klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik zou ook nog wachten en dit gevoel nog even vasthouden.
    Maar dinsdag :$

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Als je niet wil testen moet je het niet doen en moet je je niet laten pushen door vervelende zeurende nieuwsgierige lastige mensen (lees:Silvia) die zelf nooit kunnen wachten tot de testdatum......

maar ben wel benieuwd hoor..... maar als je test dan pas in de middag bekend maken hoor want ik moet elke ochtend weer werken en ik kan niet online op het werk ;)

heb respect voor je hoor Maartje...

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Jullie snappen me...
    Ik vind dinsdag ook onmenselijk, maar ik vind de pijn van weer niet zwanger minstens zo pijnlijk. Ik weet het ff gewoon niet.. Zeker omdat Maartman zo ontzettend uitkijkt naar zn lang weekendje weg... Dit is waar hij het hele jaar naar uitkijkt, en ik weet zeker dat hij minder kan genieten als hij weet dat het niet gelukt is. En dat wil ik hem niet aandoen.

Maar over het niet ongi worden tijdens de Suprefact... Uber S. zei dat als ik dinsdag niet ongi zou zijn, de kans erg groot zou zijn dat het gelukt zou zijn... Maar Suprefact houd ten aller tijde de ongi tegen?

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik weet niet of het altijd is.
    Bij mij hield het itt Uruzgan en Pregnyl de ongi wel tegen.
    Pas 3 dagen na het stoppen met Suprefact werd ik ongi.
    En bij al het andere werd ik voor of op de testdatum ongi.

Was S zich er van bewust dat je Suprefact na de tp had toen hij dat zei?
    Tis namelijk niet standaard he.
    En S is soms ook een verstrooide professor.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik:

- eigen cyclussen:
    enkele dagen na de eisprong bloedverlies, en na een dag of 8 of 9 na eisprong echt ongesteld

- progesteron (al dan niet met suprefact) cyclussen:
    op dag 3 na stoppen met medicijnen ongesteld

- progynova cyclus met progsteron en suprefact:
    's ochtends negatief getest en dus niets meer gebruikt en 's middags eerste bloedverlies

.....

AAAAGHHHH ik wil het zo ontzettend graag. Afin, ge snapt het gevoel....

6. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Herkenbaar gevoel hoor Maartje! Het is of geweldig als je een positieve test hebt, of je voelt je helemaal kl&te omdat hij negatief is. En nu hang je er nog zo lekker een beetje tussen in... Maar de drang om het toch nu meteen te willen weten is ook herkenbaar. Zo moeilijk! Sterkte en knuffel!!

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik hoop het zo voor je!

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    pffffff ik weet het lekker al... ik hb je 2 weken geleden al gezegd extra kadootjes te kopen voor maartman....en nu geen bloed dus heel veel moed.......je bent swang oh soooo en sikki is de volgende....op de voet gevolgd door sas :p
    en de rest van de dames!!!!!!!!!!!!!!!!!

maar ik ga even bankhangen met silman want ik ben heel erg moe nu ik weer aan het werk ben....

knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Nyn je mag me smsen hoor als er mooi nieuws is hier;):D

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Maartje denkt dat ze zwanger is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo!

Dat lucht op!

Oh ik zou ook heeeeeeeeeel graag willen dat je nu Nu NU test! Maar ik snap je wel. En toch, en toch.. Dat tussen de oren gevoel is zoveel zeggend. Dat is het enge, voor hetzelfde geld pies je er nu over heen en heb je 2 dikke strepen! Maar ja de andere kant... mmmm.. En ik SNAP je redenatie! Maar kan je echt echt tot dinsdag wachten!? :$ Zo nee.. Dan beter samen met maartman morgen dan alleen als hij weg is... :D

Nee ik wil je niet ompraten hoor! Echt doen wat voor jou goed voelt.
    Maar het is zooooo spannend!!
    Oh enne ik wil weten waar jij was! moet ik ook nog een pb doen? ;)

Sikki.. Mmmm... Ik snap je spanning! we moeten er echt 3 hebben! en dan 3 tp-en! En dan een maartje doen! Wanneer heb je tp?

Sas... Goed nieuws (toch? een beetje?) en ook een beetje slecht nieuws.. Weinig zaadjes, wel goede, toch ICSI.. Maar echt. Dat is bij jullie eigenlijk het enige probleem, dus de kans dat het met ICSI gaat lukken is zoooo groot!!!! Fijn dat je zo snel voor intake kan en dan ook snel starten?? Spannend hoor!

Silvia weer gewerkt vandaag? Hoe ging het?

Nynke trein! :D Lief zeg! Fijn dat jullie het zo lekker hebben! En inderdaad wanneer zie je kling?

