klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    pfffffff breek me de bek niet open... ben blij dat ik ongi ben even rust hihihihi silman wil ineens alle schade van de laatste maanden inhalen lijkt wel pfffffff:) dat heb ik niet gezegd toch???? ooooohhhhh ssssst silvia

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :D wat een openbaringen allemaal. Maar hier geen sex tekort hoor.:p

En nu ga ik de spullen pakken en naar de rivier. SO!!!!!!!!!!!!!!!!

Gedraag jullie dames en tot later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Tttttt

Alle slettebakjes op een rijtje...

Ttttttt

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nynke :x:x:x Das oneerlijk!!!!!! Ik wil seks!!!!!!!!! :)
    Ik zei al tegen Sasman, zorg maar dat je snel beter bent want anders help ik mezelf wel hahahahaha ;) (zie ik dat?) :$

Sil, hihihihihihi!!!!!!!!! Dus jij bent blij dat je even niet hoeft ;) Stuur Silman eens hierheen dan!
    O, die heeft geen zaadjes meer hè? Dan laat maar :p:D

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    uitgerekte bende! :x

oftewel haaai! :) *schatjes*!

@maagzuur: 3 soorten, it better fokking work! :x
    @rest: mama aan de telefoon, later meer!

smak!

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Woehoe Klingel, 30 weekjes vandaag :D

7. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    hai allemaal,

Ik kom Klingel even een superdag toewensen!! Ik weet niet meer of je nog tijd hebt voor ZP Klingel. Maar ik wens je een prachtige, stralende dag toe. Lekker genieten van zoveel moois en de liefste mensen om je heen..(en 1-tje in je buik!!:D) Zo bijzonder, weet nog dat ik je leerde kennen op ZP in november-december toen was het echt een dikke dip. En zie nu eens, de wereld ziet er voor jou nu zo anders uit. Ben zo blij voor je!! Dikke knuffel..:)

@ rest: wat zijn jullie weer aan de klets geweest, zoveel plaatjes, piemels, anussen!! :$. Heb niet alles nog bijgelezen, maar ook even geen energie voor reactie. Heb nu al lekker weekend, :D dus reageer de komende dagen weer!! Knuffel voor jullie allemaal, ik ga lekker naar bed. Doei doei..xxx

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Pip, wat een mooie woorden voor Klingel *traantje*. Ik sluit me helemaal bij deze woorden aan. Klingel alvast een heeeeeeeel mooie dag gewenst!

@Sas, ik weet niet of ik het wil zien, maar je plaatje heb ik wederom gemist *shit*

Lijkt me super om lekker vanuit huis te werken, zeker omdat je 's avonds toch nog mensen ziet met je party's. Dus je zal vast niet vereenzamen ;).

Ik denk dat het ook een goed idee is om eerst in NL te beginnen met behandelingen en als het hier niet lukt dan naar DD. Als ik het zo hoor moet je nl best meedenken in DD en dan is het wel handig als je een beetje weet hoe en wat.
    Wij willen het ook eerst in NL proberen en dan richting DD.

@Loesie, wat een leuke foto's, ik ben benieuwd hoe slaapkamertje eruit ziet als het helemaal klaar is :).
    En volgens mij een goede keus om na de vakantie niet meer te gaan werken, goed om jezelf denken hoor, maar dat doe je volgens mij echt wel ;).

@Sikki, klotekuteierstokken! Kom op eitjes groeiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Meid, ik duim voor je dat er nog een paar goed gaan groeien!

@Klingel, hoe was je diner gister? Oh, en ik ben zo benieuwd hoe je er uitziet op de 'mooiste dag' van je leven ;). Geniet met volle teugen van JULLIE dag *SMAK*

30 weken alweer :$!!!!!

@Wat voel ik: wie vroeg het eigenlijk :(. Ik voel een hele volle buik en net als Maartje steekjes. Maar ik weet voor 100% zeker dat dit m'n darmen zijn ;). Diarree na Shanghai betekent nu obstipatie :)8). Ben al begonnen met Roosvice Laxo 8).

Ik ben totaal niet zenuwachtig, heb een beetje de instelling van 'we zien wel'. En heeeeeeeeeel eerlijk kan ik me haast niet voorstellen dat ik zwanger ben, na 2.5 jaar is het zo normaal om gewoon ongi te worden ;). Maar ik blijf altijd een beetje hoop houden, maar niet teveel anders is de teleurstelling zo groot ;).

SMAK

9. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Emma: goeso voor niet gespannen zijn! Dat is de beste manier. (Wordt vanzelf moeilijker is mijn ervaring, maar zolang je het vol kunt houden, lekker doen! 8))

Pip: mooi gesproken! Sluit me er ook bij aan, maar misschien ga ik morgen ook nog wel iets aan de Klingel schrijven... effe inspiratie opdoen. Iets met glitters, bloemen, wijn, barbies, zoiets ;).

Teken: ik vergeet jullie bijna over ons teken te vertellen. Nadat we donderdag bij Dr S waren geweest kwamen we in ons hotelkamertje aan en daar had iemand een tijdschrift laten liggen op het nachtkastje naast mijn bed. En het viel me eerst niet op, tot ik de tekst op de voorkant ging lezen :$:

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Emma, altijd hoop houden! Wij duimen heel hard allemaal!!!
    En die darmen, had na tp 's avonds altijd een hele opgezette buik! Had dan altijd de knoop van rok of broek open...
    Bleek dus zwanger te zijn...wie weet!

