klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Druiven = suiker = dus JAAAA kun je misselijk van worden ;)
    (en goed van kunnen poepen!!)
    ;)

Trailer in bios??
    Oh dan is het nog een nieuwe film haha

Hij is gek hoor, niet jij!!

;)

Ik denk dat ik ga proberen om vanavond weinig te gaan internetten, want voel mn rsi armpje weer :(

2. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hallo babyrinth vriendinnetjes, heb me net van de bank afgesleept, om even bij te kletsen met jullie..:)

Hahahaa Maartje.... goed zo..met je voeten warm en de hele dag bankhangen!! Ik lees net je berichtje over ijs eten..hihi. Wist ik niet, is volgens mij ook niet altijd zo, want ik heb me een ijs gegeten na de TP van Pip en Woezel. Denk dat Pip ook erg van ijs houdt en daarom lekker is blijven zitten. Maar jij hebt vast eentje van de 3 duckjes die houden van bankhangen, dvd's kijken en er warmpjes bij zitten..;). Ik was trouwens een vroegtester, 8 dagen na TP had ik al een lijntje met de kruidvat testen van 2 voor 5 euro, die testen vanaf 20 HCG. Enne ik had uitgerekend wanneer HCG van Pregnyl uit mijn lichaam zou zijn en dat ook even getest voor de zekerheid, want ja voor het weet word je helemaal gek van een vals positieve test. Maarre lekker blijven zitten Maart, 1 van die duckjes is nu lekker aan het nestelen..Enne je bent zeker niet idioot, na onze TP heb ik ook gekke dingen gedaan hoor. Hoort er toch bij!!

Emma: Vrijdag IUI gedaan!! WOEIIIIIII en wat een zaadopbrengst..:p. Ga zo voor je duimen dat er een snel zwemmertje is en ook lekker gaat nestelen..

Sas: Leuke foto!!! En leuk weekend gehad dus, goed zo!!

Blijmeis: aan het opruimen?? Goed zeg!! :D..Heerlijk vooruitzicht Tenerife, om al lekker bij weg te dromen. Nu lekker zomeren met zomergasten..:p Pipman kijkt ook, ik ken de gast niet en vind het dan niet zo leuk. (ben ik nu een cultuurbarbaar? :()

Nynke: oh heerlijk aan het aftellen tot jullie vakantie. Heerlijk, zo'n ingerichte tent die dan voor je klaar staat. Lijkt mij ook heel relaxed met kids. Ideaal..

@ hier: moeeeeeeeeeeeee!! Maar ik klaag niet. Ik voel me wel veel beter dan vorige week, minder ziek en alleen nog moe. Dus de medicatie helpt echt. Ach en vermoeidheid dat is niet zo erg. Dus ik heb lekker een weekendslaap gehouden, was het weer ook wel naar. Vandaag even verjaardagsvisite bij schoonmama, ook leuk. Klein kadootje namens PiPje: boekje over Dribbels lieve Oma. Was een succes :D.

En ik ben sinds afgelopen vrijdag gestopt met de kutsnoepjes ;) 3 maal daags 2 bolletjes, heb ook het idee dat ik me daardoor beter voel. Ook wel weer even moeilijk hoor stoppen met Utrogestan, het zit toch een beetje in je hoofd, het moet goed blijven gaan. En deze week hoef ik maar 3 dagen te werken!! YIPPIEEEEE..heerlijk..

3. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    BM: BM-man pas zo laat uit de garage?? Ja dan ben jij niet gek hoor!!

Maartje: gewoon door internetten..dadelijk krijg je andere ontwenningsverschijnselen..;)

Film: The Joneses, net PiPman opdracht gegeven te downloaden.Wij zijn ook fanatieke kijkers, maar vergeet meestal titels van films..al heb ik laatst wel 2 keer terug naar de kust gezien, erg goeie film...

4. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haaaaa pip!

Fijn dat je je wat minder ziek voelt.. Moeheid hoort er echt bij, maar wordt ook echt minder! Ik zweer het! Ik slaap ook niet meer 2 keer per dag nu (let wel: 2 keer per dag middagdutje he!) :D

Mijn man mag best lang in de garage zitten/klussen hoor. Zijn grote liefde staat daar, prima. Maar om dan om 22.15 te zeggen dat het ongezellig is dat IK naar bed ga.. :( Ik zat de hele avond gezellig op de bank hoor haha. He Maartje?? :p

Terug naar de kust heb ik laatst ook gezien! En ook the ugly truth met Katherine Heigl, die was ook best grappig. Gewoon domme vrouwenfilm, maar wel leuk.

The Joneses is inderdaad nog een hele nieuwe Maartje! Illegali gedownloadie zeker he!? Foei! ;)

Oh en Pip: JA cultuurbarbaar! ;) Klingel is fan van haar! Zij is cabaretiere geloof ik en taalfetisjist. Ze schreef 'taal is zeg maar echt mijn ding'. Ze zit ook wel eens bij DWDD.

Ik kijk ook met een half oog hoor.

5. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh en wij waren dus naar Knight&Day in de bios. Is ook wel leuk hoor, zeker voor man en vrouw samen. Over the top actie (geen slapstick, gewoon leuk) veel humor (echt gelachen) en beetje romantiek. Maar dus ook veel gevechten enzo. Echt wel leuk.

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
  7. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hahaha test mislukt! :D

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    test:

HAHAHA gelukt!!
    :p

*ehh toch niet gelukt, maar in onderschrift nu wel ;))

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Jaaaaaaaaaa!!! Mooi hoor!!

10. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    BM: 2 middagdutjes??? Oh dan valt het mij nog mee. Pfoeh!! Gelukkig zegt iedereen dat het beter wordt, dus daar richt ik me stiekum ook beetje op.

The Ugly, ook doorgegeven..;). Hmmm night and day weet ik niet, ik heb de laatste 2 jaar een beetje weerstand tegen Tom Cruise en dan duurt de film zo lang..

Cultuurbarbaar: ja ik heb het net ook van PiPman ingepeperd gekregen, die neemt de film die erna komt ook even op, vanwege de geweldige dialogen..mij te saai denk ik..;)

Ik neem weer vroeg-snel afscheid. ik ga nog even douchen en dan weer lekker slapen!! Fijne avond allemaal...Maartje: je hebt nu wel lekker de tijd om te hardcore ZP'en, hopen dat ze geen onderhoud in gaan plannen nu ;).

Tot morgen. Welterustenkus allemaal!!

11. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Truste Pip! Lekker slapen!

12. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    ps Maartje: leuke banner!! oh wat ook helpt bij zwanger worden, nieuwe profielfoto!!! Bijgeloof heb ik zelfs in dit topic opgedaan.;).

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Blijmeisje: :) sorry ik ken mijn eigen krachten niet zo goed.

Wat een herkenbaarheid qua opruimen zeg. Hier verhuisd alles naar de opslag. maar ja, wara we het straks moeten laten?;)

Ik zag haar ook al als een van de eersten net zwanger. Wat een primeuren heb ik toch!!:D
    Maar jij hebt haar huis al gezien en ik niet.:(

Ik ben wel misselijk van de druiven.:(

Blijmeisjeman is een echte man. Niet leuk en zeker niet lief!!

@Maartje: ik wist wel dat Emma de iui had hoor.;)

Jij bent echt ZEN bezig. Volhouden.

Ik ga een pb sturen.

Ja, het kan echt een riviertje zoeken waar we niet geweest zijn. Deze was wel heel gaaf. Met onwijze stroming en watervallen. Erg gaaf.

Nee, geen NL camping. Er zullen vast Nederlanders staan maar daar hebben we de camping niet op uitgezocht. Wel op de rivier waar de camping aan ligt.

Laptop gaat wel mee wie weet is er iemand met een onbeschremd netwerk.

@Emma:
    Of jullie hebben eindelijk een weekje rust.;):D

@Saskia: wat een leuke foto en wat een leuk weekend hebben jullie.

DD: pas op!! Sas is om her way!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p

Ardeche is heel mooi idd. En het wordt gewoon met de pleerol onder de arm naar de wc.:p

Ik ga hopen dat er een onbeschermd netwerk is op de camping. Kan jullie eigenlijk ook geen week missen. Zeker nu niet met al die tp-s, iui's en Sikki die gaat beginnen.

@Pip: wat lief van schoonmama zeg. En dribbel is leuk!!

Vermoeidheid wordt echt minder.

Trusten Pip.

Klingel: MP!!!!!!!!!!!

Sikki: MP!!!!!!!!!!!!!

Ik ben weer bij. Wat kunnen jullie kletsen zeg.:$

Heerlijk middagje/avondje aan de rivier gehad. Echt super gaaf daar. Veel watervallen, wel sterkte stroming en verschillende zwemstukken. We waren pas om 19.30 uur thuis. Dus snel de frituurpan zijn werk laten doen.:) Kids liggen nu een uurtje te slapen en ik ga ook niet te laat. Was gisteren al laat en zo'n tijd aan de rivier maakt je slaperig.

14. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai Nyn!

Even voor de correctheid maar blijmeisman is wel heel lief en leuk hoor! ;)

Leuk zeg dat jullie dan weer nieuwe riviertjes opzoeken! Deze klinkt wel gaaf! Wel voorzichtig doen he...

Klingel komt hier morgenavond weer langswaaien. Nog even geduld!
    Is Marijn weer helemaal beter?

Ik ga zo lekker slapen! (als de chocola op is... uch..)

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    haai Blijmeisje

Tuurlijk is hij lief en leuk. Alleen doet Blijmeisjeman soms niet lief en leuk.:p

Klingel morgenavond pas weer??:$ dat wordt dan weer een megarea voor haar.:p:D

Druiven en chocolade? Jij wordt vast misselijk.:D:p grapje!

Marijn krijgt nog wel puffen. Hij hoest nog flink en stikt er soms bijna in. Ogen gaan wel weer goed gelukkig.

