Even een vraag... Morgen wil ik voor mijn kraamparty tortillas met kruidenkaas en zalm maken. Is het dan de bedoeling om de tortillas nog op te warmen? Of kan ik ze zo gebruiken en ze vervolgens in de koelkast leggen. Heb al zitten googlen, maar kan niet echt een antwoord vinden. Kwebbel
ik gebruik ze koud zeker bij de zalm Tipje grote repen komkommer tussen de zalm en de kruidenkaas is ook erg lekker ....(krijg trek)
Dank voor de tips. Dus ik kan ze zo uit de verpakking besmeren met kruidenkaas, reepje komkommer en zalm erop doen, dan oprollen, snijden en in de koelkast zetten. Heb ze nog nooit eerder gemaakt
jep en flink wat kruidenkaas er op dat plakt makkelijk ! ik doe ook meestal na het oprollen er plastic folie om heen in de kk en dan een paar uur laten staan dan blijft het een "rolletje"
Ik verwarm ze wel even van tevoren omdat ze anders breken wanneer je ze oprolt. Maar misschien lukt het wel zonder verwarmen hoor, ligt denk ik aan de tortilla.
Nou ik heb ze gemaakt. Eventjes iets verwarmd en ik heb ook de komkommer gebruikt. natuurlijk even voorgeproeft. Jammie! Nogmaals bedankt voor de tips. Kwebbel