Lieve Sikki, wat spannend weer!!! Ik ga hopen dat er wel 3 emmy's zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je bang bent dat er geen 3 gaan zijn. Hopelijk zijn die 3 kleintjes toch rijp en kunnen ze alle 5 gebruikt worden. Afwachten weer... zenuwslopend hoor!!! MAARTJE!!!!!!!!!!!!!!!!
5 eieren? Hopelijk zijn er strakt toch 3 emmy's!! Ga je een Maartje doen!! (mag alleen een Maartje doen als ik zwanger ben!! Als ik niet zwanger ben, ga je een Sikki doen: zwanger worden van een TP van 3 emmy's!! En dan ga ik daarna met de volgende IVF of ICSI (als het lab dan wel de afspraken nakomt, een Sikki doen!!! Mocht ik trouwens wel zwanger blijken te zijn, dan mag je wel een Maartje doen, owke!?!?! Duidelijk warrige taal!!! Haaaaaai meiden!!!!!! SMAK SMAK SMAK SMAK SMAK SMAK SMAK SMAK SMAK SMAK SMAK SMAK So voor iedereen een verse SMAK!! BIW Dodelijk moe, maar vrolijk. Wie wil weten wat ik heb uitgespookt, mag me PBen. Denk dat ik zwanger ben, maaaaar zoals jullie ook weten, heb ik dat wel eens eerder gedacht. Heb nog niet getest!!! Morgen is het 2 weken na de punctie, maar Uber S. geeft 2 dagen later als testdatum aan en Maartman is nogal streng voor Maartje. Kans is groot dat ik ivm omstandigheden pas dinsdag ga testen, mits ik dat volhoud!! Heb een hele hoop bijgelezen, maar niets onthouden (zwangerschapsdementie?!?!?!?!?!?! I HOPE SO!!! heb alleen onthouden dat Sas nu uitbehandeld is in eigen ZH --> klotekutzooi, maar ik hoop en duim en brand 10000 kaarsjes voor je dat de ICSI super gaat slagen, in een prachtige Sasbeeb!!! SMAK!!
@Saskia: ik ga voor een mega succesvolle icsi. Fijn dat je al snel de intake hebt. @Blijmeisje: hoe was je waterdagje? Die massage klinkt goed!! @Sikki: ik hoop SO dat die 3 kleintjes toch gewoon rijp zijn. En dan 3 bevruchtingen en drie terug. @Maartje: dinsdag pas testen? Dat is volgende week!!!!!!!!!!! Nee, dat kan je niet menen. Maar ik heb een mega goed gevoel. @Emma: hoe is het bij jou? Ik voel me zeker niet verplicht tot reageren hoor. Ik kijk eigenlijk maar 1 keer per dag. Hier een super dag gehad in een miniatuur treinen park. Marijn liep alleen maar: mama kijk trein!! En dat 2 keer per 30 seconden. Nu lekker an de wijn.
Maartje, we kunnen echt niet zo lang wachten hoor!!!! Dat is niet menselijk! En dan zeggen dat je denkt dat je zwanger bent en verder niets zeggen. Dat is gemeen! Vertel! Wat voel je? Nyn, weer lekker aan het wijnen. Klinkt als een lekkere vakantie Wanneer zie je Klingel eigenlijk? En wanneer is ze eigenlijk weer terug?
Sikki: ik moet wijnen voor Klingel, voor jou en voor mezelf. Klingel is twee weken in LDF dus over twee weken is ze terug. Ik heb geen idee waarneer ik haar zie. We maken een date als ik terug ben van vakantie. @Maartje: als je zwanger bent ben je dat nu al. Dus ren naar de, weet ik veel welke winke,l en TEST!!!!!!!!!!
Nee Maartje, nog niet testen. Test vrijdag maar Vrijdag wordt DE dag dat jij op roze gaat. Tot dinsdag wachten is echt onmenselijk, dat kan niet hoor!!!!!
hihi leuk al die meningen Ik denk zwanger te zijn omdat.. - ik op dag 8 na de bevruchting enorme steekjes heb gevoeld, daarna minder, maar nog steeds wel wat steekjes... MAAAAAAR ja het is wel zo dat die gemene Uruzgan ook voor de steekjes kan zorgen, maaaaaaaaaaaaaaar ik voel me gewoon zwanger!! Niet misselijk ofzo, maar gewoon 'tussen mn oren zwanger'... Wachten tot dinsdag is idd onmenselijk, maar de enige opties zijn donderdag of dinsdag testen.... Er tussenin zit niets, want dan is Maartjeman de hort op. En stel je voor ik test op donderdag negatief, dan ''vergal ik'' Maartman zijn de hort op weekend... Heb wel ff overwogen om stiekem donderdag te gaan testen en dan in geval van negatief niets tegen Maartman te gaan zeggen, maar dat vind ik ook weer niet netjes...
Dinsdag???????????? Ben je helemaal belatafeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hup naar de nachtapotheek en eigenmerk testjes halen...durf te wedden dat je een dikke knaltest hebt je hebt eeb tweeling in je buik!!!!!!!!! weet het bijna zeker hoop dat je veel kadootjes hebt voor maartman die moet leven met hormonstermaartje ik wil een TEST
sas toch voor icsi nu super goed hoor...jullie zijn in eindhoven echt wel in goede handen hoor.... en second opinion in dusseldorf hebben jullie niet nodig omdat je gewoon meteen op roze gaat.....oh sooooo
Ben zo bang voor dit fijne gevoel dat ik nu heb om kwijt te raken... Nog altijd een stemmetje in mn hoofd (ondanks 'tussen oren gevoel') dat zwanger worden niet voor mij weggelegd is... Straks test ik weer negatief, terwijl ik nu ook nog zolang dat de Suprefact en de Progesteron er voor zorgt dat ik niet ongi word, dat ik me fijn voel *ik weet het, ben knettergek*
Ik snap het wel hoor. Of het is fantastisch of het is weer voorbij en helemaal kut Er is helaas geen middenweg. Trouwens, zolang je aan de Suprefact zit wordt je echt niet ongi.
Nee, je bent niet gek. Ik zou hetzelfde hebben, weet ik zeker. Daarom zeg ik ook, wacht toch nog maar even af. Maar tot dinsdag, das wel heel onmenselijk!