Hoe een kat een banaan vangt...

Discussie in 'De lounge' gestart door Jenala, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Wij hebben een zwaar gestoorde kat, het is een siamees, dus hij kan er niets aan doen:D.
    Hij heeft altijd al gekke dingen gedaan, zo is hij al eens in de wc gevallen: ik wilde naar het toilet gaan en deed de deur open, James had een gekke bui en was aan het rennen door huis. Op het moment dat ik de deur van de wc open deed schoot hij langs me heen, nam hij een sprong en belande zo in de pot:$.
    Ook is hij op zo'n zelfde manier onder het douche gordijn door geschoven terwijl ik onder de douche stond (manlief kwam de douche inlopen en James is dus erg snel).

Ook pikt hij van alles en neemt dat mee naar zijn "schatkamer". Als we iets kwijt zijn, moeten we onder de krabpaal kijken 9 van de 10 keer ligt het daar. Favoriet om te pikken zijn schuursponzen, huishoudhandschoenen en speeltjes van mn dochter waar een belletje of een rammeltje in zit.

Maar wat hij nu gedaan heeft slaat echt alles. Mijn man en ik waren van de week wezen wandelen met onze dochter en de hond. Toen we thuis kwamen lag er een banaan midden in de huiskamer, hij was helemaal bruin verkleurd en er zaten allemaal gaten in ter grootte van James zijn hoektanden. Heeft hij dus gewoon een banaan van de fruitschaal gejat.
    Vanmorgen hoorde ik wat vallen in de keuken, dus ik ging kijken. Had hij iets van de vensterbank gegooit, maar vanaf de vensterbank kan hij dus goed bij de fruitschaal. Dus ik heb even snel naar het fruit gekeken, maar daar zag ik zo snel niets aan. Dus kat uit de keuken gestuurd en mezelf op mn kop gegeven dat ik echt de keukendeur dicht moet houden.
    Ga ik daarna een banaan eten, dus ik haal de schil eraf, zitten er 4 gaatjes in mn banaan. Echt de afdruk van 4 hoektanden.

Wat moet een kat met een banaan????

Hier een foto van het monster, is het geen schatje?;)
    Bekijk bijlage 144152

2. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook 2 katten. En een daarvan die kan ook zo lekker door het hele huis heen scheuren. Heb ze alleen nog nooit in de wc pot zien landen.
    Mooie kat trouwens en succes ermee.

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hahaha katten mmm elk zo zijn eigen karakter , zou niet weten wat hij met een banaan wilt :D

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Heerlijk zo'n dondersteen!:D

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    hihihi,leuk geschreven!!:D
    En wat een schatje!;)

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Haha, superschattig toch juist zo'n dondersteen ;)

Hier zo'n vrouwelijke dondersteen - de mijne verzameld allemaal spulletjes onder het vloerkleed, ook echt de raarste spullen waarvan je denkt wat moet ze ermee :p

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Het lijkt me echt een super kat, zou me kapot lachen.

8. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Haha, wat een super leuk verhaal.. Wij hadden tot een paar maanden geleden een Ragdoll, ook zo'n gekkerd.. Bijna niemand gelooft het, maar: hij vond het dus écht fijn om mee in bad te gaan. Als ik bad zat, kwam hij op het randje zitten en ging voorzichtig met zijn pootje in het water. Dan ging ik helemaal rechtop zitten, pakte hem vast, en ging steeds een beetje dieper het water in.. Hij vond het geweldig, heb hem nog nooit zo horen knorren, haha...

En hij zat ook heel vaak op de wc, ging hij uit de wc drinken.. Hij kreeg elke dag vers water in zijn bakje hoor.. ;)

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Die van ons ging ervandoor met de brocolli die op het aanrecht lag! Katten hebben soms echt idioote acties!:)

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

hahaha.

hier ook een portret. hij is al spelender wijs een keer bij mij in de badkuip beland (ow dat deed zeer mijn been was helemaal open door zijn nagels)

komkommers zijn niet veilig die worden echt op gegeten.

als meneer honger hefet loop hij naar de kast maakt hem open en gooit de bus naar beneden.

ohe we zijn hem ook wel een kwijt. maar dan ligt hij onder een van de blushelmen van vriend te slapen (hoe die het doet???? hij is nu niet erg mager ofzo)

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Oh en het leukste ( en smerigste) vergat ik nog erbij te zetten.
    Hij kwam laatst thuis van buiten met een luier!!! Die had ie mooi voor de deur gelegt.. Een volle nog wel want dat ding was enorm zwaar. Waar hij die nou vandaan had? (wij hebben nog geen kids)

12. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    hahahaha geweldig !! :D:D Jullie kat is gewoon dol op bananen :p

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

Oohhh ik wil m.... Ik wil m .... Wat een leuk beest!! Als je m ooit weg moet doen mail je me dan? Ik adopteer m met alle liefde!! Vindt mijn kat geweldig :) klinkt wel hè ,,,, James en Jopie hijihi

14. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Haha, ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met een gekke kat.
    Maar ondertussen is het ook een heerlijke knuffel hoor, dus sorry muis26 hij blijft lekker hier:D.
    Er zijn trouwens meer kapers op de kust, de tante van mijn man wil hem heeeeeel graag hebben. Dus dat is altijd tassencontrole als ze weg gaat;)

15. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Geweldig verhaal! Ik heb ook twee van zulke ondeugden. :D Die vinden het ook heel amusant om in de wc-pot te zitten. *zucht*
    Cats rule! ;)

16. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hier ook 2 siamese katten en ik weet precies waar je het over hebt haha! Zit volgens mij ook gewoon in hun karakter.

17. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Leuk verhaal, geweldig geschreven! :D

Onze kat had eens zo'n maffe actie! Mijn man was zijn brood aan het klaarmaken, met worst. Liep even weg (stom natuurlijk), komt-ie terug, zit de kat op het aanrecht. Hij had van het brood gegeten maar liet de worst liggen... :$ Hij is zeker vegetariër ;)

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    En inderdaad, Miriam haar speelgoed is favoriet bij beide katten. Volgens mij hebben zij meer lol met haar spullen dan zijzelf ;)

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    whahaha wat een geweldige kat! :D
    Wij hebben hier ook zo eenbeest in huis die alles maar dan ook echt Alles van de salon tafel af jat. Zodra hij het eraf kan hengelen doet hij dat, al zit je op de bank... hij kijkt je even aan en ja hoor... daar komt zijn grijze pootje. Dan laat hij het op de grond vallen om er 9 an de 10 keer niks mee te doen.

20. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha geweldig die verhalen over katten. hier ook 2 van die deugnieten (eentje eet dus voornamelijk plastic maar lust alles. Een echte alles eter).. Levensgevaarlijk af en toe en heel fijn met een open keuken haha.

Van de week kregen we een verzorgingspakket voor de baby en mij en we waren even in de tuin, kwamen terug binnen en misten 3 dingen. Konden ons niet herinneren wat. Nou bij het raam lag het doosje wattenstaafjes, en overal witte spikkels in huis wat later bleek babyzeep. Ze hadden de zeepjes te pakken gehad en het papier aan gort gescheurd en in een stuk eens even flink de tanden gezet. Was op dat moment zelf niet zo heel blij hahahaha..

Deel Deze Pagina