Eendjes voeren

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Babs1977, Jul 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

May 14, 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Wil jullie even laten weten dat ik zo'n gezellige middag met m'n dochter heb gehad :D
    We zijn even naar de supermarkt geweest. Paar kleine boodschapjes en wat bolletjes gekocht en daarna op naar de vijver met de eendjes.
    Er kwamen wel honderden :confused: :confused: :confused: eten naar ons toe. Sofie zat bij mij op de knie en die eenden kwamen allemaal zo dichtbij. Vond het gewoon eng en was beetje bang dat ze haar zouden pikken.
    Maar ze vond het fantastisch! Ze keek haar ogen uit en maakte allemaal geluidjes. Toen het brood op was liepen we weg. Ik had haar nog op de arm en ze bleef maar achterom kijken naar de eendjes.
    Dus meiden! Op deze leeftijd kan je dat al harstikke goed doen en het was super leuk.

2. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

May 14, 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ik bedoel honderden eenden natuurlijk :D

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha gezellig... hier is de eendevijver naast het busstation, lars had helemaal geen oog voor de eendjes, die vond de autos veel leuker haha

4. tanna

tanna Bekend lid

May 26, 2008
    685
    0
    0
    Onze dochter vond de eerste keer ook super was toen ook 6 maanden.
    Zo leuk zelfs dat de eendjes haar goude armbandje met naam hebben gekregn :cry: Wij dachten dat ze een broodje gooide bleek dat armbandje van arm was gegeleden.

Ik later geprobeerd met schep net te zoeken maar helaas. Hij is nu bij de eendjes :oops:

Annemarie

5. loca

loca Bekend lid

Mar 18, 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Hier gaan wij elke zondag naar de eendjes, en altijd feest.
    Ze staan gewoon op mijn voeten, Boaz vindt het prachtig! Hij steekt dan allebei zijn armpjes uit om ze aan te willen raken, tsja dat vinden ze dan niet echt leuk...
    Vind het altijd zo leuk om te zien hoe ze kunnen genieten van zoiets simpels.
    Heerlijk gewoon!

6. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Nou wil ik echt de feestvreugde niet bederven, maar het voeren van eendjes is eigenlijk hartstikke slecht om tal van redenen. Brood voor eendjes is namelijk hetzelfde als vette patat voor ons. De eenden worden te dik, gaan eerder dood, vrouwtjes verdrinken doordat zij (enorm vaak) gedekt worden door veel te zware woerden. Je zal misschien denken van het zal wel,maar ik overdrijf niet het is waar. Als het je gaat om wat goed is voor de eenden voer je ze in ieder geval niet! Google anders eens op eenden voeren en je zal het zelf kunnen lezen.

Share This Page