Hoi dames! Als je zoekt vind je vaak grote campings. Maar ik zoek de kleine pareltjes die super gezellig zijn! Evt bij de boer waar ze kunnen helpen bij de dieren. Wel graag omgeving drenthe. Groetjes meis!
Ik weet niet meer hoe de camping heet. Maar een paar jaar geleden waren bij in Amen. Kleine boerencamping. Er was een speeltuintje op het kampeerterrein. Bij de ingang wat kippen en geiten. En een terrasje waar je wat eenvoudigs kon eten. Ideaal met kleine kinderen. Nu oudste aan het puberen is .... iets minder ideaal
De reeënwissel vind ik een mooie camping, maar heb eerlijk gezegd geen idee van de grootte. Ken het alleen van het vakantiepark dat eraan ligt.
https://hendrikswijkje.nl/familiecamping/ Deze camping zijn wij jaren geleden geweest. Erg leuk als je met jonge kinderen kampeert (mijn kinderen zijn nu 9, 9 en 11 jaar en daarvoor vind ik het niet meer passend). Leuke speelfaciliteiten, Shetlanders, pony met wagen ritjes. Beetje kneuterig maar lekker klein, overzichtelijk en mooie omgeving (er zit een zwemplas vrij dichtbij, hele fijne plek ook).
Camping Buitenplaats Drenthe. Lekker klein maar wel een prachtige speeltuin op het veld waardoor je lekker op je stoeltje vakantie kan houden.