Hallo dames (en heren), Ik ben nieuw hier en ik heb direct een vraagje voor jullie. Niet lang geleden was ik op stap met een paar vrienden en vrienden van die vrienden. Daar zat dan ook koppel tussen die in september hun eerste kindje verwachten. Ik ken het koppel niet zo goed, nog maar een keer of 3 ontmoet. Echt een onbezonnen koppel, met een eigen zaak, veel te veel geld en ik denk dat ze niet goed weten waar ze aan beginnen. We waren bezig over de kindjes want ja veel van mijn vrienden hebben al kindjes net als ik. Tot zij allebei op een moment ook iets zeiden over hun kindje dat op komst is. Zij zei dat ze een kind had besteld dat niet weent en niet poept en hij zei dat hij eentje had besteld dat geen reflux heeft Nou wat zeg je daar op??? niemand heeft er uiteindelijk iets serieus over gezegd. Ik ook niet want ik stond een beetje perplex dat ze dat durfden zeggen. Wat denken jullie daarvan en hoe zouden jullie reageren?
Hahahaha Klinkt als een apart stel Weet niet hoe ik hier zo snel op zou reageren Hoe heb jij gereageerd?
Nou ik heb er totaal niets over gezegd... Misschien dat mijn gezicht boekdelen sprak stond echt perplex als ze het zeiden...en die meenden dat dan nog serieus. Was het nu nog voor te lachen geweest
Mag hopen dat het een grapje is, maar dat zal toch wel? Ik verbied het mijn zoon ook weleens na de 5de poepluier op een dag en geef hem dan een poepverbod (ook de grootste onzin natuurlijk want het komt toch wel als het komt dus zeg het hem met een grote glimlach tijdens het kietelen). Zou het in die categorie plaatsen eigenlijk. Net als de a.s. papa die roept dat zijn kind meteen door gaat slapen en dat hem beloofd heeft. De opmeking over reflux vind ik wel raar en een stuk vreemder dan haar opmerking. Reflux is een aandoening en poepen en huilen hoort bij een baby.
Misschien heeft niemand er iets serieus over gezegd, omdat ze het ook niet serieus meenden? Wat probeer je te onttrekken uit onze reacties, dat het vreselijke mensen zijn die ondoordacht aan kids beginnen? Ik had ook een kind besteld zonder klachten en ik was het er ook zeker niet mee eens als ze ons nachtenlang wakker zou houden. Gelukkig heb ik er ook zo één gekregen. Als het andersom was geweest had ik niet minder van 'r gehouden hoor.
Eens! Ik denk dat het gewoon een stel is met een aparte humor, en dat je er niet te zwaar aan moet tillen.
Huh, dat is toch gewoon een grapje? Ik zeg ook wel eens tegen mijn man dat onze dochter precies is wat we besteld hebben. Ik snap de ophef niet zo eigenlijk
ik denk dat ik zou hebben gezegt dat het dan een wonder baby zou zijn of van: hebben jullie er dan een babypop inzitten? Hun praten dom dan krijgen ze ook een dom antwoord terug haha,ow wat ook een goeie zou zijn is zeggen: blijf maar in die waan,je ziet wel hoe het is als het eruit is.
hihi zou ik ook doen...als ze zo dom zijn om zo'n babytje te willen dan kunnen ze die antwoorden wel verwachten!
Ik was er gewoon op doorgegaan.. Dat ik er eentje besteld had die direct zindelijk was, maar dat die helaas niet leverbaar was
Dat is toch gewoon een grapje... zoiets zou ik niet serieus nemen hoor. Ik heb ook wel eens van die 'domme' opmerkingen gemaakt
Wij zeiden ook altijd dat we een makkelijk kind hadden besteld. En nu zeggen we weleens dat hij poepen maar op het kdv moet doen. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe ze het zeggen, maar ik neem aan dat ze het als grapje bedoelen. Iedereen wil een makkelijk kind. Liefst een die meteen doorslaapt en zindelijk is. En gezond moeten ze ook zijn. Helaas is de werkelijkheid soms anders, maar daarom houden we niet minder van ze. Het blijven toch onze kindjes.
haha, tja neem aan voor de grap (en een man die weet wat reflux is zal toch zeker wel ingelezen hebben, die van mij kende het iniedergeval niet ) maar inderdaad, je weet het pas als je ze hebt, helaas geen bestellijst qua zindelijkheid bij geboorte tot aan geen krampjes
Ik ken ook zo'n koppel. Of beter gezegd zo'n zwangere vrouw. Ze zegt; wij krijgen een modelkind, we willen een jongetje en anders niets (zeiden ze al vanaf het begin) ons kind is braaf etc. Vond ik ook knap irritant. Als je zelf veel moeite hebt gedaan om zwanger te raken en een ander praat op zo'n manier over haar ongeboren kindje is dat echt niet leuk om te horen. En ik weet het dat het maar een grapje is maar toch... Als er dan ergens een kindje met reflux moet worden geboren, dan gun ik juist hun dat!
ik heb ook een kind besteld wat niet jankt en niet poept......................................helaas............. niet gelukt. maar waarom zou jij je dat aantrekken lekker laten kletsen
weet dan niet wie ik erger vind hoor! lees nou eens je eigen laatste zin.... dat gun je echt niemand hoor! ook al zijn die ouders nog zo arrogant en vervelend dit kun je toch niet echt serieus menen