@sik: ik begreep je zoals je het dit x bedoelde! maar ook al bedoelde je het anders dan ik het begreep dan nog was t OK geweest, juist omdat wij de gevoelens begrijpen! begrijp je nog? @nieuwe poging: ik snap dat je weer, meer, doorwilt. en sikman ook. uitslagen afwachten, nog eens een gesprek met uber S, en dan ervoor gaan? je weet: een geslaagde augustuspoging geeft een MEIMIJbaby! @schraal: wehhh! dat komt gewoon door t weer! tis buiten heter dan bij jou binnen, dan krijg je dat! wat zeg ik NU weer @W.I.Z waardoor nyn niet meer weet wat W.I.Z is: PROEST! das ook de reden waarom al haar T's D's worden de laatste tijd denk ik *smak* je weet wie t zegt he! @blijmeis: VEULS te warm om te werken zeg! hou daar eens mee op! hop hop, aan de koele sap (ik wou bijna kikker zeggen ) en rustig an jij. trouwens: CABRIO? SOP!!!!!!!! @le garage: ben er nooit geweest, op 1 of andere manier trekt die braakhekke mij niet zo. kan kloppen- he's a gaylord! trektechnisch. zit ik hier nu mijn eigen grap uit te leggen, alsof dat nodig is trouwens? grutjes zonnesteek... but, zijn formule (hoog niveau op vrij normaal prijsniveau) is wel aantrekkelijk, en hij heeft een BIB dus is vast en zeker goed! ben benieuwd naar je ervaringen, en naar de WIJNEN! @wijn: drinkt sikman nu helemaal niet meer, hoewel ik laatst 1 wijntje voorbij zag komen? enne, heeft S wel eens over clomid gehad voor hem? klingman kreeg dat. zijn zaaaaaaaaaaaaaaaaad verbeterde wel iets, maar of dat nou weer daardoor kwam @sik: je vroeg wie ik kende uit de kring(spier) $ KLINGEL!!!) van M&A. nou, ik ken A want A is de partner van mijn beste lieve beste vriend getuige. niet doorvertellen, ik probeer nog immer anoniem te zijn hier @blijmeis: precies wat ik bedoel, zeg jij (weer eens): met kleding uit 1 stuk zie je buik een stuk beter! *heeft niet voor niets jurkje aangedaan, blauw wit rood anders nog iets? JA een heleboel waar ik nog, met open schermpje wegens 3 dagen teruglezen, op ga antwoorden, maar nu effe niet! ik moet naar benee, water drinken en kalm an. zwangerzwemmen was leuk maar ik viel mooi flauw nadat ik vanuit een super-ontspannende lig-drijf-stand weer keihard omhoog kwam, verticaal dus. het heeft echt te maken met dat liggen. dan heb ik t soms bangmakend (als in: paniek dat ik out ga) erg. zou het die ader met die mooie naam zijn in rug waar je op een gegeven moment niet meer op moet liggen hmz. buhhhhhhhhhhhhhhhh smak!
Haaiii darlings!! Hier Lauwie vanuit een zonovergoten achtertuun! I like that! @Klingel, Wat sjit van mam! Hopen dat ze er snel weer bovenop is en dat dit echt de aaaaaallerlaatste keer is! Mooie buik! Ik zag vandaag bij mn paps en mams een enorme kist met 6 (!) flessen wijn!! Aaah so lief! Komt wel op @Tuin, Hoor net mn buurmeisje roepen ''heee poepluier''. Okeeee... @Sil, Mooi dat de nachten nu beter gaan. Lijkt me enorm zwaar nu met 3 kleine dusselkids alleen te zijn. Maar dat gaat je lukken!! @Sabrien, Goed beziiiiiig! Vrouwen kunnen ook klussen, en jij bewijst het maar weer! Lekker hoor alles weer vers aan de muur. En ook nog nieuwe gordijnen, leuk!! @Emma, Wat lief van je baas dat jullie eerder naar huis mogen voor de voetbal. @Sikki, Chill weekend gehad dus! Hebben jullie verdiend! Lijkt me een moeilijke beslissing wat betreft donor.. Pfff. Ik hoop dat sikman gelijk heeft en zaad beter is straks. Nouja in ieder geval in augustus een nieuwe poging en dan zwangert, dat MOET!!!! En je bent echt niet ongeduldig, jij had allang zwanger moeten zijn.. Ik begrijp dat sikman zich er flink op los laat? goeso sikman! @Nyn, Aaaah onweer en regen?? Das niet fraai! @Lauw, Euhm... weinig nieuws eigenlijk. Straks weer hardlopen, heeerlijk. Over een dijk langs het water met 2 vriendinnetjes. We lijken net een stel Miamibitches! 8) Dikke kus for you all!!
