Hebben jullie deze of gaan jullie deze nog kopen? of vinden jullie dit 'onzin'? Was nl in de stad om te kijken voor een voor en najaarsjasje (niet dik, maar wel wat gevoerd). Justin's zomerjasjes zijn echt dun, dus echt voor warm weer en de bodywarmer die hij heeft staat er voor geen meter bij . Mijn moeder vond het de grootste onzin. Dan trek je Justin toch een trui of vestje onder die zomerjasjes aan. En zijn winterjas is mega warm. Wat hebben jullie?
ik heb zon fleece vest gekocht bij de appie, van cars, die is zwart, dus als de zon schijnt warm genoeg. koste een tientje. en ik heb een spijkerjack en een bodywarmer. onder de 10 graden overigens nog wel zijn winterjas aan.
Ik deed vaak gewoon een spijkerjasje (met bodywarmer)...of de We heeft van die leuke vest/jassen...die gebruik ik nog steeds...eerlijk gezegt ben ik pas met een voorjaarsjasje begonnen toen mijn zoontje naar de basisschool ging omdat ik nu (meestal)dagelijks op de fiets ga en dan wel handig is als je een jas aan heb die tegen een spet regen kan...