klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sil: de tandarts werkt hier op woensdagochtend en zaterdagochtend. Luxe he? :D En manlief kan niet op woensdag dus dan maar zaterdag.

En idd Klingel en ikke gaan weer meeten. Maar dit keer met de hele fam. Ga ik Klingelman ook eens zien.:p En kan ik Klingelbuik live zien. Heb er sin in!!

@Sas: kans dat we wifi hebben is er toch las ik op de website dus wie weet.;)

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Jo, wat goed van je nichtje! WOOOW :D
    En nu weer hop hop, snel aan het werk jij!

@ Nynke, zou wel gezellig zijn als je komt spieken zo nu en dan hihi :)

@ Sil, ook ik word er moe van als ik er aan denk. Zal wel enorm wennen zijn!
    Je verlof is ook echt voorbij gevlogen!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    wifi rules!!!!!!! wil foto's en liveverslag van meet met klingpaar en nynfam. kan ook op jullie website natuurlijk of via pesoonlijk hyves berichtje hihihihihihi

zie je ik ben niet nieuwsgierig maar wil graag alles weten :p

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    heel ff zeuren

hier mijn stiefzoon in huis heel de week.. komt uit bed ploft op de bank met zijn ipod touch en daar op dezelfde plek zit ie aan het einde van de avond nog en met zijn ipod..grrrrr ik word daar helemaal gek van en kan daar niet tegen....zegt mn man ach het is maar een kind (11jaar)
    zeg ik dat het niet normaal is voor een kind om de hele dag in zijn uppie op de bank achter een ipod te zitten, en dat als ie niet oplet hij een contactgestoorde idioot word die alleen nog maar in half gebrekkig nederlands kan praten omdat ie constant in chat taal aan het tikken is op zijn ipod!!!!!!!!!!!1 :x:x:x:x:x:x

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Grrrr Sil, je hebt gelijk hoor! Ik kan daar ook niet tegen :x
    Het is ook gewoon niet goed voor hem!

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sil: heeft stiefzoon geen vrienden in de buurt of iets anders wat hij leuk vindt? Ik wou ook gek worden van een kind wat alleen maar op de bank hangt zeg.

Live verslag gaat wat lastig denk ik maar een verslag komt er beloofd. maar als ik ga daten ben ik al weer terug van vakantie hoor meiden.

@Jo: :$ wat knap van je nichtje zeg. Ik ben helemaal weg van paarden en paardesport.

@Wifi: is maar de vraag of het allemaal werkt dames.

Vraagje van mijn lieve Sis en meelezer van dit topic: of jullie wat minder kunnen kletsen ze kan het niet bijhouden. :D:p

Kus voor jou Sis.;)

En nu ga ik de auto inpakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    We kletsen wel veel hè :)
    We zijn alweer bijna op de helft van deel 2 :$

8. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Inderdaad, ook voor een 11-jarig kind niet normaal! Schop onder zijn kont en buiten spelen ;)

Nee, kampioen van Friesland met een C-pony. Een fries paard is toch nog wel erg groot voor haar :D. En dat vindt in ieder geval haar moeder veel te eng :D!! Ach, en een fries kan ook nog eens niet springen... Het zal dus wel een KWPN-er worden later.

Nynke: klingelmeeting, leuk!!! Veel plezier!!

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    #2289 Nynke, 13 aug 2010
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
    @Springen op een Fries: nee dat kan je beter niet doen. Galop op een Fries is al een ramp. Of die Fries moet Klingelman heten en jij moet Klingel zijn dan mag je wel weer springen op een Fries.

Snapt iemand het nog?????

10. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hihi, Joman is ook een fries :D
    En ja, ik snap je helemaal Nynke, meer dan je denkt :D

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Nah heb jaren op een fries gereden en dan niet zo een als klingman maar een paard dus...en ik moet zeggen dat ik het heerlijk vond vond die gangen helemaal geweldig plus ze glimmen zo mooi na een goede poetsbeurt hihihihi...
    springen is inderdaad niet aan te raden met een fries..had eroverheen gelezen dat het springen was :(
    Heb zelf altijd dressuur gereden en daarna alleen nog maar los in de vrije natuur dat trok mij het meeste heerlijk hele dagen weg zijn met mn paard en mn vriendin met haar paard.....

goh mis dat wel merk ik zo nu ik erover schrijf......

