rare opmerking van een zwanger koppel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door plantje, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plantje

plantje Nieuw lid

18 apr 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames (en heren),

Ik ben nieuw hier en ik heb direct een vraagje voor jullie.
    Niet lang geleden was ik op stap met een paar vrienden en vrienden van die vrienden.
    Daar zat dan ook koppel tussen die in september hun eerste kindje verwachten. Ik ken het koppel niet zo goed, nog maar een keer of 3 ontmoet.
    Echt een onbezonnen koppel, met een eigen zaak, veel te veel geld en ik denk dat ze niet goed weten waar ze aan beginnen.
    We waren bezig over de kindjes want ja veel van mijn vrienden hebben al kindjes net als ik.
    Tot zij allebei op een moment ook iets zeiden over hun kindje dat op komst is.
    Zij zei dat ze een kind had besteld dat niet weent en niet poept :$
    en hij zei dat hij eentje had besteld dat geen reflux heeft :$

Nou wat zeg je daar op??? niemand heeft er uiteindelijk iets serieus over gezegd. Ik ook niet want ik stond een beetje perplex dat ze dat durfden zeggen.

Wat denken jullie daarvan en hoe zouden jullie reageren?

2. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Hahahaha
    Klinkt als een apart stel

Weet niet hoe ik hier zo snel op zou reageren
    Hoe heb jij gereageerd?

3. plantje

plantje Nieuw lid

18 apr 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb er totaal niets over gezegd...
    Misschien dat mijn gezicht boekdelen sprak :D stond echt perplex als ze het zeiden...en die meenden dat dan nog serieus. Was het nu nog voor te lachen geweest ;)

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mag hopen dat het een grapje is, maar dat zal toch wel?
    Ik verbied het mijn zoon ook weleens na de 5de poepluier op een dag en geef hem dan een poepverbod (ook de grootste onzin natuurlijk want het komt toch wel als het komt dus zeg het hem met een grote glimlach tijdens het kietelen). Zou het in die categorie plaatsen eigenlijk. Net als de a.s. papa die roept dat zijn kind meteen door gaat slapen en dat hem beloofd heeft.

De opmeking over reflux vind ik wel raar en een stuk vreemder dan haar opmerking. Reflux is een aandoening en poepen en huilen hoort bij een baby.

5. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Misschien heeft niemand er iets serieus over gezegd, omdat ze het ook niet serieus meenden? Wat probeer je te onttrekken uit onze reacties, dat het vreselijke mensen zijn die ondoordacht aan kids beginnen?

Ik had ook een kind besteld zonder klachten en ik was het er ook zeker niet mee eens als ze ons nachtenlang wakker zou houden. Gelukkig heb ik er ook zo één gekregen. :D Als het andersom was geweest had ik niet minder van 'r gehouden hoor.

6. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    hihi vind het eerlijk gezegd niet echt shockerend...:D
    denk dat we allemaal zo'n kind hebben besteld ;):D

7. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Eens!

Ik denk dat het gewoon een stel is met een aparte humor, en dat je er niet te zwaar aan moet tillen. :)

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Huh, dat is toch gewoon een grapje? :D Ik zeg ook wel eens tegen mijn man dat onze dochter precies is wat we besteld hebben.
    Ik snap de ophef niet zo eigenlijk :D

9. Onje

Onje Niet meer actief

Gewoon een grapje neem ik aan!
    Je had ons moeten horen haha !

10. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

ik denk dat ik zou hebben gezegt dat het dan een wonder baby zou zijn of van: hebben jullie er dan een babypop inzitten? Hun praten dom dan krijgen ze ook een dom antwoord terug haha,ow wat ook een goeie zou zijn is zeggen: blijf maar in die waan,je ziet wel hoe het is als het eruit is.

11. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    hihi zou ik ook doen...als ze zo dom zijn om zo'n babytje te willen dan kunnen ze die antwoorden wel verwachten!

12. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik was er gewoon op doorgegaan.. Dat ik er eentje besteld had die direct zindelijk was, maar dat die helaas niet leverbaar was ;)

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o dat zou ook iets kunnen zijn wat wij zouden kunnen zeggen. Gewoon voor de gein.

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat is toch gewoon een grapje... zoiets zou ik niet serieus nemen hoor. Ik heb ook wel eens van die 'domme' opmerkingen gemaakt :p

15. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Die is helemaal super,daar hadden ze niet van terug gehad haha lol;)

16. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Wij zeiden ook altijd dat we een makkelijk kind hadden besteld. En nu zeggen we weleens dat hij poepen maar op het kdv moet doen. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe ze het zeggen, maar ik neem aan dat ze het als grapje bedoelen. Iedereen wil een makkelijk kind. Liefst een die meteen doorslaapt en zindelijk is. En gezond moeten ze ook zijn. Helaas is de werkelijkheid soms anders, maar daarom houden we niet minder van ze. Het blijven toch onze kindjes.

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    haha, tja neem aan voor de grap (en een man die weet wat reflux is zal toch zeker wel ingelezen hebben, die van mij kende het iniedergeval niet ;) ) maar inderdaad, je weet het pas als je ze hebt, helaas geen bestellijst qua zindelijkheid bij geboorte tot aan geen krampjes :p

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik ken ook zo'n koppel. Of beter gezegd zo'n zwangere vrouw. Ze zegt; wij krijgen een modelkind, we willen een jongetje en anders niets (zeiden ze al vanaf het begin) ons kind is braaf etc.
    Vond ik ook knap irritant. Als je zelf veel moeite hebt gedaan om zwanger te raken en een ander praat op zo'n manier over haar ongeboren kindje is dat echt niet leuk om te horen. En ik weet het dat het maar een grapje is maar toch...
    Als er dan ergens een kindje met reflux moet worden geboren, dan gun ik juist hun dat!

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb ook een kind besteld wat niet jankt en niet poept......................................helaas.............
    niet gelukt.

maar waarom zou jij je dat aantrekken
    lekker laten kletsen

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    :$:$weet dan niet wie ik erger vind hoor!
    lees nou eens je eigen laatste zin....
    dat gun je echt niemand hoor!

ook al zijn die ouders nog zo arrogant en vervelend
    dit kun je toch niet echt serieus menen:(

Deel Deze Pagina