Mijn zoon vindt moppen zo leuk, ik heb er wel een paar, maar misschien weten jullie nog leuke moppen voor kleuters?
Jantje loopt met zijn oma in de dierentuin, daar ziet hij een pauw die zijn veren omhoog doet. Zegt hij tegen zijn oma: "Oma, er staat een kip in bloei!"
Zegt de ene haai tegen de andere haai haai! Het is groen en glijdt van een berg, een skiwi Het is groen en het plakt, kermit de sticker. Zuks dus haha
Er lopen twee zandkorrels door de woestijn zegt de een tegen de ander ik geloof dat we gevolgd worden. Er lopen twee oenen over straat zegt de een tegen de ander mag ik in het midden lopen? Jantje en papa zitten op het strand. Lekker windje zegt papa. Ja, zegt jantje zal ik er nog een laten.
Eentje van alyssa: opa was erbij.... waarbij? aardbei. heel flauw, maar zo leuk uit de mond van een 5jarige.
Het is rood en heeft een baard....een baardbei. het is groen en hupst in het bos....een dophert. komt een konijntje bij de bakker.. heeft u ook worteltjestaart? Nee zegt de bakker.. en konijntje gaat weer naar huis. volgende dag komt konijntje terug met de vraag, heeft u ook worteltjestaart. Nee zegt de bakker die heb ik niet. weer gaat het konijntje naar huis. de bakker denkt mm misschien toch maar worteltjestaart bakken. de volgende dag komt konijntje weer bij de bakker, heeft u ook worteltjestaart. jaaa zegt de bakker, die heb ik. Konijntje.. vies he.
Jantje zit in de klas en zegt broem broem Zegt de juf als je nog een keer broem broem zegt ga je naar de gang Zegt jantje: broem broem Juf: naar de gang Kan niet zegt jantje, de benzine is op Onze jongens blijven hem leuk vinden..... Kinder moppen Komt van deze site, waar wel meer leuke op staan
Waarom zijn de bananen krom? Als ze recht zijn vallen ze om En Wat zegt een kikker die tegen een boom aanloopt: Kwaak En elke keer maar vertellen alsof het de eerste keer is
Wat zijn billen in het chinees? wang snee wang Wat is een scheet in het chinees? wang snee wang pang Wat is een onderbroek in het chinees? wang snee wang vang
Bij onze 4 jarige kleuter is deze favoriet: Een nederlander, belg en duitser staan bij een spookhuis. De belg gaat naar binnen. Hij hoort ik ben het spook met het rode oog.... De duitser gaat naar binnen en hoort ik ben het spook met het rode oog.... Dan gaat de nederlander naar binnen en hoort, Ik ben het spook met het rode oog... De nederlander zegt: Als je nu niet ophoudt ben je het spook met het blauwe oog. Hij ligt letterlijk blauw om dit grapje (zal niet helemaal kloppen haha maar ja heb het mopje van hem )
De ene oen zegt tegen de ander: Als jij kan raden hoeveel koekjes ik bij me heb, mag je ze allebei hebben. M'n dochter vraagt deze momenteel aan iedereen, en ligt in een deuk als iemand erin trapt: De vader van jantje heeft 3 zoons: Kwik, Kwek en.....
Deze deed ik net dus bij m'n moeder, als vervolg op die van 'de vader van Jantje'. En ja, ook hier ging ze glansrijk in