klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wek!
    :x
    kan een zwangere bijna getrouwde bijna honeymoonende (moonen, ook leuk qua shock-fotos, zomaar een opmerking tussendoor :p) vrouw niet eens even rustig inloggen en ' gewoon ' 3 korte berichtjes moeten bijlezen na haar eigen zeer onschuldige laatste post?
    :x

so!
    dat was een lange zin he! :D

@allemaal: sorry voor verwaarlozing en vooral voor niet-diep-op-alles-en-iedereen-diep-inganerij; geen tijd geen tijd geen tijd!

en ook geen ruimte in kop :p want die zit vol met bloemetjes, glittertjes, en 130073 todo' tjes.

peer m dus weer, jurk ophalen, ringen ophalen, nageltjes laten doen, enzovoortttttttt

en vooral: anti maagzuur spul halen (nu echt!) want ik was daardoor om 0459 wakker en heb niet meer geslapen :x

een
    twee
    drie:
    SUPERSMAKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Daaaaarlings!

Wat heb ik voor ranzigs gemist?!?!?! :$ (vraagt zich meteen af of ze dat wel wil weten... ;))

Weer een korte rea van mijn kant. Solly!

Sas het lijkt me helemaal niet gek om eerst naar Eindhoven te gaan. Sasman heeft gewoon niet zulk geweldig zaad (sorry :)) dus misschien is IVF gewoon wel DE aangewezen manier om zwanger te worden. Hoe vaak is dat niet zo? Je leest hier natuurlijk ook veel slechte (langdurige) verhalen, maar dat hoeft bij jullie helemaal niet zo te zijn! En dan heb je het 'gedoe' van duitsland helemaal niet nodig gehad. Waarom willen jullie eigenlijk nu toch al voor januari beginnen? Toch te ongeduldig? ;)
    Wel fijn dat ALS jullie naar DL gaan je veel kan aftrekken.. (ok dit klinkt heeeeeel erg! :D)

Maartje, Maartje... Ik moet het toch even zeggen. Als jij zo'n heel vies plaatje van een hele vieze buik plaatst en daar VLAK onder staat 'Kwik, kwek en kwak in mijn buikje' dan krijg ik daar hele rare vieze beelden bij! :$ :D
    Steekjes in buik? Mmm door niet poepen? Of toch door iets anders? ;) SPannend!!!! En Maartjeman ook nog zielig.. Ach ja, zeg je gewoon: hoe dit gevoel vast lieverd! ;) :p

Sil, jeeeeh van goede nachtrust en mooie nieuwe auto! Automaat heb ik nog nooit gereden, maar lijkt me echt spannend. Vooral als je ook af en toe in een andere auto rijdt! Sigtig doen he!
    Wij hebben nu een auto met 6 versnellingen en dan merk ik ook dat ik pas na 100km snelweg denk: ooh ja ik heb ook nog een 6! :) Weer even wennen, maar komt vast goed!

Emma hoe voelt u zich? Ook steekjes enzo? Ben je rustig of word je nu ook zenuwachtig? Vertel vertel!

Klingel: MP!!!! Hoe was eten?!?!?! EN met wie? En waar? En en en .... We willen ALLES weten! (ja alles!!)

Sikki: FM vandaag!! Ik duim heel hard voor mooi resultaat! Hoe laat ga je? Snel vertellen he!

Nyn: slecht geslapen? :( Weet je echt niet waardoor? Je klinkt ook niet helemaal heppie.. Of ben je gewoon moe? Dikke knuffel in ieder geval!

JunkieJo: alles goed? Alweer nuchter?! :p Las trouwens gister ook over schapen aaien, Toevallig want we wilden net naar de kinderboerderij. Gaan we vandaag doen, maar ik mag van manlief geen enkel beest meer aanraken.. 8) zucht! ;)

Wel schattig trouwens dat jullie nu allemaal reageren op vakantie geboekt! Had ik volgens mij vorige week al verteld haha.. Ik dacht dat het al bijna was, maar duurt nog 12 weken.. Pffff... Gaat vast heel snel en met ons november weer zijn we er dan ws ook echt aan toe! Wanneer gaan jullie nou Sas?

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh god heb je haaaaar weer!!! :x

:D

Kling, bij mij hielpen gewoon ordinaire rennies prima hoor!

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klingel :x Jij uittrekdoos! :x

:p:D

Veel plezier en succes met to-do-dingetjes! Lastig dat maagzuur, ga maar snel iets halen. Ik hoop dat het werkt!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @blijmeis: gamaar precies tegelijk reageren! :D
    @blijmeis: bij mij helpen ze niet! :x
    had bijna je antikrampdrankje opgezopen van pure ellende vannacht!
    @uitrekken: dat zal jullie leren! tralala!

zwaai en SMAK en later (morg?) meer.

BERG U DAN MAAR van piemel tot anus en van hart tot hoofd en van FM tot TP en van baby tot tiet en van ehhhhhhh meeting tot bunker.

so.

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Helpt dat maagzuurtroepje ook tegen het uitrekken van de pagina?:x

Wat ga je halen Klingel? Antagel werkte bij mij heel goed net als rennie's.

Maar voor je gaat: Wat heb je nu gedaan gisteravond?

Veel plezier met alles vandaag.

@Blijmeisje: alles gaat goed hier hoor. Gewoon erg toe aan vakantie denk ik zo. en had maandagavond een heel lief maar heel verdrietig dinnetje aan de foon

Vandaag lekker naar de kinderboerderij dus. Gezellig hoor. Dat mis ik hier wel.

