Kleuter overleden na val van flat - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Ik heb er geen woorden voor...
Verschrikkelijk, zit met tranen in mijn ogen. Wie doet er nu zoiets? Zo klein en onschuldig. Straks die van mij maar weer eens stevig knuffelen als ze uit school komen. Vreselijk dit.........
hier zijn gewoon geen woorden voor arm kleintje. Pfff wat een zieken mensen lopen er toch vrij rond, soms ben je gewoon bang om je kind los te moeten laten in deze wereld
Wat raar dat ze op het nieuws in het midden laten of het kind is overleden of niet. Daar wordt gezegd dat het kindje naar het ziekenhuis is gebracht. Er wordt niks gezegd over dat het overleden zou zijn...
Ik zie het al, het nieuws is net pas bekend gemaakt. Wat in en intriest..... Dit vind ik ook heel erg: Mijn zwager is ook ambulancechauffeur en maakt ook dit soort dingen mee (letsel met kinderen). Dat is echt heel heftig voor deze mensen.
Los van of ze schuldig zijn, wat nog niet bewezen is, is het typisch om de verschillen in manier van schrijven te zien tussen de telegraaf en teletekst. ..
Er is ook nog onduidelijkheid of het kind gevallen of gegooid is.. maar goed, hoe komt een kind van 3 over een reling van een galerij en wat moet het daar op dat tijdstip?
Verschrikkelijk...weet niet wat te zeggen. Zit op mijn werk en opende de site van de telegraaf. Mijn maag draaide echt om...bah.
Vreselijk, ik las idd dat het kindje gegooid is door 3 personen, maargoed dat is wat ik lees. Ik vind het triest heb er geen woorden voor