Hallo Ik vind het zo na de feestdagen erg moeilijk om een leuke en geschikte cadeautjes te bedenken. Veel mensen vragen mij al wat ze L zouden kunnen geven. Ik kom zelf niet verder dan: - poppenkleertjes voor haar babybornpop (hoeft niet persé van het merk babyborn te zijn) - speel- en leerklok - speelgoedkassa - kleding voor haar zelf poppenwagentje ect heeft ze al. Boekjes heeft ze ook veel en daarbij zijn we ook nog lid van de bibliotheek. Iemand nog andere suggesties? En vanaf wanneer laat je ze een kinderfeestje geven voor klasgenootjes/vriendjes ect? Ik dacht pas als ze naar de basisschool gaat? Of met 3 jaar ook al?
Die van ons word pas in mei 3, maar we weten nu al dat ze een trampoline krijgt. Daar is ze helemaal verzot op.
Leuke puzzels, knutselspulletjes , stickers, mini stofzuigertje, bambino loco, of boekjes van bambino loco ( is vanaf drie jaar, en heel leerzaam) spelletjes zijn er ook al voor die leeftijd. Een mooie rugzak , iets waar ze fan van is ( Dora, oid) verder inspiratieloos, zou zeggen heb je het speelgoed boek nog? Daar eens doorheen bladeren en je komt veel tegen!
Ken je probleem. Mijn dochter is a.s. zaterdag jarig en het was niet makkelijk om een lijstje te maken. Heb voor haar o.a. dit gevraagd: poppenwagen, prinsessenjurk en muiltjes, Bambino Loco, rolschaatsen van Hello Kitty, regenlaarsjes, haarspeldjes/elastiekjes en wat spelletjes.
Hier net hetzelfde probleem achter de rug. De toppers van mijn dochter zijn hier - playmobil dierenkliniek - haarfohntje dat echt werkt (koude lucht) - knappe koppen spel - stepje En we hebben een houten picknicktafeltje gekregen voor buiten. Die gaan we in het voorjaar in elkaar zetten.