Hey meiden, Jullie praten niet veel hier op!! Ik heb een te traag werkende schildklier de ziekte van hasimoto. Slik hier medicatie voor thyrax tablete. Het leuke (lees NOT) is dat je door een traag werkende schildklier veel aankom en niet zo gemakkelijk er van af komt erg lastig en je omgeving snapt het meestal niet. Nu heb ik mazzel dat tijdens deze zwangerschap ik 8 kilo ben af gevallen en die 8 zit er wel weer aan maar ik ben nog niet extra aan gekomen daar heb ik mazzel mee. Over 2 weken krijg ik een geplande keizersnee dus hoop dat ik die 2 weken niet te veel aan kom en dat na me zwangerschap paar kilo's lichter zal zijn en hopen dat dat zo blijft.
Ik heb ook Hashimoto. Daar gebruik ik dus ook Thyrax voor. Ben nu wel goed ingesteld maar blijf toch wat klachtjes houden. Gelukkig heb ik geen problemen gehad met zwanger worden. En heb nu dus 2 mooie kindjes.
H! Dames... Klopt, het is idd. rustig hier. Maar dan geef ik even een udate over mij. De Hyperprolactinemie schijnt onder controle te zijn met de medicijnen ( Thyrax en Bromocriptin ) en m.b.v. Clomid100 had ik afgelopen maand eindelijk een eisprong. Jammer genoeg mocht het niet zo zijn, en stonden de duivels op de stoep, maar was blij na al die tijd eingelijk een ei gehad te hebben. Nu zijn we weer bezig in de volgende ronde, weer met Clomid100, en de andere medicijnem moet ik voorlopig ook nog verder blijven nemen... Fijne zondag nog dames... LIEFS
vorig jaar werkte hij bij mij iets te snel op t randje en mn hormoon was veelste laag in verhouding met wat t moet zijn...... moest naar t ziekenhuis en zou dan medicijnen krijgen.... maar nooit gegaan omdat ik druk was met veel dingen prive en had steeds geen tijd een afspraak te maken. nu januari bloed laten prikken helemaal goed!!!!!!!!!!!!!!! hij word wel in de gaten gehouden omdat ik zwanger wil worden en dan moet je schildklier goed werken.....