Als de wolken wat weg trekken ga ik vanmiddag lekker met de kids naar de rivier. Even niets doen geloof ik. zit geloof ik toch idd niet helemala lekker in mijn vel.:)

7. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee Nyn, nee he? Toch niet helemaal topdagje? daagjes? Geeft niks toch.. Die dagen zijn heel herkenbaar, alleen niet zo fijn.. :( Doe maar rustig aan, niet teveel moeten van jezelf, iets leuks doen met de kinderen, van blije kinderen wordt je zelf ook altijd wat blijer! En een hele hele dikke knuffel!

Klingeling rennie niet helpen? Mmmm.. Even bij apotheek/drogist vragen anders, maare niet mijn crème drinken! Foei! Daar wordt maag en kling niet beter van!
    Ga je zo ook meteen even terugmailen!

SMAK

8. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hoe was je etentje gisteren Klingel? Vertel vertel...

(in plaats van de boel een beetje te verreken hier :x)

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Speciaal voor Nynke een hele erge dikke hartonderderiemstekendeenwelverdiendezonderverderebijbedoelingenalleenmaaromdatzhetverdientMEGAPLETKNUFFEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dank jullie lieve meiden.

Ik heb geloof ik even een aanval van heimwee ofzo. Het ging heel goed maar als ik dan een heel verdrietig dinnetje aan de tel heb en zelf al niet helemaal lekker in mijn vel zit komt het gewoon dubbel hard binnen ofzo.:( Weet ik ook veel. Ik laat het maar over me heen komen en geniet van mijn kinderen en het feit dat ik bijna weg ga.

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nynke, allereerst voor jou een hele dikke knuffel!!!

Sas, eerste Eindhoven. Goed zo!
    En die punctie daar sla je je ook wel doorheen.
    En dan naar Dusseldorf. Wat is dat nou voor een zin?!?!?!
    Dan naar de gyn, verlos en dr. Papa zul je bedoelen!

Wat voor viezigheid heb ik eigenlijk gemist?!

Sil, nieuwe otoooooo. Leuk!
    En een otomaat! Heerlijk! Straks wil je nooit meer anders.

Blijerd, 12 weken?
    Ach, dat is zooooo voorbij.

Hoop ik.

En dan is Klingel al bevallen :$

Hier terug uit DD.
    En het was weer een verwacht doch onverwacht tegenvalletje.
    In m'n actieve eierstok zaten, ja hou je vast, 2 follikels :(
    1 was 14 mm en de ander 10 mm.
    En links zaten er ook iets van 2 die zo mogelijk nog kleiner waren.

Dat fantastische medicijn van S is dus toch niet zo fantastisch...
    Dus per direct Menopur opgehoogd naar 5 ampullen per dag, dus 375EH.
    Weer 's ochtends en 's avonds spuiten.
    En ook vandaag beginnen met Cetrotide.
    Dus 3x daags spuiten :(

Ben wel blij dat ik een dag eerste op FM ben gegaan.
    Want ik moet toch vandaag al beginnen met de Cetrotide en ophogen van de Menopur en anders zou dat morgen pas zijn.
    Nu hopen dat de boel goed onderdrukt wordt en er tijd is om nog wat te laten groeien.

Samstag wieder zuruck...

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *Nynke gooit alle posipower die ze heeft naar de eieren van Sikki. Groei eieren groei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*

En nu weg achter de pc en eten maken. O, ik moet mezelf echt een schop onder de kont gaan geven zeg.:D

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sikki, hè bah meid :(
    Das klote van zo weinig follikels :(
    Kom Sikki-eieren, goed groeien!!!!!!!!!!!

@ Nynke, knuffel voor jou lieve schat! Kan het me helemaal voorstellen dat je even een heimweedip hebt nu je een huilend dinnetje aan de foon hebt gehad.
    SMAK!

@ BM, we zijn inderdaad toch wel erg ongeduldig ;)
    En dan op de vakantie toch maar een beetje inhouden met de alcohol denk ik of er gewoon niet naar kijken en zien wat het ons brengt. Ik weet alleen niet of ik dat laatste over mijn hart kan verkrijgen ;)
    Wij gaan trouwens in september richting Tenerife, de 17e.
    En je mag best zeggen dat het zaad van Sasman niet geweldig is, want dat IS het ook niet helaas. Maar dat lijkt tot nu toe het enige probleem. Dus misschien gaat het in Eindhoven wel lukken (hoop ik heel erg hard).
    Enne... veel aftrekken in DD, dat klinkt inderdaad heel gek!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    #2134 Saskia1984, 11 aug 2010
    Laatst bewerkt: 11 aug 2010
  15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    saskia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

DIT IS ECHT NIET GRAPPIG!!!!!

Bah bah bah. Ik ga! Doei!

BAH!

Sik voordat ik voorgoed vertrek: :x ik hoop echt echt echt dat de extra medicijnen boost je follikel een flinke optater de goede richting in zullen geven!! Knuf!

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    :$

IEUW!!!!!!

;)

Wat is dat toch met zulke plaatjes?
    Dat je er toch door aangetrokken wordt en er naar blijft kijken :$

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Zelf om gevraagd :p

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Nietes nietes! Hier vraagt NIEMAND om!! Bah! Dat arme onschuldig kindje in mij... Och och.. EN die arme meelezers...

;)

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sikki, het trekt inderdaad aan... het aantal meelezers stijgt direct ;)

Ik zal het plaatje weer netjes deleten zometeen.

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh Sas, die is wel echt heeeel goor! Daar bleef ik zelfs niet uit verbijstering naar kijken. Echt niet normaal. Welke idioot zet zoiets op internet? nee nog erger: welke idioot doet zoiets?!!?
    Sasman?? :p

Kijk zelfs de meelezers vluchten! ;)

Deel Deze Pagina