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier ook een paardengek. Alleen door een val op mijn rug met springen mag ik niet meer.:(
    Wij zijn getrouwd in een witte koets met twee prachtige Friezen ervoor.

13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    ==Even inbreken==

Klingel, ik wil jou Klingelman en Barbie morgen een hele fijne en stralende dag toewensen. Geniet er van.

14. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Laiverds!

Vanochtend vroeg vertrokken en hiet echt zeer slecht bereik!
    Klingel stuur ik een uitgebreide sms!

Sas hele hele dikke knuffel voor jou! En hou s op met 'ik wil niet zielug doen'! Wat jij hebt meegemaakt is vreselijk heftig en zooo normaal dat zo'n maand dan moeilijk is voor je! En ook andere momenten trouwens! Ben benieuwd hoe dat contact met dat meisje voor je is..

Nynke: een hele hele fijne vakantie gewenst!! Geniey ervan en tot snel!

Maartje wat is dit nou? Smeer je hem? Ik hoop voor iets leuks!

Voor de rest een megasmak!! Tot snel!

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Meiden, even snel ik reageer later op iedereen

@Klingel, Klingman en Klingelbaby, ik wil jullie een hele mooie dag toewensen :). Geniet voor de volle 100% van deze prachtige romantische dag.
    En als we je hier niet meer zien, geniet van jullie huwelijksreis!!!
    TrouwSMAK

@Nynke, jij ook heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel plezier tijdens de vakantie. Geniet lekker samen met je gezin :).
    Ik ga je missen, maar een weekje moet lukken toch ;).
    VeelplezieropvakantieSMAK

Knuffel voor iedereen!

Ps: Klingel ik ga jou ook missen hoor :)

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    dames ik ga ervandoor voor vanavond ga Mathijs op bed leggen en zelf ook lekker vroeg onder de wol vandaag...
    stiefzoon is weer naar zijn moeder voor 2 weken
    morgen gaan we lekker naar enschede naar de markt even shoppen wil een mooie prinsessenspeenkoord voor mijn eigen prinsesje:)

klingel Geniet intens morgen van je nieuwbakken man en jullie glitterbarbie ins bauch....

foto's graag spammen in de midagen aangezien in sóchtends moet gaan werken vanaf maandag ;) en ik wel wil zien hoe mooi je bent op je trouwdag....

Nyn laptop mee en gewoon proberen te wifi-en....en vooral genieten en relaxen zodat je dadelijk volop de bouw kan begleiden en inrichten en dan voor nynbeeb nr 4 kunt gaan :D

de rest van de dames spreek ik morgen weer

dikke kussssssssssssssssssssssssssss
    oftewel volgens nynke

GRANDE BISOU!!!!!!

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Silvia: weltrusten en veel plezier in Enschede morgen.

@Blijmeisje: geniet van je weekend.

Thanks voor jullie lieve vakantiewensen. Jullie zijn LIEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik hang nog even wat rond hier en dan ga ik douchen en lekker slapen.

Zal morgenochtend nog wel even dag zeggen.

OP NAAR EEN ROZE GOLF!!!!!!!

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nynke, een hele fijne vakantie!!!
    Geniet er van!
    Je hebt het verdiend.
    En als je terug bent mag je mijn handje hopelijk weer vasthouden!

SCHMACK!

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    sikki veel succes vandaag in dusseldorf dat er maar stiekem veel eitjes erbij zijn gekomen....

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sikki: succes in DD en ik ga toch voor minimaal 6 eieren.

En een hele fijne verjaardag vandaag. Het weer is hier niet super dus jullie zullen veel beter weer hebben.

@Klingel: nogmaals een hele fijnesuperfantastischeglitterendedag

Lieve allemaal, ook al ben ik minder of niet online deze week ik blijf duimen,bidden en hopen voor jullie. Ik heb een goed gevoel bij deze maand nu hopen dat ik mijn gevoel een keer kan vertrouwen.

ROZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina