klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Blijmeisje, heb jij ook een leuke dag gehad?

@Oh en Saskia, goed hoor de beslissing voor DD. Ik zit er ook wel aan te denken om naar DD te gaan als wij IVF moeten. Wij zijn alleen 2 uur en 45 minuten enkele reis onderweg en dat vind ik persoonlijk dan wel weer erg lang.
    Maar ik weet bijna zeker dat DD voor jullie een goede keus is, spannend hoor!

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Blij meisje, de film was The Joneses, ken je hem?
    En we hadden eerst een poging gedaan om the wimpey boy, maar die was echt heel bagger. Die hadden we alweer uitgezet voordat hij goed en wel echt begonnen was :p
    Heb jij nog goed opgeruimd?

Emma, nee hoor!! Heb nog niet genoeg van bankhangen!! :p
    Ik werk normaal meer dan full time dus dan zijn deze bankhang dagen geweldig!! :D
    Normaal gesproken ben ik een... wisselende tester!! ;) De ene keer houd ik het niet testen beter vol dan de andere keer ;) Ik zit nu een beetje in dubio tussen 17 of 18 augustus een bloedtest te gaan doen of pas 24 augustus een urinetest te gaan doen...
    ach, heb nog ff om er over na te denken.
    Wist je trouwens dat ALS we nu zwanger zijn, jij nu 2 weken en 2 dagen zwanger bent :p
    ALS ik zwanger ben, ben ik nu 2 weken en 4 dagen ghighgihig
    Dus: we moeten nu niet te veel in het huishouden doen en gewoon aan de mannen overlaten :p

Trouwens: ik ben echt een zaadverlangendmonster geweest, de afgelopen maanden!! Echt een zaadmonster die dr mannetje aankeek met een silence i kill you blik als hij een biertje wilde, of als hij er uberhaupt aan dacht :) *schaam* whehehe ;)
    Maar goed: Ik, Maartje, heeft vandaag (nu het zaad geoogst is hahaha) Maartman een biertje aangeboden *applaus*

@ DD:
    Wij zijn ook erg lang onderweg naar DD.....

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Toch nu maar even reageren, want Sasman zit stomme tv-programma's te kijken!!!

@ Maartje, dank je wel voor je mega uitgebreide en lieve reactie op mijn DD-vragen!
    Pimpen naar Menzis extra verzorgd 4 is dus wel een aanrader!
    De foto's in je album zijn zo bijzonder! Zo mooi om te zien! Kwik, kwek en kwak, goed groeien en mooi blijven plakken!
    Goed zo dat je redelijk kalm bent gebleven bij uber S. Rellen kan altijd nog. Maar jij bent strakjes gewoon hartstikke swang en dan hoeft er niet meer gereld te worden!
    Ik hoop wel dat ze je nog gaan bellen met tekst en uitleg. Zou wel zo netjes zijn!

@ Loesie, erg vervelend dat je zoveel last hebt van BI! Ik kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt om te doen als een oud wijf. Zolang het goed gaat als je de volgende dag een rustdagje inlast, kan het prima toch. En laat je mannetje je maar goed verwennen!

@ BM, Tenerife heerlijk! Eerst wij, dan jullie :D

@ Nynke, twijfels DD... ik twijfel al lang. Ik wil graag naar DD maar maak me zorgen over de verzekering en de kosten die we zelf moeten betalen. Met een verhuizing in het vooruitzicht weet ik niet of we dat nu allemaal wel kunnen betalen. Ik wil het wel, maar maak me daar zo'n zorgen over. Twijfels zijn er dus nog steeds wel een beetje. Alhoewel, Sasman en ik hebben het er nu echt serieus over en willen dolgraag naar DD. Maar dat stemmetje... dat blijft toch zeuren in mijn hoofd...

Arme Marijn :( Nog steeds af en toe zo benauwd! Gelukkig dat het met zijn oogjes wat beter gaat. Maar inderdaad, als hij er zelf in blijft wrijven dan blijft hij zichzelf besmetten. Dat kun je helaas niet voorkomen.

