klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallo lieverds,

Kom even spieken hoe het hier met iedereen gaat!!

Allereerst Mevrouw Klingel, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Heel veel liefde, geluk en gezondheid!!! Hopelijk zullen jullie een te gekke dag hebben gehad met veel glitter maar dat zal wel!! :D

Maartje ik duim, megaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahard! Knufffff

Sorry ga niet meer alles teruglezen, maar het is vandaag zo'n druilerige dag dus even tijd om achter de compu te duiken.

Denk aan jullie allemaal.

dikke smakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nynke, ksssst!
    Ga jij nou maar eens snel genieten!
    Een weekje vrijaf van dweilen en handjes vasthouden moet je koesteren.
    Vanaf volgende week moet je (hopelijk voor mij) weer aan de bak!

BBQ en WIZ gisteren was erg leuk.
    Het weer werkte goed mee en vooral voor de kleintje was het zwembad een groot feest.
    Verjaardagfeestje is dus geweest.
    Volgende week dan lekker the real thing in stilte voorbij laten gaan.
    Behalve dan met een vriendenstel die langskomen en waar we lekker mee gaan uiteten.

De Pregnyl is zojuist weer gezet.
    Hotelletje in DD is geboekt, dus morgenabend reisen wir wieder ab fur die Punction!
    Zie er dit keer het meest tegenop van alle keren.
    Ben erg bang voor weinig eieren en dan ook nog onrijpe.
    Gisteravond stiekum nog wel een extra ampulletje Menopur gezet :)

Zie voor het eerst ook heel erg op tegen de komende 2 weken...
    Weer alle spanning, stress en angst.
    Zijn er eieren, zijn er bevruchtingen, is er een TP en het belangrijkste van alles, wel of niet ongi worden aan het eind.

Trusten voor straks!
    Voor Sikki het laatste zorgeloze nachtje voor de komende weken!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ikke knuffel voor Siki en Nynke en de rest

ik ga zo weer werken dus ben er vanmiddag of vanavond pas weer.. belangrijke nieuwtjes mag via sms ;):D

dikke knuffellllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

4. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goeiesmorgus!

Wat een rust hier. Hoewel.. Ons vroege vogeltje Silvia is al van de partij! :D

Sil dit lees je niet meer maar heeeeeeel veel succes vandaag! De eerste dag is er gewoon puur om door te komen. ;) En als je dit weer leest als je terug bent: hoe ging het?!?! Viel het tegen/mee? Raar om de twins weg te brengen? Vertel!

Sikki vanavond dus naar DL? En zenuwachtig.. ja ik snap dat wel :( Maar het is wel een rotgevoel! Zeker omdat je het nog niet eerder zo had. Kom hier maak vaak piemelen of serieuzen, we slepen je door deze 2 weken heen!
    Je pre-birthday-party klinkt erg leuk! Alleen het woord WIZ maakt het al heel exotisch haha. En dan volgende week gewoon gezellig intiem lekker eten. Klinkt heerlijk!
    Maar vooral: heeeeeeeel veel succes alvast morgen!!!

Oooh en ons Nyn is lekker op vakantie en maakt zich ook nog druk over de rust in het babyrinth.. ;) Ga jij nou maar lekker vakantie vieren! (Je bent hier natuurlijk enorm welkom!!) Jammer dat de camping niet helemaal top is maar de kinderen vermaken zich dus prima en de omgeving klinkt ook mooi! Lekker hoor!

Hier is manlief net vertrokken, heel gek. Voelt toch ook een beetje als einde van de vakantie.. En vooral ook kaal en ongezellig in huis haha. Maar goed, morgen breng ik zoon alvast een dagje naar de creche om even te wennen na 5 weken thuis, anders moet hij volgende week opeens 3 dagen naar de creche en mijn moeder. En dan ga ik morgen met mijn moeder heerlijk naar de sauna/thermaalbad! mmmmm...

Fijne dag allemaal en werkze voor de werkenden!

5. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hier een werkende! Na een heul druk, maar wel leuk, weekend!

BM: back to real life he? Als BM-man weer aan 't werk is, is het echt vakantiegevoel toch voorbij ja. Maar morgen nog een lekker dagje sauna-en, klinkt ook goed!!

