Meegroeibedje, welk dekbed/hoeslakens?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Pelikaantje, Oct 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

Oct 22, 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    #1 Pelikaantje, Oct 13, 2011
    Last edited: Oct 13, 2011
    Mijn dochter slaapt nu nog in haar ledikantje, maar ik heb alvast een meegroeibedje voor haar gekocht van Ikea (trofast).

Ik ga hem dus eerst op de kleinste stand zetten. Maar welke hoeslakens, dekbedje en dekbedovertrek kan ik hiervoor gebruiken???
    Passen die van de Hema?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

2. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    heb jij ook matrassen van ikea die bedoeld zijn vr meegroeibedden van ikea?ze hebben ook hoeslakens 2 stuks in 1 pakje,1 voor de kleinste en 1 voor de middelste maat.

3. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Ik heb zelf ook een meegroeibed en heb hun hoeslakens gekocht. De maten van ikea beddengoed wijkt volgens mij iets af van de standaard maat, dus deze waren perfect.

Verder heb ik een 'normaal' dekbed voor dr, heb dr onderkant om het mattras heen geslagen en dat zit prima.. vond het een beetje onzin om ook verschillende dekbedden aan te moeten schaffen!

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    De peuterhoeslakens en dekbedovertrekjes van Leenbakker passen ook prima :)

5. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    heb je ook molton hoeslaken voor je meegroei bedje?we gaan het in middenstand neerzetten(180cm lang)zo heb je 2 stukjes matras los van elkaar. heb je iets bedacht hiervoor?

6. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Ìk heb m nog niet in de middelste stand, dus moet heel eerlijk zeggen dat ik daar nog niet over heb nagedacht ;)

7. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    oke, maar heb je wel molton voor de kleinste stand?

Share This Page