Sasman en Sas hebben het er nu over om de eerste behandeling toch in Eindhoven te doen en niet te wachten tot januari (tenzij we tegen wachtlijst aanlopen natuurlijk, want dan moet het wel) en die eerste poging af te wachten. Zodat we ook een beetje weten wat ons te wachten staat enzo. Als die raak is, hebben we geluk Als die niet raak is, gaan we overstappen naar DD voor poging 2 en als het nodig is poging 3 (en 4 en 5 en 6 en... indien nodig). Ergens ben ik daar wel voor, maar ergens wil ik gewoon naar DD! Maar ik snap Sasman's standpunt en misschien is dat ook wel beter
Ahaa, wijzigingen van plannen! Gewoon doen wat voor jullie beide als goed aanvoelt!! Wie weet kom je niet eens meer uit bij DD en ben je straks idd wel bij poging 1 Eindhove hartstikke zwanger!!!
Ik weet het niet zo goed... Ik twijfel heel veel! Om eerst voor Eindhoven te gaan, klinkt logisch! Maar DD voelt beter. Kijk, Sasman heeft makkelijk praten... ik zit ook niet echt te wachten op een punctie zonder pijnstilling! Dat is ook wel een voordeel van DD, die narcose! Al valt het natuurlijk 1x te proberen. Daar heb je ze weer, die twijfels!! Hihihihihi, erg ben ik hè!
Ik ben ook zo'n muts... laten we eerst die uitslag maar eens afwachten en dan pas kiezen. Misschien is dat wel de allerbeste optie
Sas: moeilijk he? Ik kan me je twijfels heel goed voorstellen. Toch zou ik nog steeds kiezen voor de optie 1x Eindhoven en daarna evt. verder kijken. Dan weet je beter wat je te wachten staat en je weet beter wat je wilt/hoe het moet en hoe jij denkt dat 't beter kan en dat is best wel handig en nodig in DD. Teruggelezen: pff... te veel en onmogelijk om overal nog op te reageren. Ook eigenlijk wel een beetje mosterd na de maaltijd, dus ff de belangrijkste dingen: Sas: leuke foto van jou en je nichtje. Ik zag ook wat overeenkomsten dacht ik, of kan dat niet? Nyn: hoe moeten wij een week zonder jou!!!???? En dan ook nog zonder Klingel in die week??? En alle goeie adviezen, stevige schouders en pletknuffels dan ? Maar het is jullie gegund hoor !! Lekker van genieten! Eindelijk een weekje zonder dat gemmmekker ! anusplaatjes: waarom ben ik die nergens tegengekomen? Zijn ze verwijderd door mods???? Of wil ik ze ook helemaal niet zien? Films: wij zijn ook altijd op zoek naar nieuwe leuke films voor de download, dus als jullie nog meer tips hebben... Zitten nu in een ouwetje, oceans 12. Morgen oceans 13. Als je ze zo achter elkaar aan kijkt zijn ze toch het leukst. Ik ben nogal een zeef in die dingen , dus dan mis ik zoveel verwijzingen en zo... pip: al van de uruzgan af dus, wat goed. Nu heulemaal zelluf dus! Al heb ik dus bij Dr S geleerd dat Uruzgan ook niet helemaal HET wondermiddel is En moe dus, veel slapen dan maar . Jij hebt tenminste een goed excuus Sikki: dat zijn toch geen werktijden voor een prikkende, eierproducerende vrouw . Kunnen die kerels daar (ik ga er maar vanuit dat het een mannenbedrijf is) niet een beetje rekening mee houden ? cola: heb ik ook ergens gelezen, maar ben zo gek op cola! Moeilijk om er echt vanaf te blijven! Heb het 2 weken gedaan na een TP, maar hielp geen moer... Dus nu maar weer lekker aan de coke! verder: weet niet meer Solly!!! Met deze nieuwe medicijnen van Dr S wordt het straks echt spuiten (puregon/pregnyl/decapeptyl (waarom kan ik dat toch niet onthouden??!!)), slikken (vitamines, foliumzuur), snuiven (neusspray, weet nog niet hoe het heet) en dan ook nog eens inbrengen (uruzgan). Dat is toch eigenlijk niet meer normaal?! Is 't dan raar dat MMM-vrouwen van die monsters worden? En dan geen bier, wijn, cola, vitamine C, koffie, te veel thee (weer een nieuwe, had ik nog niet op mijn lijstje staan ) of nu weer ijsjes mogen drinken of eten! Oh ja, nog een nieuwe voor het lijstje: geen schapen aaien!! (was er iemand die dat op regelmatige basis deed??? Meteen ophouden, kan miskramen veroorzaken ) Blablabla... ik zit zoveel tegen mezelf te kleppen omdat ik wacht op Joman. Die heeft de film stopgezet om met z'n broer uit Canada te kunnen bellen, inmiddels ruim 1 uur :x ! * geeft zichzelf een schop uit 't babyrinth en laat deze arme rinthers met rust en gaat zich verzuipen in mosel-wijn *
Ik heb ineens een idee voor de babyrinth-meeting. Natuurlijk is het het leukst als Nynke erbij kan zijn, maar als dat nou niet mocht lukken, doen we de meeting bij iemand thuis (bijv. bij ons, tuin genoeg , maar niet erg centraal ) en zetten we Nynke er gezellig bij via Skype? Laptoppie op tafel, microfoontje en webcammetje erbij...
VOOR!!! Mag ook bij mij hoor, maar Enschede is minstens zo decentraal Of anders bij Nynke. Als we toch moeten reizen, dan maar gelijk goed doen Aanvulling op de not to do lijst: zuivel! Schijnt ook slecht te zijn. Bij de laatste poging heb ik het ook zoveel mogelijk laten staan en ik was toch even zwanger... Nu ook gebruik ik zo min mogelijk zuivel. Sas, ik denk dat je moet doen waar je je goed bij voelt. En misschien is het geen slecht idee om de eerste behandeling in Eindhoven te doen. In DD is het toch wel lekker om een beetje ervaren te zijn. Heb m'n nieuwe bril op! Tis zo'n lekker retro modelletje bibliotheeksecretaresse 8) Ben weer helemaal blij, ondanks het zere en rode oog. Morgen weer terug naar de huisarts en indien oogdruppels niet zijn aangeslagen moet ik door naar de oogarts. Er zit namelijk ineens een witte plek op m'n bruine iris en dat is toch niet helemaal goed. Wie vroeg toch ook alweer naar de bijwerkingen van de medicijnen? Ik heb normaal nooit ergens last van maar heb nu toch hoofdpijn en een oogontsteking. Zou dat door dat nieuwe medicijn kunnen komen?!?! @foto's van Klingel, ik lees altijd al graag privé @anusfoto's, in deel 1 hebben we eens zo'n hele sessie gehad. Daarna is het volgens mij misgegaan
Hehehe, vieze meisjes Jo en Sikki, bedankt voor jullie berichtje. Ik ga er eens goed over nadenken. Misschien is Sasman's idee zo gek nog niet. Eerst Eindhoven, daarna verder kijken.
Modje!! Modje!! Modje!! Wilt u alsublieft Saskia bannen?? :x NEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet Saskia bannen!!! Maar Saskia niet meer zulke ranzige plaatjes posten!! Ieuwwwwxx!! @t Meeting: NIET hier zeggen waar ik woon, maar ik woon redelijk centraal!! Laten we de meeting bij mij doen!!
:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x SASKIA!!!!! GATVERDAMME!!! :x Ik vraag nooit meer om plaatjes!! Joman vindt 't zielig voor Saskia, dat ik zo boos doe . Ok LU Sas!
