Hallo dames, Wij zijn bezig aan de tweede ronde IUI! Hopelijk volgende week weer inseminatie! Het forum staat vol met tips en middeltjes die de vruchtbaarheid of een innestelling zouden kunnen bevorderen! Ik heb natuurlijk voor de mmm al een hoop geprobeerd zonder succes dus! Nu we in de mmm zitten heb ik het zwanger worden 'uit handen gegeven' (althans zo voelt het), maar voel toch nog de drang om het op de een of andere manier te bevorderen! Doen jullie naast het traject dat jullie doorlopen nog iets om het positief te beinvloeden (baad het niet schaad het niet)!?
Niet echt iets bijzonders eigenlijk Af en toe een warm (niet heet) kruikje, extra vitamine D (heb een enorm tekort) en ik drink granaatappelsap
Wij beginnen in februari met IUI, wij zijn ook onverklaarbaar. Al waren al onze uitslagen niet om naar huis te schrijven (zaadkwaliteit net boven de afkapgrens, één eileider op het eerste gezicht niet doorgankelijk, bij herbeoordeling wel) Wat een fijne opmerking zeg: "het zwanger worden uit handen geven" Ik vind het heel moeilijk om mee om te gaan dus grijp ik ook alles aan. Dus wat wij doen: Man: gestopt met roken & slikt vitaminepillen voor mannen ik: max 4 glazen alcohol p/w. zwangerworden vitamines, osteopaat en zo veel mogelijk ontspannen Succes morgen met de IUI!
Hoi dames, hier net de vierde poging mislukt. Best een beetje verdrietig over. Ik heb morgen weer de eerste echo voor poging vijf. Ik mag altijd die laatste twee weken niet drinken ter bevordering van de succeskansen. Verder doe ik niet zoveel behalve braaf vitamine b11 slikken. Ik vind die twee wachtweken niet drinken het altijd extra zwaar maken trouwens. Ik hoop dat jullie wel een wondermiddeltje weten, en dat het gaat helpen
Gaan we weer het wachtbankje op...op goed geluk! Bedankt voor jullie reacties! Ik ga toch nog een poging wagen met granaatapppelsap! Verder drink ik de twee weken na de inseminatie ook niet meer en probeer ik mijn voeten warm te houden Voor de rest maar vertrouwen proberen te houden..ooit zal het toch eens lukken!
Balen meid! Hopelijk is de 5e poging wel succesvol! Helaas geen wondermiddeltje..anders zouden we niet in de mmm zitten
Nee das ook waar. Ik geloof ook niet zo in de wondermiddeltjes eigenlijk. En ook niet in iui trouwens, heb in 2009 ook al acht pogingen gehad zonder succes. Daarna in 2011 helaas relatie voorbij gegaan en nu sinds 2014 met mijn huidige vriend weer in mmm. Hoop zo dat het ooit eens goed komt!
man aan foliumzuur, vitamine d, zink selium, en omega 3-6-9 (kwaliteit was laatste keer erg verbeterd) Eigenlijk sinds gebruik van vitamine Ik foliumzuur, vitamine B12, rozenthee (voor warme baarmoeder) en warme voetjes
*acupunctuur *positief blijven denken. klinkt dom maar alles wat negatief is, is een obstakel voor jou en ook je baarmoeder. *stress vermijden *yoga * geen zuivel heeft bij mij geholpen!!!