https://kidzincolor.com/shop/index.php/tassen/rugzak-kidz-deluxe Ik ben voor mijn zoontje op zoek naar een goede degelijke rugzak waar hij een tijdje mee vooruit kan. Er moet een A4-map inpassen en hij moet stevig genoeg zijn dat er een Ipad in vervoerd kan worden. Ik heb nu een rugzak van 20 die net een jaar mee gaat. Dus hij mag best wat duurder zijn,maar moet dan wel wat langer meegaan. Ik heb al bij eastpak gekeken maar toen zag ik deze site en vond deze tassen ook wel heel leuk. Maar is ie echt zo stevig als ie eruit ziet? Want de prijs valt heel erg mee namelijk. En is eastpak ook echt zo goed als dat ze zeggen dat ie is? En blijft die ook echt het model rugzak houden als je hem wegzet? Wat ie nu heeft valt als een plomppudding in elkaar.
Ik zelf als volwassene student doe al jaren met mn eastpak. Zelfs als ik het uit de wasmachine haal is het de zelfde vorm. . Maar is denk ik wel erg groot voor zo een jong kindje.
Wij hebben de Vaude Ayla 6 gekocht, vind het qua formaat een fijne rugzak voor deze leeftijd maar weet niet of er een a4 map in past.
De goedkope Eastpaks hebben meestal geen ondersteuning waardoor ze dus inzakken. Ga vooral naar de winkel, op internet kun je het niet zo goed zien. Ik heb Dakine tassen, wel duur maar heel mooi en stevig!