@Maartje: jij maakt het spannend!!!! Waarneer testen??? @Klingel: jij mag niet slepen. Morgen nog weer een drukke dag of even pas op de plaats morgen? Wel goed rust pakken hoor.
Wat een rust hier! Maartje, (volgens mij zei ik het tegen jou) ik ben speciaal voor jou weer naar de bios gegaan om te kijken welke film ik nou nog meer wou zien! Lief he!? Maar ik weet het! (heb nu trouwens the Joneses gezien, wel leuk, maar niet mega spectaculair, vooral einde..) Maaaar..... het is 'going distance' Of zoiets/ongeveer. Met Drew Barrymore. Echt een vrouwenfilm maar moest erg lachen om de trailer! Enne waar bent u verder!? Vertel over steekjes! Ik ben er misschien morgenochtend nog heel even, daarna ben ik 2 dagen weg. Smak voor jullie enne, gedraag je!! :x
haaaaaaaaaaaai! *komt babyrinth in scharrelen met pot thee, voedingskussen, nectarines en broodje theeworst* even een kleine (grote) zwaaikrijs voordat ik verdwijn in het huwelijk lieverds, ik heb alweer niet bijgelezen er kan gewoon, zowel qua tijd, rust als ruimte in hoofdje, even niets meer bij. erg he! daarom kom ik een HEUL erg grote lieve doolhofknuffel geven aan jullie allemaal! er staan belangrijke en spannende dingen te gebeuren, van testmaartje en testemma tot volgendestapsikki en jo en sas en alex en en en en . ik duim onwijs! met beide duimen, ook die ene met gevoelloos kaasschaafkapje! verder moet er gebroed worden door natas en blijmeis en pip en mijzelve (verdamme die lijst moet langer :x), gevoed (x2) door de sille, en vooral ook door iedereen fijn gevakantiet, gepiemeld en gegiecheld (hier) uiteraard ist niet allemaal hihaho (zou blijmeis zeggen weet ik sinds kort ) en is er nog immer veel donkerte en leegte daarom ga ik echt een dansje voor geluk voor iedereen en allemaal doen op een of andere zuidfranse berg. voor MEER roze en wel compleet uiteindelijk; voor VEEL geluk en liefde en gezondheid!, en voor algehele betere HETSALREGKOMMIGHEID voor iedereen. so! anders nog iets?? neuj, ik ga zo eens even lekker douchen en dan 'even' naar de kappert in enschede voor de rest wat minidetails vandaag en vooral lekker hangen en chillen. bestevriendgetuigeceremoniemeesterregelneefnicht en man komen eind van de middag, nog even kasteel inspecteren en dan lekker naar bed. hopelijk morgen mooi weer! dan lekker buiten trouwen. ik verdwijn daarna meteen en vacance, schoonouders gaan hier in huis catsitten (en poetsen en box in elkaar zetten en tuinieren de schatten!) bij groot(s) doolhofnieuws hou ik mij aanbevolen voor een krijsmsje! @pip: ik heb nog net een onwijs lief berichtje van jou aan mij voorbij zien komen.. SCHAT! dank je wel! @nyn: bonne vacance! a le pizza, le troisieme semaine d'aout? @blijmeis: fijn welverdiend weekendje schat! (oh ik zie je nog wel, kom die CABRIO ophalen straks! ) @hele rest: take care! take piemel! en heel veel liefs van mij, mijn glitterdochter in buik (dansend) en DE jurk! KNUFFLE DE LA PLETTE! kling.
