Hier schijnt geen zon, hier is het heel bewolkt en fris Maar wij hadden gisteren mooi weer Ik moet vandaag een dagje "werken"
Haai Pip! Jij aan het werk? Ik.. uh... heb nog.. uh.. 2 weken vakantie... Erg he?! Maar heb nog amper een dag mooi weer gehad dus dat mag nu ook wel een keer hoor!!! Werk je nu nog een uur korter ivm vermoeidheid of is dat niet meer nodig? Werkze!
Goedemorgen lieve meisjes. @Sikki: verwacht je al zo snel je punctie en tp dan? Dan zit je dus in je wachtweek als ik weg ben? Dan ben ik gelukkig terug om het goede roze nieuws te horen. Wat een werkdag seg!! En mega stoer van je spuit op het werk. Waarneer heb je eigenlijk je fm? @Blijmeisje: vandaag lekker niets doen. Even vast wat spullen zoeken voor de vakantie en alweer de huiskamer opruimen. Hebben jullie geen leuke kinderboerderij in de buurt oid? Geniet van het mooie weer. @Pip: werkze vandaag. @Sas: ik neem altijd een stuk pleepapier mee in mijn zak. Werkze vandaag. Hier vandaag even een lekker thuis dagje. Straks zwembadje opzetten voor de kids denk ik. Als de bewolking tenminsten wat minder is dan. Is zo grappig, als het in NL mooi weer is is het hier minder en omgekeerd. En zelf ga ik alweer de woonkamer opruimen en vast wat spullen zoeken die mee moeten op vakantie. Fijne dag allemaal en jullie zullen me nog wel zien vandaag.
Ik vind het helemaal niet grappig :x Volgende week zaterdag wordt ik 31, maar voor mijn familie vier ik het komende vrijdag al. Het plan was BBQ bij zwembad bij m'n schoonouders. BBQ zou nog wel kunnen, maar het zwembad... Eerste FM is woensdag. Alle andere keren had ik tussen CD 11 en 14 de punctie. Dus dat is dan ergens begin volgende week... Ben je dan al weg? Misschien brengt het JUIST wel geluk
sorry Lieve Sikki. Ik hoop dat het vrijdag hier heul slecht weer is en dus bij jullie goed weer ok? Ik ga zaterdag de 14e weg dus ik hoop dan met heel mijn hart dat het geluk brengt dat ik er niet ben.
waar is iedereen? Allemaal aan het werk en leuke dingen aan het doen? Gelijk hebben jullie. Ik heb al heel veel nuttige dingen gedaan vandaag. Niets dus eigenlijk. Ja, wezen wandelen met hond en kinderen en dat is het. Nu maar eeste het zwembadje vollaten lopen met water en dan toch echt iets gaan doen. denk ik tenminsten.
Nyn, volgens mij ben jij de enige die ik hier leuke dingen hoor doen hoor! Wijn, zwembadje, wandelen. Vervelend hoor Sas, ook lekker 'aan het werk' Ik heb er al weer 9 uur op zitten. En ben nog niet klaar
Ja heul hard aan het werk Ik moet eigenlijk nog wel een aantal dingen doen, maar ik heb echt geen zin...
Dat moet af en toe Ik heb net een nieuwe spaarrekening geopend. Speciaal voor ons DD-avontuur. Een extra potje voor onvoorziene uitgaven rondom de mmm.
Heb mezelf ook even een nieuwe geluksavatar aangemeten. Een dikbuikboeddha met kindjes, hoe toepasselijk Heb afgelopen weekend een verjaardagscadeautje van manlief uitgezocht. Ik had hem met z'n verjaardag een zilveren geluksklavertje vier gegeven en toen was ik zwanger van de Yeti's. Nu krijg ik van hem een zilveren armband met een turquoise steen erin, gemaakt door Indianen. Turquoise zou moeten beschermen en geluk geven...
Wauw Sikki, wat een mooi cadeau! Zowel van jou aan Sikkiman als van Sikkiman aan jou En een nieuwe avater! Dat moet toch geluk gaan brengen zou je zeggen... Een betaalrekening is inderdaad 'handiger' hihi, maar nu eerst even sparen voordat we kunnen/moeten betalen Het is beter om nu alvast iets opzij te zetten want tot nu toe gaat alles in het potje voor ons nieuwe huis. Pfff, wat doen we onszelf toch aan... ik heb bijna spijt van het nieuwe huis We kunnen het betalen, maar misschien was het beter geweest als we er rekening mee hadden gehouden dat we misschien naar DD zouden gaan...
