Heb vanochtend een 3-D pretecho gehad. En oh, wat is ze mooi....... Alles ziet er uitstekend uit en is volgens het boekje. Al 34 cm en verschrikkelijk bewegelijk. De echoscopist had erg veel moeite om mooie plaatjes vast te leggen omdat ze zo druk was. Het voelt zo dichtbij als je dit wonder op de monitor ziet, bijna alsof je het zo vast zou kunnen pakken. Maarja, moet nog ruim 3 maanden wachten voordat het zover is. Ben erg trots op d'r dat ze het zo goed doet ! Heb nu ook gezien dat de afstand tussen de baarmoeder en mijn buikwand maar 16 mm is. Nu snap ik ook waarom ik haar zo goed voel elke dag. Dacht dat dat veel dikker zou zijn. Heb alles op dvd, inclusief foto's, filmpjes, geluid en commentaar. Gr. Carmen
Denk dat ik dit weekend ga proberen een en ander in m'n album te plaatsen. Stom eigenlijk he? Mijn album is nog helemaal leeg......
Wat een mooie plaatjes zeg! Wij gaan vrijdag voor een 3D/4D foto...ben benieuwd hoe onze kleine eruit ziet!
Dankje! Dan wil ik jullie ook heel veel plezier wensen as. vrijdag. Het is zo ontzettend bijzonder en leuk om je kleine beeb op de monitor te zien. Het lijkt dan zo dichtbij ........................ Ben benieuwd naar jullie foto's Gr. Carmen