@Klingel: ik let niet meer op taalfouten. Hoe meer ik erop ga letten hoe meer fouten ik maak. Ik snap gewoon geen biet van d/t. Trouwens, ik dacht dat jij mij dat nog eens ging uitleggen? tís wel heel erg zie ik nu. 3xd die t had moeten zijn. Doe jij heul sigtig met je flauwvallen. Dat vind ik eng. @Lauwtje: gelukkig geen regen en onweer hier. Is helemaal over gewaaid gelukkig. Succes met hardlopen vanavond.
WHAHAHAHAHA!!!!! Braakhekke met BIB... Sorry hoor maar ik denk dan echt aan Sil en Bright met hun Baby's In Buik!!!! Proest. Goed sorry, dat was mijn serieuze bijdrage tot zover. Nu PP op tv! Rara.. Lau: a.s. maandag echo!! Brrrrr... Had trouwens vanochtend ipv misselijk echt een MEGA maagzuuraanval! WOW. Lag echt dubbel van de pijn, over aanrecht, op bank, naast bank. Toen had manlief het geniale idee een Rennie te nemen en ja, na 15 minuten verdween het als sneeuw voor de zon. Fieuw.. Klingellief, pas jij wel op met flauwval gedoe? Toch wel beetje eng... Smak allemaal!
Klingel, niet zo eng doen jij!!! Rustig an! Nyn, wel een beetje blijven opletten he! Lauw, krijg helemaal Baywatch fantasieën met je Miamibabes renverhaal BIB Was dat? @Joop Braakinm'nekke, ook nooit fan van. Maar hoop vooral op het zien en gezien worden gehalte Beste vriendje vriendje van A!!! De knapste van de twee Leuk hoor! Wees niet bang voor anonimiteitsdoorbraak, want zo goed ken ik M&A nou ook weer niet. Heb dus ook geen idee wie beste vriend dan ook is. Weet nu alleen wel zeker dat avondje wijnen heul gezellig zal zijn. Date in euhhhh november Ga nu lekker Zuid-Amerikaantjes loeren. Soms is voetbal zo slecht nog niet
@blijmeis: PROEST baby in buik braakhekke! @blijmeis: wek, wat eng! doe jij ook wel sigtig? *bezorgdsmak* @sik: date durf je nu wel, nu je weet hoe leuk beste vriend, dus ik is? enne, knapste van de 2, wie wat waar? ik vind M juist de knapste van die 2 die 10 hebben maar van A en bestevriend is bestevriend uiteraard t knapst: net als bij kinderen is t bij bestevriend ook: je eigen is de mooiste @zuid amerika: ik wacht maar op 1 moment. en das NIET wanneer er gescoord wordt! maar wanneer de SHIRTJES WORDEN UITGEWISSELD!! SOPPPPPPPPPPP en ANTISCHRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!! @nyn: ik beloof je, bij megabijleesmegarea, taalles inzake D/T. denk maar vast aan de stam. niet van de piemel trouwens! stam= het werkwoord maar dan zonder ' en ' aan het eind. zoals je hem gebruikt in de ' ik ' vorm. bv: piemelen: ik piemel: stam=piemel. stam geen D op eind= altijd T in tegenwoordige tijd: hij piemelT en dan de verleden tijd: altijd een D: hij heeft/is gepiemelD. behalve als stam