Lieve Klingel, Nogmaals, GENIET ERVAN!!! Morgen wordt een prachtige dag! Enne, wéér in Enschede?!?!?! Op mijn vrije dag nog wel! Ik ga nou iets heel engs zeggen...je mag wel een keer een theetje komen doen hoor!!! Zei ik dat?! Meen ik dat?! JA! Ga vandaag weer dokteren en tandartsen! Gisteren gebeld door HA. Had ik de VERKEERDE medicijnen meegekregen Nu weer overgestapt op een andere oogzalf en straks weer op controle. Vanmiddag boodschapjes doen voor morgen verjaardagvier bij zwembad! Ik heb besloten dat het morgen mooi weer wordt. SO! Maar volgende week zaterdag the real birthday. Maar die laat ik in stilte voorbij gaam. Dan alleen met lief vriendje en vriendinnetje (de vakantiegang!) en lieve emmytjes ?!?! ergens lekker eten. En dan ben ik de Bob! SMACK!
Klingel, ik kom snel even langs om je een prachtige onvergetelijke dag te wensen morgen! Ik hoorde net op de radio dat het prachtig weer wordt. (komt goed uit ik hou mijn verjaardag) Geniet ervan! Liefs Zora
@ BM, fijn weekendje! @ Sikki, verkeerde zalf!!!!! Lekker is dat! @ Klingel, lieve lieve Klingel!!! Een hele fantastische trouwdag morgen! Heel veel geluk en geniet van je huwelijkse staat En natuurlijk een heerlijke huwelijksreis!
Lieve Klingel en Klingelman, morgen is jullie dag. Een van de mooiste dagen uit je leven. Je trouwdag. Jullie hoeven morgen maar drie dingen te doen. JA zeggen, glitteren en genieten. Genieten van alle lieve en dierbare mensen om jullie heen. Een hele mooiefijnefantastische dag morgen. Dikke kus Nynke en familie.
@Sikki: wat kl*te van de medicijnen zeg. Ik hoop dat je oog al weer iets beter is vandaag. En heel veel plezier morgen. Neem je een wiz namens mij? @saskia: hoest met het breezersletje? @Blijmeisje: fijn weekend. @Maartje: weer bankhangen vandaag? @ALL: MP!!!!!!!!!!!
Haaai!!! WHAAAAAAAAAAA Klingel gaat morgen een mevrouw worden!!!! Heeel veeeel plezier gewenst!! Enneh, misschien nog ff snel langs de Hema zodat jij Jip en Janneke champagne kan gaan drinken???!!?!?!? @t de rest: Ik ben een paar dagen afwezig, misschien soms ff snelle Iphonekoekeloerderij. SMAK
Lieve Klingel, Heel veel plezier, liefde, geluk en mooie ontroerende lieve momenten! Vergeet vooral niet te genieten. Alles is geregeld, dus morgen niet meer aan denken, gewoon genieten! Zo'n mooie heerlijke dag gaat toch al veel te snel voorbij...
En waar gaat Maartje dan wel heen?????????????????????????????????????????????????????????????? je snapt toch wel dat je niet even stiekem ertussenuit mag en dan stiekem gaat testen zonder dat wij het weten en met je mee kunnen leven he Je mag ons niet in spanning houden hoor beloof je ons dat even plechtig met je hand op je hart????????????????????????????
@ Maartje, afwezig? Was dat nou? Maar... steekjes?!?!?! WOEIIII @ liefNyn, hier gaat het op zich prima. Er zijn even wat andere Sasdipjes gaande nu Maar geen mmm-dipje. Komt wel goed.
