Hoi hoi. Ik lees bij heel veel vrouwen dat ze zwanger zijn en witte afscheiding hebben .. Heeft iedereen dit dan? En ook al in de week voor je nod? Ik heb vermoeden dat ik zwanger ben maar bij mij is geen afscheiding te bekennen..
zoals ik gelezen en gehoord heb scheelt dit heeeel erg per vrouw dus is niet echt iets om je aan vast te houden...
per vrou heel verschillend! Ik heb er erg veel last van en ik ruik mezelf wel eens (sorry). Ik douche dan ook 2 keer per dag en draag inlegkruisjes
Sorry voor de details maar hier lijkt het af en toe als of het er uit stroomt. Ga er idd van uit dat dit per vrouw verschillend is.
Ik heb er ook last van, je voelt het zeg maar lopen Gebruiken jullie inlegkruisjes? Zoja welke? Ik las ergens dat synthetische inlegkruisjes niet goed zijn, omdat het niet ademt. Inlegkruisje van katoen schijnen goed te zijn, maar alleen te koop in Natuurwinkels of online Verder las ik ook dat afscheiding de functie heeft om de baarmoedermond te beschermen tegen bacterieën klopt dat?