@ Klingel, tanden gebleekt... nice :D
    En anus gebleekt, mooi hoor zo'n prachtig blanke anus ;)

@ Sikki, maandag weer zo vroeg naar het werk :( en dat in combi met de spuiten is niet erg handig nee. Dan maar op het werk, maar kan me voorstellen dat het niet fijn is!
    Verjaardagscadeaus, ook daarbij kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt in de materialistische dingen. Want tja, wat heb je er eigenlijk aan. Er is iets wat je veel liever wil... ik vind de voorstellen van BM trouwens wel erg goed! Iets leuks zoals een etentje, weekendje weg oid of een bijdragen voor DD! Daar heb je echt wat aan!

@ Natas, wat een heftig verhaal van het stel uit je volleybalteam. Jeetje... wat erg :(
    Dat gun je echt niemand, verschrikkelijk!
    Het is altijd moeilijk om de juiste woorden te vinden. Die zijn er gewoonweg niet. Maar ik weet zeker dat ze je kaartje heel erg zullen waarderen.

@ Loesie, gefeliciteerd met je papa!!! En wat een leuke verrassing heb je in elkaar geflanst! :)

@ Emma, jij hoort er zeker bij!!! :D :D
    Wat een mooie zaadscore! WOWIE!!!!!! Wil ik ook, wil ik ook!
    Zwemmen zwemmen zwemmen!
    Kom op zaadjes, zoek ei!
    Nu weer wachten, ik duim meissie! Heel hard :)

@ Nynke, je kunt toch niet zomaar een week wegblijven hier???
    Kan niet hoor, we kunnen je niet missen :(
    Maar de ardeche, het klinkt echt heerlijk! Dennis* is daar ooit met een ex-vriendinnetje op vakantie geweest en hij vond het echt geweldig mooi daar.
    Zo'n luxe tent heeft echt wel wat, lijkt me zo knus en toch lekker luxe! Zit er ook zo'n camping-wc in of moet je met een rol onder de arm?

@ Maartje, goed blijven praten tegen je drie kanjers en over buikje aaien. Het gaat dit keer vast helpen :)
    Ik snap jankbui, echt waar! Het is na al die tijd moeilijk voor te stellen dat het gaat lukken, maar vanwege goede emmy's (en 3 nog wel!) is het ook zo moeilijk voor te stellen dat het niet lukt. Je wordt dus heen en weer geslingerd, moeilijk moeilijk! Af en toe een dipje hoort erbij, zolang je ook maar positief en relaxed kunt blijven. En tot nu toe lukt dat aardig toch!
    Lekker op de bank gehangen, klinkt heerlijk relaxed. Goeso :)
    Thanks voor compliment over lieve foto en mooie meiden. Lief!

@ Emma, het viel mij en mijn zus ook op dat mijn nichtje best wel op mij lijkt! Was de eerste keer dat we dat zagen. Het is zo'n schatje, echt een meid. Ze wil ook geen broeken meer aan, alleen maar jurken en rokjes :D
    (en nee, klingel is niet mijn zus :D)
    DD is voor mij ruim een uur rijden, dus goed te doen. Kan me voorstellen als je er zo ver voor moet rijden dat je dan ook twijfelt.
    Omdat het voor ons zo dichtbij is, zijn we van plan alles in DD te doen dus ook de echo's en fm's.

@ BM, we gaan nog niet bellen voor de intake. We wachten de uitslag van de 17e af en als we dan het advies krijgen om voor IVF of ICSI te gaan dan gaan we bellen voor de intake. Voor januari willen we nog niet starten. We willen wel alvast de intake.