Sikki: oh, wat klinkt het moeilijk en nu al heftig deze keer! Heel veel succes en sterkte alvast morgen, ik hoop zo dat het deze keer eens mee zal vallen! En dan die rottige wachtweken weer in, bah! Hoe laat is de punctie? Dan weten we wanneer we extra hard moeten duimen... ;)
    WIZ en BBQ klinkt wel goed. En nog mooi weer gehad ook gelukkig!

Nynke: ga jij eens even lekker genieten en even vrijaf nemen van onze perikelen! We hebben jou straks weer heel hard nodig en dan moet je weer helemaal opgeladen zijn voor ons gezeur! :)
    Wel fijn dat die kinderen zich zo vermaken en wat is die Marijn een heerlijk kou-kleum :D.

Sil: heel veel succes vandaag. (Ja, veel te laat, maar toch...) En inderdaad zo'n eerste dag is gewoon overleven en doorkomen lijkt me. Daarna wordt 't vast weer beter!
    En was 't moeilijk de tweeling achter te laten (vragen naar de bekende weg, maar toch. Met andere woorden, gooi het eruit, vertel!)

Sas: werk? :D Hoe is 't?

Emma: al ontwikkelingen?

Maartje: al terug? Vertel nou eens!!!! Waar was je nou? En hoe gaat 't nu?

Klingel: druk aan 't genieten waarschijnlijk!

natas: hoe is 't met jou en paps?

Pip: en met jou? Voel je je al wat beter? Helpen de meds goed die je gekregen had? Wat ben je rustig de laatste tijd...?? Veel slapen? (veel vragen... sorry! :))

verder: weet niet meer... wie vergeet ik? Sorry!

hier: meds werken! YES!! Wij gaan binnenkort hopelijk weer beginnen. Donderdag echo of cystes weg zijn (meestal wel, maar ja, blijft toch spannend natuurlijk!) En dan maandag wsl. 1e spuit er weer in!

Zo, nu toch echt aan 't werk!

6. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Aaaah nee Sik! Wat is dit nou voor geëtter...?! :( Wat maf zeg dat dit opeens allemaal tegelijk komt.. Als je je lichamelijk beroerd voelt, vallen de psychische emo's ook zwaarder. Dus morgen goed nieuws en dan een super tp en innestel! En dan.... Kan Sikki alles weer aan!

(en misschien even langs de dok?)

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha meiden,

Was ik ook weer eens...

Jeetje, waar is maartje nu?!?!? Als ze maar roze terug komt! Op en top!

Sik, idd een spannende tijd komt er weer aan voor jullie. Soms heb je helemaal geen zin in dat hele gedoe he?! Maar je weet dat je dit gewoon allemaal door moet, om een kans te hebben en dat is gewoon zo oneerlijk!
    Wij gaan hier weer heel hard voor je duimen en zijn er voor je!
    En wat kl*ten dat je lichaam nu zo reageerd! Lijkt idd wel of alles er nu zo uitkomt...gadverdarrie! Hopelijk knapt het gauw weer op!

BM, ik herken precies wat je zegt. Mijn mannetje is vandaag ook weer begonnen met werk. En nu smst ie net dat ie zaterdag ook gelijk weer moet werken. (hij werkt op een lab en 1x in de 3 weken moet hij ook op zaterdag) Baal ik van, gelijk 6 dagen...gelukkig is hij zaterdags meestal rond half 1 thuis.
    Verstandig dat zoonlief nog even weer mag wennen.
    En jij lekker ontspannen met je mams, heerlijk hoor, geniet ervan!

Jo, je gaat hard nu! Fijn dat de meds werken, dat willen we graag horen! Hoop dat de echo ook goed nieuws laat zien!

Sil, vandaag alweer aan het werk, zoooooooooooooo! Wat gaat dat hard zeg! Hoop dat de kleintjes het leuk hebben gehad!

Nyn, zie je hier nog regelmatig voorbij komen, moet jij geen vakantie vieren?!?! haha!
    Je kan het babyrinth gewoon nie missen he!? hihi!

Sas, druk op het werk...dat mag ook wel in de krant! Werkse dan maar!!!!

Klingel...ben benieuwd hoe haar dag is geweest! Maar kan vast niet anders dan helemaal geweldig! Iemand enig idee wanneer ze terug komt?!

