Weet iemand wat luiers in griekenland (kos) kostten. Is dat vergelijkbaar met Nl. Ik heb eigenlijk geen zin om dat allemaal mee te slepen.
ik zou het maar mee slepen als ik jou was. op zakynthos was een klein pak pampers nr 4 met iets meer dan 20 luiers 12,50. dus een normaal pak hier van 10 euro zou daar ongeveer 25 euro kosten fijne vakantie alvast!
wij vonden een lidle in de buurt (kos)daar haha dus we hadden een scooter gehuurd en zijn daar heen gereden.. nou ja mijn man dan maar goed dat was niet voor luiers hoor maar voor brood wat uiteindelijk ook daar niet lekker van was.. maar goed daar hebben ze ook vast luiers zwemluiers kennen ze overigens bijna niet want ze keken me allemaal erg raar aan en uiteindelijk toch nog ergens kunnen vinden..en potjes zijn daar ook 2x zo duur
Hoi, Mijn schoonouders zijn onlangs op Kreta geweest en m'n schoonmoeder zei dat ze daar luiers had gezien van 50 stuks voor 12,-. Wij gaan in september en had haar gevraagd of ze even wilde gaan kijken alvast. Ligt een beetje aan hoeveel we verder nog mee moeten hebben, anders koop ik ze gewoon daar. 't Is dan wel niet op Kos, maar ik denk dat het mekaar niet veel zal maken. Ik neem in ieder geval wel het reismatrasje van Liesjes campingbed mee, want de matrasjes in het appartement waren niet echt je van het zei m'n schoonmoeder.
In Griekenland zijn pampers ietsjes duurder.De baby dry en de active, de oranje versie (die ik hier nooit ben tegengekomen) is wel een stuk goedkoper nl 12 euro per 'gewoon' pak. Bij de lidl hebben ze ook goede luiers merk toujour en die zijn ongeveer 9 euro per pak. Maar ik weet niet of er een lidl zit op Kos. Dit is het oranje pak http://www.mysupermarket.co.uk/Images/ExternalImages/ProductsDetailed/85/127585.jpg
Er zit idd wel een lidl op kos maar niet heel dicht bij de stad. Pampers zijn flink duur daar. Een pak is 13 euro en er zitten er veel minder in dan thuis. Lekker meeslepen zou ik zeggen!