@arivenol: ze mag regelmatig op de tablet hoor. Ze kan er feilloos mee overweg. Ik geloof niet dat we haar op dat gebied benadelen wat dat betreft. Maar toevallig is het mijn iPad en had ik bar weinig slaap vannacht. Dus hier zelf even beeldschermpjeszin. Maar bovenal... Kan ze ergens uren mee spelen tot de iPad in zicht komt? Dat lijkt me niet de bedoeling. Ze zit nog steeds druk te spelen trouwens.. Heeft een heel huis gebouwd van het lalaloopsyhuis gecombineerd met onze eetkamerstoelen, bankkussens, manliefs vest dat ik aan wilde en het overhemd dat nog over de stoel hing hier. En nu voor mama.. Een fikse kop koffie
Hier wordt momenteel de opmaakpop volgeschilderd met make-up terwijl ik aan de koffie zit/mijn nagels verzorg/op het forum zit te lezen en met mijn man zit te kletsen.
Mja wij zouden gaan wandelen... Kwam goed uit want kon ik meteen even langs de groenteboer en de zeeman... Maar ze heeft helemaal geen tijd om zich aan te kleden. en ik heb heel de dag nog... Maar manlief slaapt nog en het is toch precies stiller in huis als we er niet zijn. (Die lag er half 6 pas in... Dus verwacht ik niet voor 11 uur uit bed ) Dochterlief speelt namelijk zingend... En zachtjes zingen kan echt niet Nagels doen is wel goed idee trouwens... Wilde ik ook nog voorzien van een leuk kleurtje. Eerst koffie 2... Oogjes staan al bijna helemaal open... Nog een klein stukje!
Ik moet ook nog naar de stad (cadeautjes halen) en boodschappen doen, maar even lui doen op zaterdag is heerlijk. Maandag begint het feest (mijn werk) weer. Wat voor kleur ga je ze lakken, Saskia? Mijn teennagels zijn nu goud; mijn handen alleen een glanslak. Maar er was veel achterstallig onderhoud. Maar ontopic: ik heb zo'n manicurebadje van Herôme. Mijn dochter heeft er net ook in gezeten met haar nagels. Daarna kwam ze dus op het idee om haar opmaakpop op te maken.
Hihi zo voelde het wel.. Maar ik voelde me niet aangevallen ofzo hoor. Kind van 2 it-ers.. Ze komt wel aan d'r tech-skills. Al merk ik wel dat wij wel strenger zijn qua hoeveelheid tijd die ze er mee doorbrengt... Maar ook dat we makkelijker zijn in hoe vrij ze dan is in die tijd. @missT: heb nu lichtblauw op m'n tenen.. En op m'n vingers heb ik al zeker een week de intentie om te bedenken wat er op moet Ondertussen zitten er 4 lalaloopsys op schoot trouwens. Ze zijn op visite (Mini's hoor.. Anders past het niet)