Tis maar goed dat je dat toen nog niet wist. Nu kunnen jullie straks genieten van je nieuwe huis. En anders hadden jullie dat misschien niet gedaan. En dan was dat weer iets wat je door die stomme MMM ontnomen wordt. Dus nu even sparen en dan straks betalen Ik deed ook altijd het geld wat ik terug kreeg van de verzekering weer inzetten voor een nieuwe poging. De eerste keer was het dus even een aanslag op het budget, maar daarna hadden we dan altijd een mooi potje. En zo ook voor de laatste keer. Toen kregen we van de keer er voor nog geld terug en dat konden we makkelijk inzetten voor een nieuwe poging. Nu moet het dan echt van de spaarrekening Ik had al zitten rekenen: ICSI 2300 + IMSI 900 + narcose 200 + AH 160 = een heleboel
HAAAAAI!! Nynke een beetje eenzaam? Hier ben ik hoor!! *gezeldschapsmegapletknuffel* Moest net wel erg lachen om Sikki, dat een betaalrekening beter is voor als je naar DD gaat Maar hartstikke goed Sas!!! Goed sparen jij!! Zodat je straks geen stress hebt over het financiële gebeuren van de behandeling!! Ik had van te voren ook een goed potje gemaakt!! Maar over rekeningen gesproken: volgens mij is degene van de administratie van DD ziek!! Ik kreeg de rekening niet na de TP direct mee en heb ook vandaag nog niets bij de post gezien!! Heb mn TP vrijdag gehad en bij de verse poging was de rekening direct meegegeven na de TP en bij de cryo TP lag de rekening de volgende dag al in de bus. Ach, zodra degene weer op zn/haar post zit, krijg ik vast ook snel genoeg mn post Sikki!! Wat heb jij een prachtige avater genomen!! Het schijnt zo te zijn dat nieuwe avaters geluk brengen... I hope SOOO!! Klinkt mooi, dat cadeautje van je vriend!! Vanmorgen kwam er een dinnetje op visite. Gezellig lekker samen thee en chocoladekoekjes zitten zuipen/drinken!! Ohh wat was het gezellig. We hebben heerlijk zitten roddelen over een stom mens dat niet meer vriendjes wilde zijn met mij (jullie weten wel wie). Ohh heb echt kramp in mn kaken van het lachen. Weet het... We zijn gemeen, maar dat mens over wie het ging is nog gemener, dus dan mag het... Aldus onze logica!!! Vriendin heeft luttevedu... Ze wil ook zo graag een vriendje hebben en naar een volgend level groeien met aan man. En nu dus weer een relatie over. Heb haar getroost met de woorden dat op sommige dingen je gewoon wat langer moet wachten, omdat de mooiste dingen ontstaan na wat langer gewacht te hebben... Ik krijg straks de mooiste en gezondste kindjes en zij krijgt straks de mooiste en liefste en lekkerste man (op die van mij dan na he ) met wie ze de allerfijnste relatie gaat krijgen... Klopt toch??? *knik allen maar ja* Nu lekker verder met... met... met... met... EHHH MET NIETS!!! LEKKER BANKHANGEN!!! BANKHANG RULES!!! BANKHANG SMAK!!
Lekker bankhangen Maartje, goed bezig Klinkt als een heerlijke ochtend met vriendin! En het is waar wat je zegt, op sommige dingen moet je heel lang wachten. Maar het is het wachten waard Lijkt me trouwens ook erg lastig. Je wil graag een relatie, maar je komt diegene niet tegen. Kun je niks aan doen, maar het is enorm frustrerend. Zeker als je toe bent aan een ander level
Ik heb net trouwens uitgerekend dat als we 5000 euro minder eigen bijdrage bij ons huis leggen en dat gewoon onder de hypotheek laten vallen dat we dan per maand maximaal 25 euro meer betalen. Is ook nog een optie dus. Ik weet het... ik ben té erg! Ik moet altijd alles zeker weten in mijn leven, poeh... ik word soms zo moe van mezelf. Hahaha