klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    NYNKE
    een hele fijne vakantie gewenst en geniet lekker van je gezin je hebt het verdiend!!!!!!

2. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Sikki: heel veel succes vandaag!! Er moeten er gewoon een paar bijgekomen zijn, het moet!

Tot nu toe hier ook mooi weer, dus dan is het bij Klingel vast ook mooi! Heerlijk dit weer op je trouwdag!

Maartje: wat stiekem. Nu weten we nog niet waar je naartoe bent of wat je aan het doen bent :(? Of heb ik 't gemist :$?

hier: druk druk druk. Gisteren BBQ van oud-collega's van Joman, vandaag werken, morgen verjaardag van schoonvader en Joman vieren en tussendoor nog naar de supermarkt en een cadeautje voor schoonpapa kopen... Tot later dus!!!
    KNUFFEL!!

3. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @klingeltje: GENIETEN, GENIETEN EN GENIETEN. het is soooo cliche maar voor je weet is de dag weer om dus lekekr genieten van jullie moment en natuurlijk jullie superdag. het weer zit in ieder geval mee!!

Dikke knuf

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Even een inbraak:

Lieve lieve Klingel en Klingman,
    maak er een heeeeeeeeeeeeeele mooie dag van vandaag! Je bent vast en zeker een droombruid!

Dikke knuffel

5. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    *inbraak*

Lieve Klingel, Klingman en kleine Barbie ik wens jullie een fantastisch mooie dag toe en een heel lang en gelukkig leven met elkaar! Geniet van al het moois:)

Liefs Michelle

*uitbraak*

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    *inbraak*
    klingel en klingelman

een hele fijne en mooie dag vandaag!!! en ga ervan genieten het is zo voorbij!!!!!!!! gefeliciteerd meid!!!!!!!!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Klingel, GENIET!!!! Heel veel plezier op deze mooie dag!!!!
    Ik weet zeker dat het een feest op z'n Klingels wordt!!! Een knalfeest dus!

Nyn, ook jij, GENIET! Heel veel plezier op vakantie en kom heel weer thuis!!!!

Sikki, succes in DD!!!! Hopelijk zijn er toch nog wat eitjes bijgekomen!!!!

Rest...SMAK!

Liefs

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Effe een lui kopietje dames.
    Zo meteen namelijk BBQ en WIZ!

Wederom weer een tegenvaller.
    Rechts 2 van 18 mm en links 3 van 12 mm.
    Vanavond nog spuiten, morgen de Pregnyl en dinsdag de punctie.
    Ik hoop zo dat die kleine 3 nog wel een groeispurtje maken!!!

Heb me trouwens ook weer kapot geërgerd aan S.
    Die snelle praktijken van hem gaan me steeds meer tegenstaan.
    Ik wilde nog wat overleggen over extra Cetrotide spuiten om een vroegtijdige eisprong te voorkomen (daarom spuit ik altijd ook Cetrotide op de dag van de Pregnyl), maar hij zei nu, vandaag nog Menopur en Cetrotide en morgen Pregnyl.
    Ik vroeg ook nog of ik dit keer Pregnyl na de tp mocht gaan gebruiken.
    Terwijl we het er over hadden (al broekophijsend, you know) ging z'n telefoon, liep ie weg en werd ik er uit gebonjourd
    Zegt de assistent, daar hebben we het met de punctie wel over!!!
    Alsof ik half in narcose een fatsoenlijk gesprek met die vent kan hebben.

Nou ja, we trekken wel ons eigen plan.
    Zijn we toch al goed in.
    Dat betekent vanavond nog een extra ampulletje Menopur erbij (ik wil toch echt dat die 3 hun best gaan doen), morgen een extra Cetrotide (heb ik alle andere keren ook op de dag van de Pregnyl gehad, want ik wil geen herhaling van de eerste ICSI toen alles al gesprongen was) en gewoon Pregnyl bij de Utrogestan spuiten na de punctie.
    SO!

S. kun je goed mee overleggen tijdens een gepland gesprek e.d., maar zodra de poging gestart is en je in de flow zit, heeft die man echt geen minuut extra tijd voor je.
    Ik moet zeggen, na 6 van zulke behandelingen ben ik er wel klaar mee!
    Het wordt tijd voor roze of bezinning!