*breekt even in* Nynke, ik wil je hele fijne vakantie wensen! Geniet er lekker van met je gezinnetje! *breekt weer uit*
Lieve lieve Klingel!!!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen! Geniet van die bijzondere dag! Zuig elk moment in je op en koester het!!! Zoals Nyn zei, het is één van de mooiste dagen van je leven! En zo was het bij mij echt! En je kunt later aan jullie Barbie vertellen dat ze erbij is geweest, nog lekker veilig in mama's buik! Ben heeeeeeeeeeeeel benieuwd naar je verhaal straks!!!! Sik, ook nog verkeerde zalf...jeetje wat een prutsers! Volgens mij wordt het mooi weer morgen, dus lekker aan/in het zwembad! SO! Lekker dat je het volgende week aan je voorbij laat gaan en ik hoooooooop dat je dan een J&J-glaasje mag heffen op jou, en de 2 emmy's in je buik! (of 1, zelfs daar ga ik mee akkoord!) Sil, jij zei wat ik dacht... Maartje...je kan nu zomaar nie weggaan!??!!?? Ben je wel helemaal!??! Jij moet ons van minuut op minuut op de hoogte houden hoe het gaat daar!!! Ik ben wel een beetje UW voor je! Zet hem op die laatste dagen! Vind het wel heel snel gaan bij je, heb je dat gevoel zelf ook, of kun je de dagen wel wegkijken?!?! Nyn, lekker op vakantie, heerlijk! Geniet er lekker van! En nog wat leuks kunnen vinden op de site?! Wel duur he?! Zag zo'n vogelhuisjeslamp en dacht: oh, dat staat ook leuk in de boom...kost ook nog weer 195,-!!!! Ja zeg, ben malle pietje nie, dan maak ik hem zelf wel! (zegt ze stoer!) Sas, een dipje...ach meisie toch! Een dikke knuffel van mij!!!! (hopelijk helpt ie een beetje!) BM, Pip, Jo, Emma, Sabrien...ZWAAI!!!! Staan nieuwe foto's van beebkamer en 3d-echo in m'n album! ....wilde nog wat zeggen, maar ben het kwijt...sorry...ging nie over mezelf, maar iemand van jullie....hhhmmm... Fijne dag! Liefs
Nyn wanneer vertek jij dan op vakantie??????? volgende week toch pas of niet???? ben het lijstje vertrekkende babyrinth meiden helemaal bijster pfffffffff.
Loesie, wat een mooie echo's Loesiebaby ziet er nu al knap uit! @ Dipje, is niet erg... komt wel weer goed. Beetje oud verdriet wat zo nu en dan naar boven komt. Maar ook mooie herinneringen Augustus is niet zo'n makkelijke maand voor mij. Dennis* overleden, Dennis* jarig... Maar ik wil daar verder niet al te zielig over doen, dat is niet realistisch. Ik heb een topvent en een prachtige oude liefde met veel mooie herinneringen. Ik ben in contact gekomen met zijn beste vriendin waar hij die laatste jaren wat minder contact mee had. Ik had haar nog nooit gezien. Nu is het "toevallig" dat we wat zijn gaan e-mailen en ik ga maandag naar haar toe. Ik heb namelijk spulletjes voor haar waarvan ik denk dat Dennis zou willen dat zij ze zou krijgen en waarvan ik denk dat zij het zo makkelijker kan verwerken. Best bijzonder dat ik haar dan eindelijk ga zien, maar ook moeilijk. Erg confronterend en het zet me nu wel aan het denken. Het verdriet zit toch nog best diep. Het is gewoon niet eerlijk dat iemand die zoveel uit het leven wilde halen daar zo weinig tijd voor heeft gehad Maar goed, klaar met ego. Het zonnetje schijnt en er waakt een prachtig engeltje over me
Sikki, Ik heb je vannacht gezien op de verjaardag van mijn nicht (Fleur). Je ging iets vertellen tegen heel de groep en op een gegeven moment zei je iets waardoor ik ineens dacht: Dat is sikki! Ik slaakte een zucht en keek je met grote ogen aan..daardoor raakte je een beetje de kluts kwijt, maar je ging wel verder met het verhaal. Toen ging mijn nicht heel vreemd (lelijk) doen tegen me en ben ik opgestapt. Maar vlak voordat ik de deur dichttrok heb ik je nog even aangekeken en zei ik maar 1 woord waardoor we beiden een grote glimlach kregen: Babyrinth! Nou is dat wazig of is dat wazig! Je zag er trouwens mooi uit. Blonde krulletjes, mooie gezichtje (lief vooral!) en beeldig figuurtje.