Constructie speelgoed

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Eruanna, Mar 6, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eruanna

Eruanna Fanatiek lid

May 13, 2013
    1,084
    1,074
    113
    Onze zoon wordt binnenkort 4 jaar, en ik denk dat hij constructiespeelgoed heel leuk zou vinden. Ik ken dit zelf nog niet, en zie op Internet veel van Heros en van Eichhorn. Heeft iemand ervaring met deze merken? Zit er nog verschil in qua mogelijkheden o.i.d.? Of past het misschien zelfs op elkaar? Zijn er dingen waar je op moet letten bij het kiezen van een pakket, of is het allemaal leuk?

2. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,324
    10,293
    113
    Wij hebben van eichhorn en nog een huismerk van de kruidvat, voor een deel past het wel op elkaar. Het grootste probleem vinden wij dat als er voorbeelden bij zitten ze te lastig zijn om te volgen?

Waarom geen lego? Makkelijk uit te breiden, degelijk, goede stap voor stap instructie ook in moeilijkheid, ruime keus. Onze uk van bijna 4 vind het super. (De junior maar ook de "gewone" setjes)

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

May 20, 2015
    2,005
    322
    83
    Wij hebben een set van heros, erg leuk. De voorbeelden zijn nog wat moeilijk om alleen te doen (5 jaar), maar met een beetje hulp gaat het prima en ze vindt het leuk. Ze vindt het ook leuk om er fantasie dingen mee te bouwen,dat kan ze dan wel zelf.
    Of heros en eichhorn op elkaar passen ben ik ook benieuwd naar, zou handig zijn.
    De setjes van lego zijn hier trouwens ook een succes.

Share This Page