Dat was het wel geloof ik. Als ik iemand vergeten ben, sorry! Maar wat kunnen jullie kletsen ;)

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @t Saskia
    Ohhh dan zit jouw kerel zeker ook naar Nederland 1 te kijken... Die van mij hangt echt als een luie aap op de bank. Hij zit, met hoofd scheef langs lichaam en ... *spiekt ff over laptop heen* terwijl ik met mn benen over hem heen hang *spiekt nog een keer over de laptop heen, zag ik dat nou goed?* WHAAAAAAAAA hij ligt te maffen hahahaa
    Waarschijnlijk heeft hij nu eindelijk het besef dat voetbal (WK's uitgezonderd) saai is ;)
    Mijn mannetje heeft trouwens vannacht slechts 4 of 5 uurtjes geslapen, maar daar ligt het niet aan... Ligt gewoon aan saai voetbal gheghegeh ;)

Graag gedaan hoor, om de DDvragen te beantwoorden.
    Wij MMMeisje moeten elkaar toch een beetje helpen waar mogelijk!!
    Pimpen naar Menzis extra verzorgd 4 is idd wel handig als je naar DD gaat. Niet dat Menzis prettig is, maar 3100 euro is altijd lekker.
    Ik heb trouwens voor tandverzekering de 1 na hoogste (dus tandverzorgd 3) en betaal voor mn tand-, basis, en extraverzorgd verzekering samen *schrik niet* 180 euro!! Is een hoop geld, maar je haalt het er wel uit. Zeker als je ook ff nieuwe steunzolen besteld, ff accunpunctuur laat doen, ff je rug laat rechtzetten door een orthomanueel therapeut, ff een gezichtsbehandeling ondergaat whahahaha ;)
    Maar ehh, hoop voor je dat het allemaal niet nodig zal zij omdat je dan al hartstikke zwanger zult zijn!!

JAAAAAAAAAAAA!!!!!! Mn drie duckies zijn echt heel mooi!! *kijkt trots*

Slechts een uurtje rijden voor de echo? dat kan niet!! Op alleen de Duitse weg ben je al een uur :p hahaha jullie zijn gewoon race eendjes :p

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Om precies te zijn is het vanaf mijn huis naar DD een uur en een kwartier :D Is niet zo ver voor ons. Ideaal dus eigenlijk.
    Ik vind het Nederlandse tarief trouwens erg laag. IVF kost toch veel meer hier dan 1589 euro? Waar halen ze dat bedrag vandaan? :(

Nee, Sasman had SBS 6 opstaan met de 25 meest vieze mensen. Bah bah :x
    Maar nu is hij een ijsje halen voor zijn lieve vrouwtje dus kan ik weer zappen :D

6. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Kijk! Dat is het betere werk! :D

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #2007 maartje84, 8 aug 2010
    Laatst bewerkt: 8 aug 2010
    Wow oke, 5 kwartier is als je een beetje doorrijd idd een uur ;) En op de Duitse wegen is mijn rechtervoet altijd wat zwaarder hahahaha

Het NL'se tarief was tot 1 januari 2010 ook veeeel hoger: 2689!!
    Alleen er moest bezuinigd worden dus de NL'se ZHen moeten nu IVF en ICSI voor een veel lager bedrag aanbieden. Ik had enkele dagen voor het nieuwe jaar nog overleg gehad met Menzis over hoe hoog het bedrag in 2010 zou zijn. Zij zeiden toen 2689. Het schijnt plotsklaps met ruim 1000 euro verlaagd te zijn... BELACHELIJK!!

Dat klinkt als een echt smeerkezen programma hahaha

Ohja, over ijs gesproken:
    @t Emma:
    ik eet nu ff geen ijs, volgende de Chinse wijsheid kun je daar een koude baarmoeder van krijgen en de innesteling bemoeilijken. Ook koude voeten schijnen de baarmoeder koud te maken, dus ik lig steeds lekker met een dekentje over mn voeten op de bank.

