Klier van Bartholin

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amira, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amira

Amira Actief lid

30 jan 2006
    230
    0
    0
    Ik heb een vraagje. Heeft iemand gehoord over de klier van Bartholin? Dit is een klier in je vagina die ervoor zorgt dat je vochtig wordt. Bij mij is deze dus opgezwollen en zeer zeer pijnlijk bij het vrijen. Over twee weken terugkomen en dan wordt het weggehaald, mocht het er nog zitten.

Heb wel een vrijverbod gekregen van drie weken, waar hubby heel blij mee was :) . Schijnt te komen omdat ik zwanger ben en mag ook geen medicijnen. Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand er iets meer van?

Alvast iedereen bedankt!!! ;)

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
  3. mamaDaan

mamaDaan Nieuw lid

17 mei 2006
    4
    0
    0
    Ik ken wel de bartolomeuscyste...is dat hetzelfde, iig heb ik die 2 jaar geleden laten verwijderen omdat vrijen ook bij mij pijnlijk was door die cyste.

Ben er wel een paar dagen goed ziek van geweest, de narcose heeft nog een hele tijd in mijn lijf gezeten. Snachts een paar keer "out" gegaan!

Verer heb ik er nu echt helemaal geen last meer van...het is ff afzien maar dan heb je ook wat...was van onderen pimpelpaars!!!!

Ik heb toen overigens geen vrijverbod gekregen.
    Erna wil je zelf eigenlijk liever niet meer hahaha....maar dat lijkt me logisch...de eerste keer, ik geloof een maand later, was wel ff eng hoor!!!

Succes met de operatie

Groetjes Danielle

Deel Deze Pagina