Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kiki79, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiki79

Kiki79 Lid

6 jul 2007
    9
    0
    0
    Hallo allemaal.

Ik ben 27, getrouwd met een schat van een vent waarmee ik samen een zoontje van 10 maanden heb.
    (Tot zover de introductie ;) )

Nu het volgende. Ik zal proberen het zo helder mogelijk uit te leggen en dan hoop ik maar dat iemand de moeite neemt zich door deze informatie heen te worstelen om me een zinnig antwoord te kunnen geven.

Ik heb mijn zoontje zes maanden BV gegeven en daarnaast een condoom gebruikt. Na die zes maanden ben ik de nuvaring weer gaan gebruiken.
    Die draag je drie weken, dan een stopweek waarin je menstrueert, en dan weer drie weken de ring in enz.
    Nou werd ik telkens zo'n 3 a 4 dagen VOORdat de ring eruit moest, al ongesteld. Die ongesteld liep dan door tot een dag of 4 in mijn stopweek.
    Zo weet ik van de laatste keer dat dat ook het geval was. Dinsdag had ik de ring eruit moeten halen, maar de vrijdag (of misschien donderdag of zaterdag?) ervoor, werd ik al ongesteld. Ring er gewoon in laten zitten tot het tijd was om hem eruit te halen, dinsdag dus. Stopweek gehad, en toen had ik de ring er dus exact een week later, ook weer op dinsdag, weer in moeten doen.
    Maar, je voelt hem al aankomen, HELEMAAL VERGETEN! Donderdag sex gehad en toen ging er ineens een lichtje branden... :oops: die ring had er dinsdag al in gemoeten!
    Alsnog ingebracht, maar wel twee dagen te laat!
    Nou, de zenuwen begonnen me al gauw de parten te spelen. En dat werd niet veel minder toen ik de bekende verschijnselen kreeg: moe en misselijk. 10 dagen na de mogelijke conceptie al getest met een gewone huismerk test.
    Uiteraard negatief, maar ik kon me niet bedwingen. 12e dag na mogelijke conceptie de andere huismerktest (ja, er zaten er toch twee in het doosje) er tegenaan gesmeten. Negatief.
    Toen via internet matcare besteld, en daar heb ik vandaag -15e dag na mogelijke conceptie- mee getest. Negatief. Terwijl je met die test toch al vier dagen voor je NOD mag testen.
    Ik weet het, ik heb erg veel haast en geduld is een schone zaak, maar ik maak me er behoorlijk druk om. Vooral omdat ik me ECHT zwanger voel en de hele dag door misselijk ben.
    Ik heb nog twee van die matcare tests. Wanneer zal ik die doen? En wat denken jullie, is er ondanks de negatieve mat-caretest van vandaag tóch nog een kans dat ik zwanger ben?
    Overigens, die nuvaring zit er nu gewoon nog in, die mag er aanstaande dinsdag pas uit....

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk zelf wel dat die mogelijk bestaat hoor! Hebben jullie er al over nagedacht mócht t zover zijn?

3. Kiki79

Kiki79 Lid

6 jul 2007
    9
    0
    0
    Tja... de bedoeling was het iig niet.. maar 't is evengoed heel erg welkom hoor.
    Al moet ik wel even slikken. Ik was net zo blij dat ik eindelijk weer 'helemaal mezelf' was... en daar gaan we (-misschien-) weer! 't is zo snel na de eerste!

Ben ook ruim vier maanden zó ontzettend misselijk geweest in mijn eerste zwangerschap, en nu ik me weer misselijk voel zakt de moed me in de schoenen.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zou als ik jou was gewoon nog een aantal dagen wachten met wéér testen. En anders n bezoekje aan de huisarts?

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik zou als ik jou was proberen ;) het geduld op te brengen en dan testen op dinsdag of woensdag. (je stopweek dus)
    Heel veel succes! En ik hoop stiekem toch wel een beetje dat je zwanger bent hoor... :D 8) ;)

6. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    denk eraan he, zaad kan 72 uur overleven....

7. Kiki79

Kiki79 Lid

6 jul 2007
    9
    0
    0
    Tja, wie weet is dat wat er gebeurd is.
    Vanmorgen heel klein beetje bloed. En nou niks meer.
    Ben nog steeds met vlagen misselijk en ik voel me gewoon zwanger!
    Ik krijg zelfs tranen in mijn ogen van de '4 in het land-tune' op tv omdat ik het zo zielig vind klinken. :confused:
    Nou, dat is voor mij een teken dat ik een complete overdosis aan hormonen in mijn lijf heb.
    Ik heb me één keer eerder zo gevoeld, en toen was ik zwanger. Kan me gewoon niet voorstellen dat er niets aan de hand is nu....

Denk dat ik morgen ochtend nog maar een keer test, en dan pas woensdag weer, mochttie negatief zijn.

Ik hou jullie op de hoogte.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heel veel succes! Spannend hoor!

9. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    wat spannend !

als je je echt zo voelt zal je denk ik wel zwanger zijn , maar morgen zullen we wel meer weten zeker?

laat ons iets weten !

10. Kiki79

Kiki79 Lid

6 jul 2007
    9
    0
    0
    Nou,

ik ben ongesteld, maar verder niet de gebruikelijke klachten (geen buikpijn, geen rugpijn, niets) Ook is het veel en veel minder.

En:
    ik ben nog steeds misselijk.
    Maar: gisteren getest en negatief.

Dus ik hou het maar op dat het niets is. Maar ik blijf het een beetje vreemd vinden allemaal.....

11. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Tjee wat spannend allemaal......maar je bent nu wel ongi? of is het bloed vd innesteling?
    zeg maar wat hoor......

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pff rottig dan hè? Ik hoop dat t dan idd n innestelling is. We wachten weer af ;)

13. Kiki79

Kiki79 Lid

6 jul 2007
    9
    0
    0
    Dat denk ik niet, want hoelang (maximaal) na de conceptie is de innesteling?

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik geloof maximaal zo'n dag of 10.

15. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    wat vreemd allemaal... ik kan me voorstellen dat dit echt een heel rottig gevoel is, zo onzeker en wat moet je nu denken...

ik duim voor je meid!

16. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Dat denk ik niet, want hoelang (maximaal) na de conceptie is de innesteling?[/quote]

Ik heb begrepen dat de innesteling 10 tot 15 dagen na de eisprong is.

Groetjes Jessie33

17. Kiki79

Kiki79 Lid

6 jul 2007
    9
    0
    0
    15 dagen?! :eek:

Dan zou het theoretisch gezien kunnen....
    't wordt een héél klein kansje en ik ga er maar gewoon vanuit dat ik NIET zwanger ben, maar goed. 't KAN dus wel...

Deel Deze Pagina