Mijn man werkt onregelmatige diensten en kan dus geen vaste dag vrij zijn in de week. Hij is wel veel vrij door de week en is daardoor veel bij de kinderen, maar omdat hij het niet vast vrij kan nemen kunnen we het niet samen oplossen. Pim
Is dat niet een continue rooster? Lijkt me wel erg fijn! Maar ik dacht dat op scholen met een continue rooster de kinderen altijd allemaal overbleven. Mij lijken het ook perfecte schooltijden! Dat zou hier betekenen 2 dagen per week overblijven en naschoolse opvang voor 2 uurtjes (en dat 2 keer)
@Snoopy1979 nee dat is geen continuerooster. Dit zijn haar vaste tijden. Driekwart van haar klas gaat tussen de middag naar huis en de rest blijft over. Alleen een dag voor alle vakanties heeft ze een continuerooster, van half 9 tot half 2. En dan blijven alle kinderen over.
Bij een continuerooster is de tijd tussen de middag korter, bijv. eten van 12. tot 12.15 en dan een half uur naar buiten, en om 12.45 uur weer beginnen. 's Middags zijn de kinderen dan eerder vrij (2 uur of half 3)