Hier,
    geen nieuws...mannetje aan het werk, ik thuis met hond...
    Morgen naar een collega die ook met verlof is. Zij is begin oktober uitgerekend. Via KID zwanger geraakt. (ze is getrouwd met een vrouw) Lekker bijkletsen.

Ik ga ff verder!
    Fijne dag!
    Liefs Loesie

8. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Jo sorry helemaal over jou heengelezen..

Wat fijn dat de meds werken! En wat snel alweer dat jullie kunnen beginnen! Fijn zeg! Die cyste(s) is/zijn (?) vast weg, maar best even spannend denk ik! Spannend donderdag!

Loesie das inderdaad balen van mannetje meteen zo lang werken. Gezellig is dat hè daten met andere zwangere vrouwen! lekker ongegeneerd over baby's kleppen!

Sas werkze! Als het druk is gaat de dag wel sneller!

Klingel, gaat volgens mij vandaag op vakantie en komt dan over 2 weken weer terug. Ik ben ook zo nieuwsgierig!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hè bah Sikki, ook dat er nog eens bij :(
    Dikke knuf!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben ik weer
    werk ging lekker was net of ik nooit weg geweest ben en dat na 2 ,5 jaar :p

tweeling heb ik ontzettend gemist maar die luggen nu weer heerlijk in hun eigen bedje te slapen na een fles van mama...
    Mathijs is nog bij zijn tante die sliep net toen ik hem mee wou nemen dus laten liggen...
    en zelf tja... een hoop gestress op de vroege ochtend maar is een kwestie van routine krijgen denk ik..

Maartje waar is jij gebleef??????? met andere woorden meis waar ben jij nu?? toch niet in een hol gekropen he....

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Kei goed Sil!
    Dus op zich is het je best goed bevallen? Behalve de ochtendstress dan...
    Maar ik denk dat het inderdaad een soort van gewennig wordt strakjes.

12. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Jeetje, wat een rust hier! Dat Nynke en Klingeltje afwezig zijn wil niet zeggen dat jullie niks meer hoeven te vertellen!!??

MP to alll!!!!

:D

Ok,hier ook alleen maar ff snel, want ik moet echt eten gaan koken zo!

Sikki: zet 'm op meid! Het zit ff niet mee, maar was dat bij de vorige zwangere ronde ook niet zo ;). Ik geloof ook in tekens :D!
    Nogmaals, succes morgen!!

Sas: druk op je werk?? Hahahahahahahahaha!!!
    Ik ook :(

Sil: 1e dag zit er weer op! Morgen meteen weer??? Of lekker dagje bijkomen?

Hier: bij een vriendin een heksenpakje opgehaald. Morgen begint de zomerspelweek hier en het thema is griezelen. En de organisatie wilde graag dat we verkleed kwamen, dus op zoek naar iets geschikts. Blijkt een vriendin zomaar een heus heksenpak te hebben liggen :D. Zet 'm ff in mijn foto-album. Sorry meelezers, maar ik blijf toch liever anoniem dan overal als heks op te duiken :D

13. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja inderdaad.. waar is iedereen?!!??! Maar goed, zonder klingel, Nynke en maartje wordt het al snel stil natuurlijk...

Sil wat fijn dat het meeviel en dat het werken ook weer leuk was! of in ieder geval als nooit weggeweest... Ik denk dat je inderdaad je ritme 's ochtends moet vinden en dan wordt het vast steeds makkelijker. maar poeh, druk zal het wel blijven!

Sassie.. je klinkt nog een beetje matjes.. Klopt dat? Als je er wat over kwijt wil gillen he!

Jo druk druk? Is het wel sneller donderdag!

Kreeg nog een sms van klingel dat ze op weg is/was (vanochtend) naar LDF en echt een mega geweldige, persoonlijke, klingelachtige dag heeft gehad met prachtig weer, prachtige vrienden en familie en prachtige plek. Ze voelden zich koninklijk! De rest komt ze na de vakantie vast uitgebreid vertellen!

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, veel succes vandaag, ik duim voor een goede zaaduitslag!

Hoe laat is de afspraak eigenlijk :)

KNUFFEL

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen!

Sikki vandaag punctie!! DUIMMMMMM!!!

Sas vandaag vervolggesprek? DUIMMMMMM!!!!

Maartje vandaag terug? VERTELLLLL!!!

