balen.......

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ging met mijn dochter op de fiets naar de stad vanmorgen... komen we daar aan zie ik ineens dat ze haar schoen verloren is.... ik baal echt gigantisch, ze waren net nieuw en behoorlijk prijzig.... ben natuurlijk meteen dezlfde route terug gefietst maar heb niets gevonden..... heeft zeker iemand die schoen opgepakt en dan vind ik hem dus nooooooooit weer.....:x

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Oooh,daar zou ik ook echt heel erg van balen..
    Was het een lange route? Misschien ergens een oproepje doen of iemand het schoentje heeft gevonden?

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dat is balen! maar kleine kans dat iemand hem meegenomen heeft wat moet je met 1 schoen?
    Misschien is hij ergens onder gevallen of zo?

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik vraag me ook af wat ze moeten met 1 schoen, ben direct teruggefietst en heb hem nergens gezien..... een oproepje kan ik wel plaatsen maar waar?? was een route van ongeveer een kwartiertje fietsen.... ik heb nog gekeken voordat we onder het station doorfietsten of ze ze aanhad.... toen had ze haar schoen dus nog...... dus een stukje van ongeveer 5 min fietsen zijn we hem kwijt geraakt, ben binnen die tijd teruggefietst..... baal ontzettend... waren zulke leuke schoentjes.... en ook nog eens 50 euro!

5. tulip

tulip Niet meer actief

o das echt balen ja!!! gek dat je hem niet meer kon vinden als je zo snel terug gegaan bent.

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja vond ik ook zo raar.... heb het stadhuis gebeld bij de gevonden voorwerpen, ze bellen me zo terug voor de gegevens en met pure mazzel word hij daarheen gebracht door iemand... en anders hebben we vette pech.... heb al wel nieuwe gekocht net maar toch kan ik het niet hebben dat hij weg is.,...

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Plaatselijke supermarkt? Misschien hangt daar een briefje?

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Misschien heeft iemand hem opgeraapt en ergens opgelegd, of afgegeven bij het station?
    Of bij de politie?

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Oh wat balen zeg!

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik heb het opgegeven als verloren bij de gemeente... ze bellen me zodra ze hem krijgen..... ik hoop het zo!!!

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    heb heel goed gekeken want ze zetten idd vaak zoiets op een plek neer waar je hem goed kan zien.... heb ook gevraagd bij de stationswacht of ze hem hadden gevonden... maar helaas niet...... politie zou dat kunnen? is dat niet raar als je belt voor een schoen? kan ik anders ook nog eens proberen....

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik wist niet dat het bij de gemeente afgegeven kon worden, hier worden gevonden voorwerpen meestal naar de politie gebracht. Ik zou gewoon bellen; nee heb je, ja kun je krijgen ;)
    Ik hoop dat je geluk hebt!

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Oh balen zeg heb ik ook twee keer gehad. Maar toen ik voor de tweede keer route fietste heb ik hem wel gevonden. Ik zat de eerste keer heel de tijd op de grond te turen, de tweede keer zag ik hem ineens op een muurtje staan. Had iemand hem in het zicht gezet.
    Ik hoop zo dat je hem nog vind!!
    En een keer dat ik terug aan het fietsen was om te zoeken dat ik iemand tegen kwam en die riep hij lig een straat verder om de hoek.:D

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik hoop het ook!

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    he wat balen idd zeg!!! zo zonde.. doet ze ze vaker uit (omdat je al eerder had gecheckt?) ik hoop dat je ze terugvind maar vrees het ergste!

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oei dat is balen..

had het laatst ook met een schoentje van mn zoontje. Op zich niet dure schoentjes maar wel hele leuke..

Dus ik weer teruggelopen en had iemand hem gelukkig op een bankje neergelegd.

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jee dat is idd balen zeg!:( Een tip voor de volgende keer (kreeg ik in de schoenenwinkel toen ik mn dochter haar eerste schoentjes kocht) zet een mobiel nummer erin maar ja daar heb je nu natuulijk niets meer aan. Ik zou idd de route nog eens fietsen vaak worden zulke dingen op hekjes etc gezet. Hopelijk vind je hem nog!

18. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    misschien is het inderdaad het handigste dat je die route (indien mogelijk) even te voet gaat doen. Dan ben je toch een stuk trager en kun je beter overal kijken.

Veel succes! Ik hoop dat je hem terugvindt!

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja balen is dat he.

Heb het ook wel eens aan de hand gehad.:(

Zoon ging mee met een stadsspeel iets en kwam terug met versleten schoenen van een ander kindje en ze waren net een week oud. Dan baal je echt.

Gelukkig koop ik nooit duren schoenen. En dit is een van de redenen;)

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Dat vind ik een domme reden om geen dure schoenen te kopen, ze moeten wel goed zijn toch niet met slechtere schoenen laten lopen vanwege het geld / kwijtraken probleem, je kan ook gewoon schoenen kopen die beter aan blijven zitten...

Deel Deze Pagina