Shit

Shit

Shit

Nu weten jullie allemaal hoe idioot ik ben
    :):):):):):):):)

*Maartje spreekt zichzelf een troostend woord toe*

Maartje84: ,,Maar ach dat wist hier iedereen al''

:p

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Maartje, haal jij het met je gepimpte verzekering of moet je dan toch nog een eigen bijdrage doen?

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    1e IVF:
    1300 IVF
    65 intake
    335 bloedprikken
    240 cryo TP
    210 narcose
    ------------+
    Onder het bedrag gebleven

2e IVF
    1300 IVF
    210 narcose
    160 bloedprikken voor invriezen (vorige keer hebben we dat in NL gedaan dus dan geen kosten maar deze keer dat vergeten)
    -------------------+
    Onder het bedrag gebleven

Maar als je ICSI doet en wat cryo's hebt is het lastiger om er onder te blijven.

Je moet trouwens wel alles voorschieten.

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het voorschieten is geen probleem. Een eigen bijdrage van een paar honderd euro per behandeling is geen groot probleem. Maar met de verhuizing en misschien dubbele lasten in zicht is het even niet mogelijk om heel veel zelf bij te dragen.
    Dan maar overstappen naar Menzis, al blijf ik liever bij CZ. Maarja, als het zoveel geld scheelt... dan is Menzis een beter plan.

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Snap ik!!

Wij zijn ook bewust gestart na 1 januari 2010.
    Toen we belden voor een intake bleek dat we pas in het nieuwe jaar konden komen, maar we zouden sowieso pas in 2010 starten qua de verzekering.
    Dat voorschieten hier is ook geen groot drama, maar het was natuurlijk handiger geweest als het rechtstreeks kon.

ICSI kost trouwens 2300 euro... Dus 1000 euro duurder dan IVF *slik*

Ik had trouwens bedacht dat als het deze keer niet gelukt is, dat ik dan nog geld uit mn IVFpotje over heb en dat wil gaan gebruiken voor de immuunsysteem onderzoeken (die onderzoeken die Mrs Mia ook gedaan heeft!!)
    Heb ten slotte deze keer maar net iets meer dan de helft van het potje gebruikt ;) En wil natuurlijk er wel alles uithalen hahaha

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh ja Sas, jullie gaan ook nar Tenerife he? Waar gaan jullie heen? Zuid/Noord? Ben erg benieuwd, schijnt een heel groen en bloemrijk eiland te zijn (vooral Noord) maar Zuid weer meer strand.
    En oooh ja van in januari pas beginnen.. :) Wist ik ook wel natuurlijk. God ik ben echt dement... Wel heel spannend de uitslag van de 17e denk ik, of niet? Wat zegt je gevoel?

Maartje, nee die film ken ik niet. Leuk/mooi/spannend?

Ik heb redelijk goed opgeruimd.. Was vanmiddag even behoorlijk sjaggie op manlief, ook echt opeens, heel erg. (hormonen?) Hij zit maar te klussen en te doen in de garage, had het opeens gehad, beetje suf.

Hij deed heel boos, maar snapte het punt wel geloof ik want hij is nu (eindelijk) de stopcontacten baby-veilig aan het maken en heeft net ons meest snoezige lampje in de wc opgehangen.

Ik wou nog iets zeggen, ik wou nog iets zeggen, ik wou nog iets zeggen.....

Ik weet t niet meer!

Zit nu met bak druiven op de bank en ga zo zomergasten kijken denk ik. Blijmeisman gaat hardlopen

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Maartje, heb jij toevallig dat boek....uhmmmm ik weet nu even de titel niet, maar daar staat inderdaad in dat je geen koude dranken en ijs moet drinken/eten omdat dat de baarmoeder koud maakt.

En je bent niet idioot hoor, ALLES voor een kindje ;).

@Warme dranken ipv koude dranken voor warme baarmoeder: wat voor thee drinken jullie dan? Ik heb nl ook gehoord dat TEveel thee ook weer niet goed is ;).

@DD: Maartje hoelang doen jullie dan over de rit naar DD???

