Oké, ik snap er echt niks meer van. Gisteren een echo gehad, follikel was groot genoeg en mocht rond 19:00 de Pregnyl zetten. En morgen hebben we dan om 9:15 onze 3e IUI (gaan nu richting de 3 jaar proberen voor een 2e kindje). Alleen.. nu verlies ik ineens bruin bloed? Ik snap er niks van. Ik heb in mijn linker en rechter eierstok endometriose cysten en er zijn vermoedens van een poliep in mijn baarmoeder. Maar heb dit nog niet eerder gehad na Pregnyl. Is iemand hier bekend mee? Met bloedverlies na Pregnyl? De kliniek is wel in het weekend te bereiken maar vind dit nou ook weer geen nood, dus wil niet bellen. Gets, wat laat mijn lijf me in de steek
Ik ben er niet bekend mee.. Bruinverlies na Pregnyl. Blijft het bij bruin verlies of heb je nu echt rood bloed? Als het over gaat op rood zou ik zeker aan de bel trekken. Baat niet schaadt niet. Wellicht zou ik sowieso even bellen. Daar zijn ze tenslotte voor. Succes met deze poging, hopelijk slaagt ie
Het is gelukkig niet rood. Alleen bruin met wat kleine "stukjes" baarmoederslijmvlies. Ik heb gebeld en de assistente heeft ook echt géén idee. Ze heeft het genoteerd en gaat het morgen met de arts bespreken. Aangezien we morgen de IUI hebben zijn we er dan zelf ook. Afwachten maar...
Ik heb een paar jaar terug een keer tussentijds bloedverlies gehad (nog voor de mmm) en was meteen in paniek. Volgens dokter Google kon het wel eens ernstig zijn. Bij de huisarts onderzoek laten doen en er was helemaal niets aan de hand en het is daarna nooit meer voorgekomen. Ik vind het nog steeds vreemd dat het gebeurde, maar verder dus helemaal nergens last van gehad. Het hoeft dus niet per se iets te betekenen, wil ik zeggen. Ik weet wel dat hormonen hele rare dingen met je lichaam kunnen doen. Bespreek het inderdaad morgen en laat ze even naar binnen kijken als je daar toch charmant met je benen wijd ligt met een eendenbek in en een half team erom heen (ha ha, wat we al niet over hebben voor dat prachtige baby'tje die we over 9 maanden vast hebben ). Heel veel succes morgen!! Dit gaat 'm worden!
Bedankt meiden! 13,7 miljoen zaadjes zijn op hun plekje De gyn/medisch hoofd deed nu zelf de IUI en was erg tevreden, heeft ook nog even gekeken maar denkt dat het bruinverlies van de Pregnyl en dus de hormoonschommelingen komt. Zag wel mooi vruchtbaar slijm en hij vond de score helemaal goed. Afwachten maar weer en op het wachtbankje Officiële testdag is 5 december, zou wel een héél mooi cadeau zijn