Trusten voor straks en tot morgen allemaal!!!!!!!

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Auwww
    Stomme pols.
    Dat wordt geen ruksessie door Maartje voor Maartjeman
    *oeps zei ik dat hardop?*

Ik ga nu echt mn mond houden voordat ik nog meer vunzig praat uitkraam en voordat ik morgen niets meer kan typen... en morgen heb ik wederom een bankhang dagje dus ik moet ff zuining zijn op mn polsjes ;)

Trusten!

PS check mn avater!! :D

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje, met zo'n banner blijven ze alle drie hangen, denk ik :$
    ;)

Nynke, lekker naar de Ardeche!
    Daar bewaar ik mooie herinneringen aan.
    Zoals mijn vakantievriendje Jérôme!
    Heb ik nog een jaar 'verkering' mee gehad.
    Hij heeft mij nog opgezocht in NL en ik hem in Paris!!!
    *zwijmel zwijmel*

Maar je gaat toch pas volgende week weg?
    Dan heb ik hopelijk mijn punctie en tp al lang weer gehad.
    En je weet wat ze zeggen, in de wachtweken kun je maar beter veel afleiding zoeken en jij dus ook ;):D

Pip, eindelijk gestopt met alle medicatie?
    Dus nu verder als een 'normale' zwangere! :D

Blijerd, wanneer ga jij nu zonaanbidden?
    Ik wil ook weer!!!

Vanochtend weer om 3.45 uur naast het bedje en heb er al weer 2,5 uur werken opzitten.
    Helaas heb ik tot 17.00 uur afspraken, dus ben ik niet voor 18.00 uur thuis :x
    Heb net wel voor het eerst de Menopur gezet op m'n werk! *kijkt trots*

Fijne dag meisjes!

Oh, enne ik trek het niet om meer dan 1 pagina terug te reageren hoor!
    Jullie kletsen zo veel.
    Ik kan het echt niet meer bijhouden!!!

Nog wel 2 dingen die ik volgens mij goed onthouden hebn.

Emma, lekker aan het broeden?!
    Zet 'm op!

Sas, ook jij ziet er normaal uit!
    *Sikki wordt steeds enthousiaster*

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hehe Sik, ik ben blij dat jij mij er normaal uit vindt zien :D Dat wordt dus toch een date!
    Goed zo dat je de menopur op je werk hebt gezet, ik ben trots op je!
    Weer een heftig werkdagje voor jou :(

Nynke, het riviertje waar jullie nog niet geweest waren klinkt echt heel gaaf! En gelukkig gaat het met Marijn weer wat beter. Nu hopen dat hij ook snel de benauwdheid kwijtraakt.
    Ach, met de pleerol onder de arm naar de plee wandelen heeft ook wel iets hihi :)

Maartje, mooie avater en mooie banner! Nu blijven ze inderdaad alle drie zitten :$:)

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee Sikki!
    Pffff weer zo'n lange werkdag... Ben wel heul trots op spuit op werk! *geeft schouderklopje* Geeft toch niks van bijlezen? Gewoon lekker reageren waar je zin in hebt!

Wij gaan begin november naar de zon! Heeeeeerlijk! Ik weet niet van wat voor soort vakantie jullie houden, maar ik heb anders nog wel een site voor je met bijzondere plekjes ipv massatoerisme (alleen europa).

Maaaaartjuuuuuhh.... Goeie Avatar! Heel vrolijk. Ik vond jou altijd een beetje eng, door vorige avatar.. :) Enne wel voorzichtig met polsje he! Je zit/ligt natuurlijk de hele dag beetje achter laptoppie, niet handig voor pols! Rustig aan!

Haai Sas! Goedesmorgens.. Nog wat leuks doen vandaag? Of werken?

Nynke fijn dat het beter gaat met Marijn! Jij nog wat leuks doen vandaag?

Hier schijnt ein-de-lijk de zon!!! Pffff.. Werd ook wel weer eens tijd zeg. Dus ik denk dat wij er uit gaan vanmiddag. Misschien even wandelen? Iemand anders nog geniale tips?

20. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Maartje: Wat een geweldige afbeelding!! :D En nu nog lekker aan het uitslapen? Goed zo lekker rust voor de duckjes..

BM: Nog vrij vandaag? Heerlijk, wordt mooi weer! :) Ben jaloers, zit op werk. Maar goed kan erger. Ik ben pas half 9 begonnen.

Sikki: Wat een mega-lange werk dag! Ik ben niet jaloers op jou. Is je dat niet te zwaar? Helemaal nu ook met hormooninjecties enzo? Goed zo van menopur!! Is altijd wat geknoei. Ik heb hier de injecties altijd gedaan in de kolfruimte op het werk, wel wat dubbelzinnig ;), maar hygienischer dan toilet hier.

Jo: Alweer terug van vakantie:

@ Rest fijne dag!! Ik zal weer aan het werk. Liefs.

Deel Deze Pagina