wat kosten luiers in griekenland/kos??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tulip, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Weet iemand wat luiers in griekenland (kos) kostten. Is dat vergelijkbaar met Nl. Ik heb eigenlijk geen zin om dat allemaal mee te slepen.

2. krumpie

krumpie Actief lid

4 dec 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    ik zou het maar mee slepen als ik jou was.

op zakynthos was een klein pak pampers nr 4 met iets meer dan 20 luiers 12,50.

dus een normaal pak hier van 10 euro zou daar ongeveer 25 euro kosten :(

fijne vakantie alvast!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Pff wat duur. Wat trekken ze daar de baby.s aan ze hebben minder loon dan wij hier. pff.:):(

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    wij vonden een lidle in de buurt (kos)daar haha dus we hadden een scooter gehuurd en zijn daar heen gereden.. nou ja mijn man dan maar goed dat was niet voor luiers hoor maar voor brood wat uiteindelijk ook daar niet lekker van was.. maar goed daar hebben ze ook vast luiers

zwemluiers kennen ze overigens bijna niet want ze keken me allemaal erg raar aan en uiteindelijk toch nog ergens kunnen vinden..en potjes zijn daar ook 2x zo duur

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik heb ze meegesleept en was er blij van. In verhouding met hier zijn ze een stuk duurder.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi,
    Mijn schoonouders zijn onlangs op Kreta geweest en m'n schoonmoeder zei dat ze daar luiers had gezien van 50 stuks voor € 12,-. Wij gaan in september en had haar gevraagd of ze even wilde gaan kijken alvast. Ligt een beetje aan hoeveel we verder nog mee moeten hebben, anders koop ik ze gewoon daar. 't Is dan wel niet op Kos, maar ik denk dat het mekaar niet veel zal maken.

Ik neem in ieder geval wel het reismatrasje van Liesjes campingbed mee, want de matrasjes in het appartement waren niet echt je van het zei m'n schoonmoeder.

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    In Griekenland zijn pampers ietsjes duurder.De baby dry en de active, de oranje versie (die ik hier nooit ben tegengekomen) is wel een stuk goedkoper nl 12 euro per 'gewoon' pak.

Bij de lidl hebben ze ook goede luiers merk toujour en die zijn ongeveer 9 euro per pak. Maar ik weet niet of er een lidl zit op Kos.

Dit is het oranje pak http://www.mysupermarket.co.uk/Images/ExternalImages/ProductsDetailed/85/127585.jpg

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Er zit idd wel een lidl op kos maar niet heel dicht bij de stad.
    Pampers zijn flink duur daar. Een pak is 13 euro en er zitten er veel minder in dan thuis. Lekker meeslepen zou ik zeggen!

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ik zit dus ook te dubben aangezien wij straks naar Italie gaan.

Deel Deze Pagina