hmm vroeger was het alleen maar hardcore, totdat ik zwanger raakte.. toen kon ik er op de een of andere manier niet meer tegen.. en nu is het eigenlijk gewoon nederlandse muziek en top 40 en jij? ps. ik kan nu wel weer naar hardcore luisteren, maar doe het vrijwel nooit meer.. alleen als vriendlief het aan heeft staan
ik harstyle top 40 muziek enzo heeeel soms nederlands talig vroeger voornamelijk hardcore maar toen ik bekend werd met hardstyle vond ik er geen zak meer aan
Metal! Maar niet de snoeiharde. Eerder New Wave of British Heavy Metal (NWBHM) en Power Metal. (Hoewel de namen anders suggereren, is Heavy Metal helemaal niet zo heavy (vergeleken met de andere metal-subgenres) en Power metal is wel energiek, maar eerder melodieus dan hard) Ben nu 80s rock aan het luisteren. (Huey Lewis & The News staat nu op)
omdat er maar 10 poll mogelijk heden zijn en ja al wil je al die stylen doen dan ben je er meer dan 10 nodig
Ben helemaal idolaat van Michael Bublé en Delta Goodrem verder luister ik graag naar 70's, 80's 90's, bigband en latin en ballroommuziek
Heel divers; van jaren '60 tot nederlandstalig en top 40. Maar heb wel een lichte voorkeur voor rock.
tja heb je even???? hahaha. -hollandse muziek. -top 40 muziek. -apres ski muziek. -hardstyle. -dance. -r&b. dat was t wel zo'n beetje denk ik
Hardcore ook erg leuk, eigenlijk vanalles wel maar niet continue. Vind alles wel leuk voor een feestje of iets