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jeetje Sikki, da's ook nie aardig van hem!!!!!
    Moet zeggen dat ik het wel een beetje herken en ik heb het dan nog maar 1x meegemaakt!!!
    Wel noemen nog hoor, de volgende keer. Dat je daar toch níet zo'n prettig gevoel bij over hebt gehouden!

'Gelukkig' kun jij heel goed je eigen plan trekken! Je hebt het nu zo vaak gedaan (helaas) dat jij zelf het beste weet wat jou lichaam aan kan en waar het het beste op reageerd. En goed van je, dat je nu even naar jezelf luisterd!

Ik hoop heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard dat die 3 kleinere eitjes nog mee gaan doen! En anders worden die andere 2 bevrucht, teruggeplaatst en ze blijven zitten, iig 1! Dus dat scenario moet ook werken!!!!

Knuffel vanaf deze kant, veel plezier met BBQ en WIZ!

SMAK

10. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    *** Nog een inbraak***

Klingel + klingelman:
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE HUWELIJK!!!
    Geniet van deze mooie dag en alle anderen die nog zullen volgen.

Liefs Mia

***Breekt weer uit het Babyrinth***

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    loop net in enschede langs het stadshuis staat daar een mooie glimmende audi met bruidsbloemen erop helemaal te glimmen en glinsteren.....en ineens dacht ik ze zou toch niet stiekem.......
    wou eerst wchten om te kijken welk bruidspaar er bij die mooie auto hoorde maar ja klingel trouwt op kasteel dus hoef ik bruidje in enschede niet te zien ;)

was wel heel toevallig vond ik hihihihi

een hoop kleertjes voor de kinderen gekocht en zelf weer niet geslaagd pffffffffffffff

12. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Jeetje Sikki, wel een tegenvaller. Juist omdat Dr S dan zo weinig tijd voor je heeft! Maar inderdaad wel herkenbaar. Wij hadden ook gedacht tijdens de TP-en wel even met hem te overleggen over mijn korte 2e fase, maar daar had hij ook nooit tijd voor. Daarom toen toch maar een echt evaluatie gesprek gepland. En ik zou precies hetzelfde doen, lekker je eigen plan trekken! Ik wil eigenlijk ook nog pregnyl bijspuiten na de TP volgende keer. Hoeveel doe jij dan 1500 eh? En op de dag van de TP 's avonds?
    Antiekje heeft 't bij een keer gedaan bij een IUI, maar ik weet niet meer hoe en wat precies.

Sil: wel leuk baby/kinderkleertjes. Maar volgende keer ben jij aan de beurt hoor! ;)

So, nu ff kijken wat manlief vandaag allemaal in de tuin gedaan heeft.

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hey meiden,

ik ben gewoon online!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dat de hele week.:p

@Sikki: wat een tegenvaller. Je eieren en het gesprek. Maar trek lekker je eigen plan meid. Dit wordt de poging. dat MOET!!!

Geniet van de bbq en de WIZ!!!!!!!!!!!!!!!

@Sil: volgende keer kleren voor jezelf kopen hoor. *kijkt streng*;)

@Jo: druk druk druk dus. Hoe is het met je bloeding eigenlijk?

Hier alles heerlijk. Kinderen vermaken zich in de speeltuin waar we echt pal naast staan. Tent is prima en camping gezellig. We zitten al heerlijk aan de wijn dus het genieten gaat helemaal lukken.

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Heyyyyyyyyy Nynke, we hoeven je niet te missen :). Nog veel plezier op de camping!

@Sikki, hopelijk heb je een leuke verjaardag bij zwembad gehad ;).
    Wel shitnieuws over je follikels, ik hoop dat je eigen gedokter nog wat eitjes gaat opleveren! Knuffel

Sinds gister heb ik weer, zoals gebruikelijk 1 week voor NOD, gelige afscheiding en menstruatiekrampen, denk dus heel eerlijk dat ik deze maand nog niet op ROZE ga, helaas.
    Dussssss Maartje, jij moet het toch echt alleen doen deze maand ;):). Maar ik geef nog niet helemaal op, het is pas over als het over is ;).

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Emma: niet opgeven idd. Geen bloed geeft moed etc etc. ;) maar helaas weet je het zelf vaak toch het beste.:(

@Sikki: lekker aan het genieten van je feestje?