Goedemorgen dames Jeetje wat hebben jullie veel geschreven zeg pffffffffffffffffff heb echt geen puf om alles heel erg goed door te lezen Maar zag paar dingen bij bladeren Maartjehond bleeeehhhhh is met recht een poepie hahahaha nu weer lekker schoon en fris Nyn bijna op vakantie in ardeche lekker!!!!! Sas toch 1e behandeling in Eindhoven doen...vind het een super plan... wel toevallig toen ik mn eerste behandeling had in 2002 was dat in veghel icm eindhoven en toen ik daar aankwam na de punctie (die werd gedaan in veghel en dan met een doosje eieren moest je dan naar eindhoven) moest mijn ex ook producern in een saai kamertje en zelfs toen waren ze bezig met verbouwen dus ik helemaal humeurig na de punctie en mn ex aan het produceren onder het geluid van hilty's en hamers hihihihi... mijn ervaring van 3 behandelingen daar is dat er weinig wachttijd was daar... als je een afspraak hebt ben je redelijk op tijd aan de beurt das wel fijn... weet alleen niet hoe het gaat als je de volledige behandeling daar doet. Overigens werken mn beide gyn/fertiliteitsartsen niet meer in het zh in veghel maar hebben ze samen een kliniek geopend geertgen in eindhoven en die werken samen met genk belgie.... Maar ik zeg na eindhoven naar Dusseldorf want dusseldorf rules Klingel gaat eten hmmmmmzzzz spannend mischien wilde plannen hihihihi wel benieuwd naar de foto's van glitterbruiloft . Meeting ik woon ook niet centraal en heb maar klein huis Maartje broedkip van mij Niet bang zijn voor meerling gebroken nachten is niet erg je gaat op auto piloot door het leven wat het extra zwaar maakt voor mij is dat Mathijs in de peuterpubertijd zit en dus in alles dwars lijkt te zijn maar zelfs daar kan ik van genieten om te zien hoe hij een heel eigen persoonlijkheid krijgt Luuk en Sanne slapen heerlijk door elkaars gehuil heen. bedjes staan tegen elkaar aan maar worden niet wakker van elkaar. hele huis word wakker behalve de andere helft hihihihi. Jo super nieuw plan van aanpak ik ben er helemaal voor Sikki spannend weer voel je al iets???? behalve onstoken oog en hoofdpijn?? Blijmeis naar drs Papa.... hoor alleen leuke berichten van die man....en daarna lekker op vakantie heerlijk!!!! de rest sorry maar ben het echt even vergeten vergeef me.... Hier... heb mn nieuwe auto gisteravond gekregen even naar mn schoonmoeder gereden om te laten zien en om er zelf voor de eerste keer in te rijden poeh das even wennen.... is een automaat zo merk je pas hoeveel je schakelt hier in het dorp hihihihi Gisteravond om 21.00 uur de laatste fles gegeven en vanmorgen om 07.00 uur werd sanne wakker voor de fles en om 07.15 Luuk en om 07.30 Mathijs hahahahaha volgde elkaar heerlijk op... ik ben helemaal gelukkig vandaag megapletknuffellllllllllllllllllllll van een uitgeruste en goed uitgeslapen ikke
@Sil: wat een heerlijke nacht zeg. Kan je er weer even tegen vandaag. En je nieuwe auto!! Altijd super. En het niet schakelen gaat snel wennen hoor. Meeting: plannen jullie nu eerst eens een datum dan kijk ik kijken wat en hoe. Via skype of webcam kan altijd natuurlijk. @Saskia: wacht even de uitslag af volgende week en ga dan nog eens rustig met Sasman om tafel. Elke beslissing is goed. Teveel rosé?? Juist goed. @Vieze plaatjes: de meeste kende ik al van deel 1. En dit zijn van die dingen die je niet snel uit je hoofd kan krijgen.:x @Jo: jij vreselijk junk. @dingen die niet mogen tijdens de behandeling: scheelt weer voor jullie. De meeste dingen die jullie opnoemen mogen ook niet als je zwanger bent. Dus kunnen jullie vast afkicken. @Sikki: weinig bijwerkingen is fijn. Succes vandaag met de fm. Ik ga voor mooie gelijk groeiende eieren. En dan het liefst een stuk of 6 al nu. En Sikki met bril? Foto??!! En nu weet ik het gewoon niet meer. Heb een korte nacht gehad en slecht geslapen. waarom: geen idee.
@ Maartje, arme maartman Ach, het is even niet anders en het is voor een goed doel Komt wel weer goed hihihi. @ Sil, wat grappig dat ze niet wakker worden van elkaars gehuil! Stoer van nieuwe auto, even wennen maar wel heel gaaf Thanks voor het uitwisselen van Eindhoven-ervaring. Ze hebben nog steeds geen wachtlijst. Super dus! Sasman heeft een eigen zaak en het schijnt dat we de kosten voor DD flink af kunnen trekken. Scheelt ook weer. Maar het gaat zeer waarschijnlijk de eerste keer Eindhoven worden, mede door wat Sikki en Jo (? volgens mij was het Jo?) ook zeggen. Eerst even kijken hoe en wat en daarna eventueel overstappen naar DD. We wachten de uitslag af en dan gaan we knopen doorhakken Zoals Nynke ook al zegt, elke beslissing is goed. Sasbeeb komt er, hoe dan ook!