speelstad oranje leuk voor 2jarige??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mar74, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mar74

mar74 Lid

1 aug 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zoek een indoor park dat ook leuk is voor een 2 jarige. Speelstad oranje ziet er leuk uit, maar is het dat ook??
    Heeft iemand andere suggesties in de omgeving amersfoort of groningen??

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.156
    8.887
    113
    J. (toen 2 jaar en 8 maanden) vond het erg leuk. Houd er wel rekening mee dat het meer iets kermisachtigs is dan echt een speeltuin (dus met draaimolens ed). Er is vrij veel meer geschikt voor oudere kinderen, maar er is ook veel voor kleine kinderen en bij veel dingen mag papa of mama ook mee.

Anders misschien gewoon een indoorspeeltuin als Ballorig?

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja is echt super leuk! Het is inderdaad een soort kermis, maar er is genoeg te doen voor kindjes van 2 jaar. Mijn zoontjes vonden het echt helemaal leuk. Daarbij mag je als ouderzijnde overal mee in.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.156
    8.887
    113
    Niet overal: J. wilde steeds per sé in de vliegtuigjes, maar die zijn vanaf 4 jaar oid en daar mag je als ouder niet mee in. :D Heb haar er dus ook niet ingelaten. ;)

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    speelstad is voor een daggie echt wel leuk hoor voor en 2 jarige. ons manneke is vorig jaar mrt met ons mee geweest hij was dan 1,5 en kon in veel dingen al mee hoor bijna alles heeft ie gedaan.. zijn op mijn verjaardag geweest dus ik was nog gratis hahahah altijd goed dus. want eerlijk gezegt vind ik het tegenwoordig het geld neit meer waard het is wel wat verouderd vroeger was het mooier..... maar goed ook balorig is volgens mij in nederland al vrij prijzig dus dan is dit leuker.

Deel Deze Pagina