Klingel...huh?!?! Heb nog altijd geen idee wanneer de grote dag is, maar is hij dan morgen?!?!?! Of overmorgen?!?!?!?!
    In ieder geval...geniet...hij is zo voorbij!
    En het is je, na al die jaren van onzekerheid, teleurstelling en verdriet, zo van harte gegund om nu het stralende middelpunt te zijn! Op en top gelukkig lijkt me! (was ik wel!)
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!

Pip, slaap lekker!!! Mooi op tijd dit keer! haha!
    En lekker, nu al weekend! Geniet ervan!

Emma, bedankt voor complimentjes!
    Denk idd goed aan mezelf...en anders doen mannetje het voor me, haha!

Ik ga nog ff tv kijken en dan ook slapen!

SMAK

11. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Loesie: heb ook ff foto's gekeken. Lekker kleurtje zeg! En inderdaad kan best ook bij meisjes hoor! En echt papawerk he? Kasten in elkaar zetten...
    (Alhoewel, was er niet een klingelding die dat zelf gedaan had? :$)

En verstandig om niet meer aan het werk te gaan! En wat fijn dat je leidinggevende er ook zo makkelijk over doet, maakt het voor jou ook weer makkelijker lijkt me.

Hier ook nog even tv kijken en dan lekker naar bed. Morgen alweer druk op mijn werk :x. Of in ieder geval morgenochtend. Misschien daarna meer ZP-tijd :)

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai zwaai schatjes!

Iedereen lekker slapen zo/straks! Ga ik ook doen. Was een fijne dag, nu heel moe!

Spreek jullie morgen weer!

TRUSTEZOEN!

@jo: kijk het eerste teken is binnen! Kom maar door met die baby(s)!! ;)

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ja Loesie je hebt gelijk, ik probeer ook zeker wel hoop te houden, maar ik probeer mezelf ook te behoeden voor een teleurstelling als ik straks weer ongi wordt. En daarom probeer ik echt om mezelf niet gek te maken van 'zou het, zou het', 'oh ik voel een steekje' enz.

Maar ik moet je wel zeggen dat hoe dichter ik bij NOD kom hoe spannender ik het ga vinden :D, de hoop neemt dan toch altijd wel weer toe ;). Nog ruim 1 week wachten.

Meisjes, ik ga slapen.....welterusten :)

SMAK

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Klingeldag is toch niet vandaag???? is toch Zaterdag of ben ik nu helemaal abuis????

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik dacht ook zaterdag, Sil!

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    WEK :$
    Heb ik het dan ook gemist.
    Vandaag Klingelday?

Anyway, vandaag, morgen of overmorgen, ik sluit me aan bij Pip!
    En FANTSTISCHHYSTERISCHEEMOTIONELEDROOMDAG gewenst!

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Dames geen paniek.. Ze hield het elke keer een beetje vaag, maar volgens mij is het nu wel bekend dat ze zaterdag trouwt. Ik denk dat ze voor die tijd nog wel even komt gillen!

Ik ben ook druk, tot later!!

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Emma & Maartje, lekker broeden meiden!

Loesie, kamertje mooi!

Wow Jo, wat een fantastisch teken!
    Sie bekommen einen baby!!!
    Hoe duidelijk wil je het hebben :D

Weten jullie nog van mijn tekens de vorige keer?
    Waaronder de de 2x kop-staat-botsing in 1 week zonder schuld?
    Wat is de kans?
    Nou, ik heb nu het herpes virus IN m'n oog :$
    2 op de 100.000 mensen krijgen dat zo'n beetje...
    Sikki blijkt erg goed te zijn in een speld in een hooiberg te zoeken.
    Ik heb er al meerdere gevonden.
    Nu nog in een DD vinden!!!

Baal wel, want heb nu een 6 daagse antivirale tablettenkuur (5x daags slikken) en bij dierproeven is het gebleken slecht te zijn bij zwangerschap...
    Dus HA heeft met S gebeld en hij gaf aan dat het in deze fase niet veel kwaad kan.
    Maar ik ben toch niet helemaal gerust...
    Morgen weer naar HA en hopen dat ik de kuur niet helemaal hoef af te maken.
    Maar ja, een oogbeschadiging oplopen is ook niet wensenlijk :(

Gisteravond met oogafwijking nog wel naar bios geweest.
    Inception!
    Echt een supergave film!

Ga nu weer werken!
    Is er de afgelopen 2 dagen weinig van gekomen door het vele doktersbezoek!

Toedels!

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Loesie: heel goed dat je niet meer gaat werken. Zo herstel je sneller na de bevalling.

Gaaf kamertje zeg!! Kan je mij de link van de zaak met de stickers nog een keer geven?

@Pip: lekker geslapen?

@Jo: ook bij jou de eerste tekenen. Goeso!!

@Emma: ik duim en hoop gewoon verder.

@Sikki: waarneer was jij nou jarig?

@Sil: goede nacht gehad?

@Klingel: alles binnen? Goede nacht gehad met al je maagzuurremmendemiddelen?

Hoe is het met mama?

@Blijmeisje: een leuke dag gehad gisteren?

@Sas: Sasman al weer beter? :D

@Klingeldag: is zaterdag.;)

Hier een heerlijke middag aan de rivier gehad. Was een klein binnen watertje maar wel steenkoud zeg.:$ Vandaag maar wat gaan inpakken en klaarzetten voor de vakantie. En langs de DA voor medicijnen voor Edje.

Marijn hoest gelukkig steeds minder en kreegt nog maar 1 keer per dag zijn puffen.

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wat een rust hier vandaag.

Sterre is net alleen een stokbrood wezen kopen. Wat is ze trots mijn grote kleine meid van 7,5 jaar oud.

Deel Deze Pagina