Ik heb lekker dagje gehad. De waterbedmassage viel een beetje tegen maar we hebben heerlijk in het zoutwaterthermaalbad gedreven en langs de massagestralen gelaveerd. Lekker relaxed gedaan dus! Zoon op crèche ging ook goed!

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Heb ik iedereen nou weggejaagd??? :)

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Maartje, je maakt het spannend!!! Maar als ik mij ECHT zwanger zou voelen dan had ik morgen een testje gedaan, ik zou dan echt niet kunnen wachten tot dinsdag, zeker omdat je er zo'n goed gevoel over hebt ;).

@Sikki, 5 eicellen! Ik hoop en duim dat er in ieder geval 3 goede tussen zitten die dan samen teruggeplaatst gaan worden. En dan ga jij op ROZE hoor, nu is het jouw beurt, dat MOET gewoon!

@Blijmeisje, leuke en relaxte dag gehad :), goed so!

@Sas, goed en wat slechter nieuws dus. Positief dat er toch nog aardig wat 100% bewegende gevonden zijn. Minder leuk dat jullie ICSI moeten, maar volgens mij is dit voor jullie wel DE oplossing ;). ICSI gaat jullie vast een kindje geven, althans ik heb er een goed gevoel over voor jullie ;). Weet je ook al of je snel kunt starten na die intake?

@Hier nog een ikwordbijnaongihetisweernietgeluktkwaal nl een zeer slecht humeur :D8):). Ik kan me echt aan iedereen irriteren, vreselijk gewoon, haha. En morgen komt mijn praatgrage collega weer terug van vakantie en ik zie er nu al tegenop. Volgens mij vlieg ik haar morgen aan als ze weer iedere seconde van de werkdag loopt te kletsen :x.

12. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    BLIJMEISJE :x, nu is Klingel er niet om de pagina uit z'n verband te rukken....doe JIJ het!!!!

:p

13. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Jaaaaaaaaa!

Lekkere rekstokken van me!! :D:D

(maartje heeft er ook een handje van, dus nu krijgt ze m een keer terug!)

(oh enne.. ik heb t klingel beloofd! :D)

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Maartje: dat je NU niet gaat testen kan ik nog begrijpen. Maar wachten tot dinsdag??:$ maar ja, om nu Maartman zijn weekendje weg te verknallen is ook zo wat. Dus ik snap je dilemma. Maar dinsdag duurt nog 7 dagen.:(

@Blijmeisje: ga jij nog even lekker in het water liggen ofzo.:x Weer die pagina uit zijn verband gerukt.

Maar lekker dagje gehad dus.

Klingel ontmoeten: ergens volgende week. dag weet ik nog niet.

@Sil: hoe bevalt met weer werken? Ik zal je zeker sms-en als ik iets weet ok?

@Emma: wat kl*te zeg. Maar je kan ook uit je hum zijn door zwangerschapshormonen. Ik blijf positief hoor.

@Jo: wat ben jij een heks zeg!!:D

:x moest ik gewoon dweilen vandaag. Manlief liet een beker siroop (zonder water) vallen. bah, wat een plakzooi zeg. Maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb gewonnen met badminton!!;):p

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sorry lief Em en Nyn... Zal het noooooooit meer doen! (voorlopig)

emma is het echt over en uit denk je? :( K*T zooi! Je klinkt er redelijk relaxed onder of is dat schone schijn? SMAK!

16. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    #2376 Pip78, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
    Lieve Babyrint Vriendinnetjes!!!

Daar ben ik weer!! :D. Ik heb jullie schandalig verwaarloosd, sorry sorry sorry...:( Had wel een goede reden. Echt vervelende dagen achter de rug, beroerd en moe okee, maar ik was zooooooooo ziek. Vreselijk en zoveel buikpijn..en zondagavond ook nog veegje bloed. Dus PiP was beetje in paniek..gister naar gyn geweest en kleine PiP doet het hartstikke goed, mama en papa weer blij. Maar gyn heeft geadviseerd even heel veel stapjes terug te doen. Deze week rust, (geen werk) en volgende week halve dagen werken. De pijn en zo ziek zijn waren niet goed. De gyn verwacht wel dat het over een week of 3 beter zal zijn. Ik hoop het zo..maar goed het allerbelangrijkste is dat PiPje goed groeit!!! :) Dus vandaar geen energie om te reageren. Nu na paar dagen rust voel ik me alweer beetje beter, dus weer tijd voor Babyrinth!!

En wat lees ik :$:

MAARTJE!! Misschien zwanger?? Ohhhhhh ik hoop het zo voor je..ik ga me rotduimen. ;)

Ik wil je niet overhalen hoor, maar ik zou gaan testen ik had net als sil ook 8 dagen na TP al een positieve test. Dat je zolang kan wachten. Nou ja, ik ben ook het type ongeduldige tester. Ik wist het trouwens ook al tussen mn oren hoor. Denk toch dat er soms een soort gevoel hier voor is. Dus ik ga duimen, duimen, duimen!!