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83

Tuurlijk, je hebt niet voor niks zo'n gepimpte verzekering!! :D
    Hoe heb jij het aangepakt met Mensis? Ik wil namelijk zwart op wit dat we het dubbele nederlandse tarief krijgen.

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ BM, wij zitten Zuid maar gaan Noord heel goed bekijken. Schijnt erg mooi te zijn, ben benieuwd :)
    Gevoel zegt dat het zaad ietsje beter is en weer het miljoen aan gaat tikken. Hope so :)

16. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    (kan je eigenlijk misselijk worden van teveel druiven????)

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Blijmeisje, de film was wel grappig en boeiend. beetje lastig uit te leggen hoe het precies zat...

*zoeft naar youtube*

JAAA gevonden: YouTube - ‪The Joneses Trailer‬‎

Goed van je dat je ff op BlijMan hebt gemopperd. Moeten we allemaal wel eens, niet leuk maar soms wel nodig ;)
    Vind je BlijMan nu wel weer lief?

Denk denk denk?? Niet meer herinneren? Ouderdom??

*oeps zei ik dat?? kijkt onschuldig*

Emma,
    @t thee:
    Ik ben een Lipton thee verslaafde!!!!!
    Maar maak mn thee altijd zo licht mogelijk om cafeine te voorkomen en drink ook veeeeeeeel groene theetjes van Lipton.
    Weet niets van boek, maar ben wel een google-junkie en durf bijna te wedden dat er weinig is wat ik nog niet weet op MMMgebied ;)

Wij doen er 2 en een half uur over, maar rekenen altijd 3 uur want ff tanken en met plas pauzes zitten we zo op een kleine 3 uur. Heen. En ook weer terug...
    Zucht... We moeten er wat voor over hebben... Zo gemeen hoe weinig sommige anderen er voor over hoeven te hebben *snik*
    Ik vermoed dat de trut die pas weer vriendinnen wilde zijn als ik net als zij zwanger zou zijn vrijdag bevallen is... Hartstikke fijn... *kijkt sarcastisch*

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    #2018 blijmeisje, 8 aug 2010
    Laatst bewerkt: 8 aug 2010
    Ooooooooooooh jaaaaaaaaaaa!!! De titel kwam me al zo bekend voor! Heb vorige week in bios de trailer gezien! Leuk dus? Maf concept.. Ik zag nog een trailer waar ik erg om moest lachen.. Denk denk.. Shit welke was t nou... (denkt nog even verder!)

Ik vind de blije man weer redelijk lief. Maar hij is weeeer weg haha.. Ook zo lekker: ik ga gister om 22.00 naar bed, komt hij net boven (uit garage). Dus ik zeg: ik ga naar bed. Hij: nou gezellig!

:(

Sorry hoor, maar wie is er dan gek?!!? ;)

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hehe dacht dat ook ;)

Menzis zijn eikels in iets te beloven. Behalve telefonisch. dan beloven ze soms zo veel. Wat ze dan later weer ontkennen, de bastards! Vraag ook maar Sikki en Klingel hun mening
    Maar in de algemene voorwaarden van Menzis staat dat als je extra verzorgd 4 hebt, je dat mag. Je kunt een aanvraag doen, maar die nemen ze pas in behandeling als ze een verwijsbrief hebben en een behandelvoorstel + kostenplaatje van uber S hebben ontvangen.
    Als ze akkoord gaan (zijn ze tot verplicht) dan krijg je een brief waar dit in staat. Verstandig is om in je aanvraag te zetten dat je in 2010 gaat starten en dat je dus een uitspraak zwart op wit wilt hebben in een brief dat het idd gaat om een toezegging in 2011!!

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik kan hem niet vinden. Ik moest echt erg lachen en toen zei blijman: daar ga je vast heen met *censuur*vriendin! Maar kan hem niet terugvinden in de verwachte films... MOK.

Deel Deze Pagina