Nynke wat fijn dat jullie lekker aan het genieten zijn. En je mag hier zo vaak komen als je wilt hoor! Als je je maar niet verplicht voelt! ;)

Emma ik las dat topic laatst ook. Kan me voorstellen dat dat vraagtekens bij je oproept. Aan de ene kant snap ik de gyns van begin nou maar gewoon met IUI, relatief weinig belasting en wie weet wel hup zwanger, maar ik snap jou heeel goed dat je iets hebt van elke keer hoop en spannend en weet ik wat allemaal terwijl het misschien wel voor jan doedel is. Dus ik zou zeker aandringen op een kijkoperatie als dat goed voelt voor jou!

Pip hoest met jou??? Vertel!

Jo ik had al bij je foto's gereageerd maar je ziet er prachtig uit! :D Veel plezier met de zomerspelweek!

Ik meld me af voor vandaag. Mijn moeder komt zo en dan ga ik een dag alleen maar in het water liggen... Manlief heeft zoon naar de crèche gebracht, voelt heel gek als ik (nog) thuis ben, dat wordt nog wat als ik verlof heb.. Zoontje moest wel even wennen en had even een pruillip toen manlief wegging maar dat komt vast goed.. Ik heb trouwens een waterbedmassage geboekt. Dan lig je op een warm waterbed en wordt je vanuit dat bed met waterstralen gemasseerd (je blijft dus droog). Wel fijn want ik heb de laatste dagen echt weer heel erg last van mijn bekken. :(

Nou goed ik meld me later weer! Dan kom ik al het goede nieuws lezen!!!

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Blijmeisje, veel plezier vandaag met je mams....lekker relaxen :)

RelaxKNUFFEL

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Meisjes, hier even snel voldoen aan mijn MP!
    We zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Het zaad wordt er wonderbaarlijk genoeg alleen maar slechter op elke keer. Stress?? Geen idee...
    Sasman had 500.000 goed beweeglijke zaadcellen. Na bewerking bleven er 100.000 over met een beweeglijkheid van 100%.
    Met dat laatste waren we onwijs blij, want 100% is natuurlijk gewoon echt perfect! Dat betekent dus dat er 100.000 hele goede zaadjes gevonden waren. Het is niet veel, maar ze kunnen het wel!!!
    Anyway... we gaan voor ICSI. Dat is het advies wat we gekregen hebben. We zijn nu uitbehandeld in ons eigen ziekenhuis en doorgestuurd naar Eindhoven. We hebben donderdag al de intake.

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    BIW

(Ben Ik Weer)

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Emma, je maakt het spannend!

Jo, gave outfit!
    Maar wat Blijerd schreef, wel die muts op houden want anders wordt het wel erg gothic en lellek ja!

Blijerd, lekker zo'n bed.
    Kun je vast ook voor andere leuke doeleinden gebruiken :D
    Ik denk dat Sas je wel van wat ideeën kan voorzien ;)

Sas, dus nu toch defintief ICSI.
    Wat fijn dat jullie al zo snel voor een intake in Eindhoven terecht kunnen!
    En 100% beweeglijk teken ik ook voor!
    Komt vast helemaal goed meid!

Nyn, fijn dat je geniet meid!

Hier lekker m'n roes uitgeslapen.
    Er zijn 5 eicellen gevonden, dus in iedere follie zat een ei.
    Maar S gaf ook aan dat hij dacht dat de 3 kleintjes niet rijp zijn.
    Ben nu dus erg zenuwachtig voor morgen.
    Hoeveel zijn er bevrucht als we maar 2 rijpe eicellen hebben?

Unterhose van het lab had wel aan gegeven dat hij adviseerde er 3 te laten tp-en. Irma zei dat S daar vast mee akkoord zou gaan.
    Ze zei ook echt, gezien uw situatie en zoveel tp's die niet gelukt zijn met goede kwaliteit embryo's...
    Wij waren zelfs in DD een uitzondering met onze vele pogingen en het stug doorgaan...
    Wij willen het ook graag 3, maar ik ben bang dat er helemaal geen 3 zijn!

Morgen dus een spannende dag.
    Wachten op nieuws.
    Ondertussen begonnen met de vieze bollen en Pregnyl.
    Ik doe dit keer gewoon allebei.
    Misschien heeft deze junk gewoon wat meer nodig ;)

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje!!!!

Deel Deze Pagina