eindigt op 1 van de letters uit het woord FOKSCHAAP, dan wel een T in VT! oftewel: ik sop, hij sopt, sop eindigt op de P van fokschaap= hij sopTe, hij heeft gesopT (kan dat eigenlijk of noemen we dat spuiten?) stam heeft D aan eind: bieden: ik bied, hij biedT, enzovoort. heb ik t nu toch een beetje uitlegd? een beetje! kan wel duidelijker/logischer/ezelsbruggiger trouwens! ik gil ook maar wat, best moeilijk uit te leggen als je er niet over nadenkt! *en hoofd is nogal leeg ahemz* maareh: ookal spreek je gebrekkig frans met deense taalfouten, dan nog aime je toi! beaucoup! je weet, het is mijn afwijking he nou ja en een beetje de schuld van die daliaa de taliaa kortom, niet druk over maken. gewoon zorgen dat er genoeg gewijnD (jij wijnT) wordT dan komt alles goed. zie maar: sinds ik niet meer kan wijnen ben ik totaal van t padje! *toink toink* @lauw: jij miamichicksletjebitch! me like! hardlopen=heerlijk. ja, en die kist wijnen zijn ook heerlijk! ik zei al tegen je broerlief: niet zomaar even achterover klappen als je dorst hebt hoor; wel echt van genieten hoest verder met jou? ik zie je nooit meer, als ik mijn appelmeisjes kom halen? huil? @2e helft: aha, das bijna shirtjes UITTTTTTTTTTTT. zwaai!
@sik: een BIB is ook een BIB gourmand. dat is een onderscheiding van de michelin voor ' goede kwaliteit keuken voor een redelijke prijs! ' *sopsmak*
BIBs zijn leuk! zowel als ze de baby in de buik van bright zijn, als wanneer ze worden uitgedeeld door de michelin. een BIB KAN een opstap zijn naar een michelinster maar hoeft niet. garage heeft al jaren een BIB maar bewust gekozen voor niet hoger/duurder. dus ster. das ook succes denk ik: die BNers moeten ook een beetje bezuinigen! en daar is t zeker zien en gezien worden zonder perseeeee failliet te gaan! leuk sikki, kan je bram&eva even besnuffelen, of wie er altijd nog meer zitten! (daar had de nog drinkende klingel een handje van; tipsy bij BNers aanschuiven. ai ai ai hoe genant af en toe ) (@wijndate: weet je het nu nog steeds zeker? )
haai liefmaart! how is you? alles sortof OK? hier sortof te warm, en dan niet op de piemelmanier. even alle ramen in slaapkaam tegen elkaar open gezet zeg.. zo kunnen we niet slapen hoor.. hoewel, klingman slaapt al sinds 1e helft op de bank! ik net kat gezocht/geroepen. is niet komen eten *probeert niet bezorgd te zijn. hij komt altijd terug hij komt altijd terug hij wel hij wel*
lieve schatten hier allemaal Sorry voor ernstige verwaarloos....alex heeft even hectische drukke tijd met prive en nieuwe job die veel vergt maar ook veel geeft....aan tijdstip te zien...ben nu aan het werk. Denk altijd aan jullie! SMAK!