Sikki: Ik ga ook zo duimen voor 3 mooie emmy's..en daar word je gewoon hartstikke swang van!! Soooo dat moet gewoon. Augustus is een goede maand..Het wachten tot je het weet duurt zo lang en is onmenselijk, maar we helpen je er hier doorheen!

Jo: Lekker heks gespeeld vandaag? ;) Yes volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen. We gaan ervoor samen met de nieuwe med. Trouwens echt wel shocking dat dit niet een paar TP's eerder is voorgesteld. Snap je toch niks van. :( Lijkt me wel frustrerend voor je. Maar goed laat hem dit dan zijn!! Dan vergeet je een boel.

Sil: weer aan het werk? Wennen zeg!! vooral om weer in je ritme te raken met alle kindjes.

BM: Lekker dagje gedaan!! Heerlijk zeg...ben je naar Nieuweschans geweest of naar Peize? Ik ben altijd wel een saunagangster, maar dat wordt afgeraden wanneer je zwanger bent? Weet jij dat? En helemaal fijn dat je kleine man een goede dag heeft gehad op de chreche!

Nynke: Heerlijk lekker vakantie!! Quality time met je gezin. Lekker genieten.

Sas: hmmm vreemd verhaal van zaad. Wij hebben toch een beetje het idee door onze eigen ervaring dat het zaad wat we ooit hebben ingeleverd bij streekziekenhuis niet zo goed werd behandeld als bij Barrahus en DD. Bij streekziekenhuis was het dik onvoldoende en moesten we ervan uitgaan dat het niks zou worden. Bij Barrahus en DD was het superzaad, geloof het ook direct gezien de 16 bevruchtingen. Dus ook de kwaliteit in behandeling bij zaad bij verschillende ziekenhuizen kan soms andere resultaten geven. Maar goed, op naar nieuw ziekenhuis. Nieuwe ronde nieuwe kansen!!

Emma: Hmmm wat ontzettend balen van niet gelukt. Ik zelf vond de IUI wel veel fijner traject dan IVF, het is nog lekker vriendelijk. Achteraf gezien had ik wel eerder willen switchen, maar is altijd moeilijk. Maar goed nog wel even wachten tot menstruatie, je weet het nooit, misschien doe je ook een Klingel!! Geen leuke collega?? Hmmm gewoon een directe opmerking maken, "was zo lekker rustig de afgelopen dagen, dat hou ik graag nog even vast" ofzo..hihihi. :p

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    ICSI gaat het worden voor ons. Daar ben ik ook echt van overtuigd :)
    Ik weet niet of we snel kunnen starten na de intake. Sowieso zit onze vakantie er tussen.
    Ik hoop op november. We zullen zien.

@ Emma, hoe is het met Emma verder?

@ Nynke, dweilen :( das niet eerlijk op vakantie! Maar wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben!

@ Blijmeis, klinkt als een lekker dagje!

@ Maartje, ik zeg: donderdag testen! Jij gaat maartjeman geen verschrikkelijk weekend bezorgen, maar juist een topweekend met een roze tintje!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Pip, wij hebben nu de analyse in een ander ziekenhuis gehad. Vorige keer was het in ons ziekenhuis zo slecht dat IUI niet doorging en nu was het in Eindhoven ietsje beter maar verschilt niet veel.
    Dus het gaat hier eigenlijk al om 2 verschillende ziekenhuizen.

19. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Jammer Sas. Dan gaan we voor de ICSI!! Komt helemaal goed. En waarom november? Eerst vakantie? Let ik niet goed op?

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Jeeetje pip wat naar en wat schrikken!! Buikpijn en bloed, jakkes. maar gelukkig doet pipbeeb het geweldig! En inderdaad even goed naar je lijf luisteren, waarschijnlijk voel je je over een paar weekjes echt veel beter. Je lijf is nu echt een fabriek! Rustig aan hoor!

We zijn vandaag naar Nieuweschans geweest. Juist vanwege het thermaalbad en niet alleen sauna. Normaal meestal naar Peize en vroeger vaak naar Gorredijk, maar is zo'n eind weg. Wel een hele mooi gezellige sauna trouwens! Maar lang niet zo groot als Peize hoor!

Ja de eerste 3 maanden wordt sauna afgeraden. Daarna kan het wel, zeker als je het gewend bent, maar goed naar je lijf luisteren. Wij zijn dus in het thermaalbad geweest en echt maar 5 minuten in de sauna haha.. verder bubbelbad enzo. Ik durfde ook niet zo lang en voelde ook niet superfijn.

Deel Deze Pagina