@Klingel: ik ben zo vreselijk benieuwd hoe je dag is geweest. Hopelijk horen we snel wat.

De kinderen slapen eindelijk. Was natuurlijk ook wel een feestje om met zijn 3-en op 1 kamer te slapen. :D Enige voordeel van kamperen is wel dat ik nu mijn kamer niet hoef te delen met een kind.:p Een week geen trauma voor Marijn.

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    * Nynke, ff in de bus kijken hebben Bow en Cin er wat over geschreven. Het was fantastisch!*

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    ;) Thanks Leonie ik heb het net gelezen.

Wat heeft Bowen het mooi opgeschreven. Zo te lezen is het een echte Klingeldag geworden. Precies wat de bedoeling was.

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen!

Hallo zeg stelletje praatidioten! :D Kan een mens niet meer 2 dagen weg? :p

Haaai Nyn! Welkom terug! ;) Oh neee.... alleen terug in het babyrinth.. Vertel eens even: is de camping leuk? Omgeving mooi? Tent fijn? Jij ook zo benieuwd naar Kling he? Ik ook! Las ook al even in de bus.. Het klinkt mega klingelwaardig!

Sikki :( wat ontzettend STOM van die STOMME follikels en vooral STOM van STOMME Dr. S! So! Ik kan me voorstellen dat hoe langer je daar rondloopt hoe meer je je eraan gaat ergeren. Vooral ook omdat jullie alles zelf betalen en het nogal essentieel is/wordt dat het helemaal perfect geweldig goed gaat! Dan is een beetje tijd en aandacht wel handig.. Ik hoop echt op goede eieren en dan en prachtige bevruchting! En anders bezinning? mmm.... Doe dan toch maar roze hoor! ;)

Sas: nog een dikke knuffel!!!

Maartje: wel potverdorie :x Waar ben je?!?! Zomaar opeens weggevlucht? :p Ik hoop dat je iets heel leuks aan het doen bent met veel afleiding. Spannend!!

Emma: :( huil om menstruatiekrampen... It ain't over till it's over, maar ja, jouw lijf dus kan me je mok wel voorstellen! Ik duim nog even door!

Jo: allemaal leuke dingen gedaan? En tuin mooi opgeschoten gister? Idd: hoe is t met de bloeding? Helpen de meds al?

Loesie: Leuk je kamertje!!! Heb je 3D echo even gemist, zal zo nog even kijken! Bijzonder zeker? Hoe is het met je BI? Niet meer werken las ik laatst ergens, heel verstandig! Voelt het ook wel goed voor jezelf? Het is zo'n ontzettend pijnlijke, rotklacht. Alleen zitten, liggen, lopen is slecht en pijnlijk, dus je moet alles afwisselen maar dan weer niet teveel.. Zucht. Bij mij ging het trouwens veel beter toen beeb ingedaald was! Heb er maar niet over nagedacht dat zijn hoofdje de boel zo klemzette dat het mij minder pijn deed... :)

Sil :$ Ik krijg al hoofdpijn als ik aan jouw ochtend morgen denk. Die eerste weken zijn ook het ergst, als je het ritme nog moet vinden. maar waarom moet je alles alleen doen dan? Is je man dan al weg ofzo?

Natascha: je kwam even binnenflitsen voor kling, maar vertel eens: hoe gaat het???

Klingelding: Schat, mevrouw, bruidje.. ik hoor geweldige verhalen en dit lees je vast niet meer maar ik hoop dat je een ge-wel-dig-e dag hebt gehad en dat jullie als echtpaar :D enorm gaan genieten in LDF!! We horen (ALLE) verhalen nog wel!

Ik heb een lekker weekend gehad, gister wel gesloopt dus wel lagen heel vroeg in bed. Manlief heeft zicht echt uit de naad gewerkt dus alles zit in de lak en is errug mooi geworden! Vandaag zijn laatste vakantiedag :( dus ook een beetje die van mij. ;)
    Fijne zondag allemaal!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    *inbraak*! gefeli meid! hoop dat jullie een super dag hebben gehad, samen met jullie super wonder!

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Maartje MP!!!!!!!!!!!

waar is u gebleven maar bovenal ga je op roze???????????????????????????????????????????????????

Deel Deze Pagina