geeft niets lieve alex! als je maar goed op jezelf past en ik hoop dat alles, los van druk en hectisch, wel goed gaat prive en werk???? slaaplekkersmak voor straks, hoewel, je zal wel liggen te slapen al nu? *smak!* @sil: ha lieverd! ik zie je ' hangen ' onderin beeld. hoest ermee???? @maart: en hoest met jou? dat was een verdacht kortaffe binnenkomer gisteravond. are you (sortof) allright? knuf? goedemorgen trouwens allemaal! nou ja goed, weet ik niet. ongerust wegens kat niet thuis, maar wel gezien dat hij thuis moet zijn geweest aan etensbakje vannacht... huil.... soms denk ik dat ik m beter naar schoonouders kan doen tot wij naar een minder kat-onvriendelijke buurt (vind ik, en andere 2 vorig jaar doodgereden, wat een drama) verhuizen.. tis altijd weer stressen (voor mij) of hij thuis komt en eigenlijk moet en kan ie gewoon 20 worden als ie veilig in een achtertuin kan rondsjokken.. alleen dat doet/wil ie niet. tis een echte ROVER (die album, de bruine, mooi he ) die zijn naam dus eer aan doet. en ik dus ook met ongeruste moedergevoelens. buhhhhhhhhhhhhhhhhh *mokt onder douche*
Hallo Klingel Goedemorgen wat was jij vroeg op ZP??? berichtje is van 05.31 ik was niet online hoor echt niet... ik lag op bed met knappe bink Luuk in mn armen omdat die me om 5.15 wakker gilde omdat zijn lieve ienimienie kleine dop neusje verstopt zat smelt.... Om 6.15 pas uit bed gegaan om brood te smeren voor silman en koffie te zetten... Mijn laptop gaat pas na 7.00 uur aan als silman naar het werk is vertrokken. Arme Mathijs is een beetje slecht te pas hangt de hele tijd op de bank of om mijn nek... en het is al zo warm bleeeeh. zelf een stijve nek die me onwijs zeer doet... half stripje paracetamols al op sinds gisteravond.. even aankijken anders maar naar de ha even. ... oeps wasmachine klaar ik ga even was in droger gooien en bakkie koffie nemen nog.. dikke kusssssssssssssssssssssssssss allemaal en geniet van deze mooie dag
@sil: je tijd loopt 2 uur achter ik was hier ' pas ' om 0730! arme mathijsje, wat heeft ie? en daar krijg jij idd een stijve nek van, van hangthijs eraan! hoest met de dusselaars? en hoest met jou, kan je het een beetje managen? helpt silman goed mee trouwens? hoe is dat nu, van 1 naar 3? vertellll! smak!
nou ja staat echt 5.39 bij je berichtje van net en daarvoor 5.31 pfffffff dusselduo doet het heel erg goed .komen wel voor de nachtvoeding maar dat is te doen..de rest slapen ze wel goed nu (kan ook door de hitte komen) Van 1 naar 3 is een hele grote stap hihihihi maar we redden ons aardig zelfs ik red me aardig zo alleen overdag *klopt zichzelf even op de schouder* Silman staat elke nacht trouw op met mij om het duo te voeden das wel knap vind ik. Merk wel dat het huishouden er een beetje bij inschiet nu door trio en ook de warmte maar komt vast wel goed als het weer koeler word... en anders het weekend als silman thuis is hoe gaat het nu met Klingel? glitterbarbie en klinman en klingmama en papa??????? hoop dat de ab aanslaat bij mama... lieve knuffellllllllllllllllllllllllllllllllll
Hoi meiden, Silvia, fijn dat je er nu een ritme in hebt. Mooi dat het zo goed gaat!! Klingel, ehh goed opgemerkt. Maar ik vind mezelf steeds zo'n zeur. Het lijkt soms wel alsof ik hier alleen maar kom klagen en zeuren en zeiken en balen en mokken... Wil niet dat jullie gaan denken: daar heb je haaaar weeeeeer te zeiken. Laten we het in ieder geval er op houden dat sommige collega's de sociale vaardigheden van een cactus beschikken en dat dat soms ff net de druppel kan zijn om weer ff flink me extra klote te voelen. Tis jammer want met het mooie weer had ik het gevoel weer ff happy te kunnen zijn. x
Maartje!! Dat gevoel heb ik helemaaal niet!!! Dus wel komen mokken klagen zeuren stampvoeten hoor! Al dat vrolijke gepraat is ook niks aan! Dus hup kom op met collega verhaal en dan gaan wij ze met jou boycotten! Zo! Sil wat sta jij elke dag vroeg op..... Pfff.. En die schouderklop heb je verdiend! (toch kling? N staat niet in kofschip dus d in vt toch??) ik was vroeger op gevoel extreem goed in d's en t's, maar het wordt steeds slechter dus moet me de regels weer even eigen maken. Dank dus voor uitleg! ik zit op bankje in stom tuin te wachten op vergadering die half uur later begint. Zucht. Smakzoen!