Hoi allemaal, ik zit even in twijfel of ik voor mijn zoontje van 2 jr en bijna 2 mnd sandaaltjes koop of toch maar gewone "luchtige" (canvas?) schoentjes koop voor de zomer. Sandalen is natuurlijk wel het fijnste qua temperatuur, maar ik wil wel dat hij buiten en op de peuterspeelzaal fatsoenlijk kan spelen zonder dat zijn tenen stuk gaan. Allebei kan nu even niet, pas als de kinderbijslag er weer is kan ik er een paar bij kopen van de een of de ander. Wat zouden jullie voor nu doen? Thuis binnen loopt hij gewoon op blote voeten, het is maar voor de psz en buitenspelen. Bedankt alvast!
Iemand trouwens ervaring met Kiabi? Ik zie daar hele leuke sandalen staan en die kosten niet zo heel veel, maar is de service goed bij bijvoorbeeld terug sturen? En hoe zijn de sandalen zelf?
Ligt eraan wat je graag wil. Ik vind het persoonlijk belangrijk dat het leer is, omdat mijn kinderen gauw warme en natte voeten hebben. Van Haren heeft ook zoiets in de aanbieding (meerdere kleuren/uitvoeringen)
Leer vind ik inderdaad ook belangrijk, net wat je zegt hier ook snel warme en natte voeten. Zelfs die kleinste al. Die jij hebt gepost vind ik erg leuk en besteld. Ik had nog niet eens bij van haren gekeken, wel bij scapino maar daar vond ik niets naar mijn zin.
Hier ben ik fan van Teva sandalen. Je kan ze uitwassen, goed drogen en mijn dochter loopt er heerlijk op. Zijn flexibel en ondanks dat ze hartstikke ruig is gaan ze een hele zomer mee. Bij kleertjes.com in de aanbieding nu meen ik.
Oh kijk aan, snel gefixt! Bristol heeft nu voor een tientje een soort Birkenstock/Kipling achtige sandalen, voor als je dat wat vindt voor erbij. Hopelijk passen ze goed!
Hier een Kiabi fan!! Nooit problemen gehad & producten altijd goed geweest qua kwaliteit, sandalen zelf geen idee
@Sama1 dank je voor de tip! Ik ga dit zeker in gedachten houden, kunnen wassen is inderdaad wel gemakkelijk, en stevigheid is altijd goed. @Schuurpapier haha ja ik ben nogal van als ik iets leuk vind en de maat zit erbij hop, bestellen . Ja ik hoop het ook, ik zat namelijk te twijfelen over de maat, aangezien ik pas schoenen gehaald heb in maat 24, maar volgens de shoesme tabel hij 25 zou hebben. Nu is mijn (enige, heb vorig jaar 1 keer daar schoenen van gehad) ervaring er mee dat die volgens mij wat kleiner vallen. We zullen het over een paar dagen zien. Die van bristol hou ik zeker in gedachten thx ! @Jess93 oké dankjewel! Wel iets om in gedachten te houden qua kleding, ik koop namelijk graag veel voor weinig maar dan moet het wel goed zijn natuurlijk .
Ik breng hem gewoon naar de peuterspeelzaal met sandalen aan hoor. Er lopen zelfs veel kindjes op blote voetjes rond buiten op het schoolplein met lekker weer, maar er is dan ook niks waar ze zich aan kunnen verwonden of wat er op hun teentjes kan komen...wat ook logisch is.
Ik ben echt fan van de Teva toachi sandalen. Echt onverwoestbaar. Tenzij je je kind wil afleren om te remmen op zijn fietsje met neus van zijn schoenen, in dat geval zou ik sandalen met open neus kiezen.
Ik zou voor gewone schoenen gaan. Er zijn maar weinig dagen dat het zo warm is dat gewone schoenen niet kunnen. Zeker omdat ze thuis toch gewoon op blote voeten lopen.
Zeker sandaaltjes! De tenen steken niet uit dus stoten oid doen ze de teentjes niet snel. Een dun canvas schoentje maakt t verschil ook niet als ee echt iets op valt oid. Met 20+ kunnen sandaaltjes prima. Met 25+ zijn schoenen erg warm voor ondernemende peuters. Niet alleen voor Psz, neem aan dat hij buiten de deur ook iets aan zn voeten heeft. Hier de afgelopen dagen niks anders dan sandaaltjes aan gehad.
Onze kinderen hebben in de zomer zowel sandalen als dichte schoenen (canvas, sneakers, sportschoenen). Sandalen vind ik wel een must als het erg warm is. Maar je hebt ook koude/natte dagen in de zomer en dan is een dichte schoen wel nodig vind ik.
Oops iets niet goed gegaan. Wilde toevoegen dat alleen sandalen niet genoeg zijn. Er moet wel een paar schoenen desnoods regenlaarsjes naast
Mijn zoon woont in de zomer bijna in zn crocs. Zien er niet uit maar ze zijn zo gemakkelijk om even snel aan te trekken en uit te doen. Zeker als hij naar binnen/buiten/binnen/buiten gaat en op en af de trampoline enzo. Ze zijn makkelijk schoon te maken en volgens mijn zoontje lopen ze lekker