Oké, kids uit bed en een uitbarsting van waterpokken. Uiteraard met behoorlijke jeuk. Wat ga ik halen tegen de jeuk? Alle genoemde smeersels zijn drogisterij werk en die is hier uiteraard dicht. Geen totale paniek, want het is maar een dagje. Vind het alleen erg vervelend. Nu las ik dat een havermoutbad zou helpen? Haal ik gewoon een zak havermout bij de Albert heijn?! Iemand tips?
Ik weet dat ze het in elk geval bij de prenatal ook hebben.... Geen idee of je ook gewone havermout kan gebruiken eigenlijk En bij de tuinen hebben ze volgens mij ook van angel baby mama of zoiets, ik weet het merk niet precies meer, een soort spul dat zou helpen tegen jeuk... Maar ik weet eerlijk gezegd niet welke winkels open zijn vandaag
Als de ah open is even kijken of ze toch kidsclin of iets anders hebben en anders havermout halen bij de ah en dat in een washandje in bad doen,niet te warm water maar wat koeler.en daarna niet afspoelen.
Havermout inderdaad. Ik doe het in een waszak, dan weken in bad en flink uitknijpen, die witte melk daar smeer ik ze mee in, ook hun haar. Afspoelen met badwater en niet naspoelen met schoon kraanwater, gewoon zo droogdeppen. Werkt heel goed. Hier nu de 2e met een waterpokken invasie, hij heeft er echt veel last van!