Wat zouden jullie doen?? Hij zit hier nu naast me maar heeft geen isee dat ik jarig ben vandaag.. De kaartjes staan boven de tv maar nog gaat er geen lichtje branden.. Zal ik een hint geven of gewoon afwachten...??
ik zou afwachten... wie weet komt er nog wat! En zo niet dan zou ik hem later ff fijntjes vertellen wat ik er van vind haha
Wat vreemd.. Ik zou wel even vragen wat zijn idee hierover is. Misaschien verrast hij je vanavond? Maar geen felicitatie is wel heel raar.
Ik zou het ook afwachten. Als ie vanavond om 23:55 uur nog niks heeft gezegd zou ik happy birthday voor jezelf gaan zingen...
Nou, dat zou ik echt vreselijk vinden! Maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie met verjaardagen omgaan. Vieren jullie ze normaal wel met cadeautjes, feestje enzo?
Allereerst, gefeliciteerd met je verjaardag En ja, ik zou wel een hint geven 'Goh.. was er niet iets 'belangrijks' vandaag... Weet jij het nog?'
Hij neemt je vast in de maling en komt straks met een leuke verrassing . Gun hem nog een beetje tijd. Gefeliciteerd!
Ik zou witheet zijn... nee dat is nog zacht uitgedrukt. .. Maar misschien heeft hij nog een verrassing voor vanavond? !
Nou denk het niet want ik ga over 5 min weg tot 4 uur en om 5 uur moet hij werken.. Hij is het echt vergeten.. Vind het ook moeilijk om geen hint te geven.. Mijn ouders komen vanavond maar dan is hij er niet.. Maar heb hem lekker geen stuk taart gegeven toenstraks
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria. Hieperdepiep hoera!!!!!!!!!! Ik zou nog even afwachten en vanavond wat lekkers voor jezelf pakken. Vraagt hij waarom hij niks krijgt zeg je gewoon dat je je eigen verjaardagsfeestje wel viert.