Op welke sport zit jouw kleuter en wat vindt hij/zij ervan? Ik ben me een beetje aan het orienteren, maar weet het niet hoor. Lastig.
Hier is het de zwemles die de overhand heeft. Onze zoon zit daarbij nog één keer in de week een uurtje op de voetbalschool. Hij was volgens de HA wat "stijfjes" dus mocht wel wat meer beweging gebruiken. Onze dochter gaat nu van de C-les naar de zwemvaardigheden. Bij de GGGD adviseren ze trouwens maar één sport te doen omdat dat al intensief genoeg is voor 5- en 6-jarigen. Groetjes Monique
hier ook zwemles. en sinds 2 maandjes nu op scouting, is niet echt een sport, maar doen ze wel veel bewegen, maar ook knutselen enz. als ze haar zwemdiploma's heeft, mag ze nog een andere sport kiezen (of doorgaan met zwemmen als ze dat wil)
Mijn zoontje zit op gym...het was eerst peutergym en is nu overgegaan op kleutergym...hij kan zich daar heerlijk uitleven...Als hij naar zwemles ga overweeg ik wel te stoppen met de gym, ben bang dat het anders erg druk wordt....
ons dochtertje (bijna 3) gaat 1 keer per week met haar vader naar judo. Af en toe geeft mijn man ook les aan de kleintjes daar. Ze vind het super leuk en het is erg leerzaam. ze leren hoe ze op een veilige manier kunnen vallen etc As woensdag wil ik haar ook naar peutergym brengen maar ik weet niet of het teveel voor haar wordt. Zelf vind ze het reuze leuk