Pipje, wij gaan over 4,5 week op vakantie en dan zijn we in oktober terug. Ik hoop natuurlijk dat we dan meteen kunnen starten maar ik hoop dat het al mogelijk is om in november te starten. Dat zou ik best snel vinden namelijk.
BM: Peize rules....inderdaad Gorredijk is gezellig, maar qua keus enzo haalt het het natuurlijk niet bij Peize. Nieuweschans ben ik ook wel eens geweest, maar is voor ons nogal uit de buurt. Wel lekker even. Kan me voorstellen dat de sauna nu niet zo lekker voelt. Ach dat komt over een paar maanden wel weer. Sas: Aha vandaar..november is ook wel lekker dan, kun je eerst lekker relaxen en je hoofd leegmaken voordat je begint..Hebben ze geen wachttijd in nieuwe ZH? Ik ga zo weer mn bedje inkruipen....lekker slapen allemaal. welterustenknuffel en tot morgen!!
Precies Pip In oktober hebben we het behoorlijk druk ook. Ik met studie vooral, die is klaar in oktober. Dus misschien is het ook wel goed om tot november te wachten. In het ziekenhuis is geen wachttijd, dus dat is wel fijn Maar ik weet niet of ze wachten op de uitslag van het chromosomenonderzoek voordat ze starten.
Hoe lang duurt het dan voordat die uitslag bekend is Sas? Pip jij woont in Friesland toch? Ja dan is nieuweschans wel ver, voor mij ook al wel, maar gorredijk dus ook. Ik vind peize vooral in het weekend echt absurd druk. Dus ga daar eigenlijk alleen doordeweeks 's avonds heen. Maar niet zo heel vaak hoor. En vooral ook lekker relaxen bij de openhaard haha.. Ga jij maar lekker slapen!
@Pip, gatsie dat je je zo ziek voelt, bah! Gelukkig gaat het met kleine Pipje nog steeds goed, goed blijven groeien hoor kleintje! Goed advies van gyn, jij en je kleintje zijn nu het allerbelangrijkste, dus rustig aan doen . KNUFFEL @Blijmeisje, die kleine witte letters heb ik gezien hoor, ik hou je in de gaten Je vroeg of ik denk dat het echt over is, ik weet het niet zeker, maar mijn gevoel zegt van wel. De krampen zijn zo sterk en ook omdat het weer 1 week voor NOD begon denk ik dat het deze keer weer niks is. En of ik relaxed erover ben? Aan de ene kant wel, de traantjes zijn al geweest maar aan de andere kant voel ik nog wel wat traantjes van frustratie prikken. Frustratie over dit alles, het gevoel te hebben dat wij stil staan terwijl iedereen om ons heen in sneltreinvaart door gaat. Frustratie over dat ik mij niet meer zo wil voelen, ik heb geen zin meer in tranen. Frustratie als ik denk wat ons waarschijnlijk allemaal nog te wachten staat. Frustratie dat ik wil weten waarom het bij ons toch niet wil lukken, zijn het verklevingen of toch iets anders? Maar ja, aan de andere kant mag ik nog niet zeuren, kijk naar Sikki, Jo en andere meiden die al langer bezig zijn en al meer behandelingen hebben gehad dan wij (hoe houden jullie het vol om toch steeds weer zo positief te zijn). Maar toch, ik heb er zo'n genoeg van om me zo te voelen, die onzekerheid, het hopen, het verdriet, de frustratie. En dan te bedenken dat als wij dezelfde weg als Sikki en Jo moeten gaan dan ga ik dit gevoel nog heel lang hebben. Dus ja, ik probeer echt om meer het gevoel te hebben van 'we zien wel' en veel meer te genieten van wat ik nu wel al heb. Maar in die laatste week voor NOD is dat zo verdomd moeilijk om vol te houden .
Zo'n uitslag duurt 3 maanden. En het onderzoek is verplicht, dat heb ik al nagevraagd. Ach, donderdag horen we meer. Eerst dat eens afwachten. Heel gek, maar ik ben opgelucht... waarom? Omdat ik al heel lang zeg dat ICSI hét voor ons gaat worden. Tweede ICSI gaat het worden, zwanger van 2 meiden hihihihi... het is maar een gevoel hoor, dus het zegt natuurlijk niks. Maar ik hou me er wel stiekum een beetje aan vast @ Emma, knuffel meid! Het is geen gek idee om een kijkoperatie in de groep te gooien. Je leest het, het kan daar gewoon aan liggen. Is toch fijn om het dan te weten.
Hihi Op zich is ze best oke hoor, maar naast dat ze echt de hele dag door kletst, praat ze ook nog eens heel negatief over iedereen. Die is te dik, die heeft geen leuke kleding aan, die komt altijd te laat, die zit 2x per dag te schijten, blablabla! Meestal gaat het bij mij me ene oor in en de andere er weer uit, maar als ik al een beetje snel geirriteerd ben dan kan ik heel slecht tegen dat negatieve geklets over collega's. Nou ja, morgen gaat ook weer gewoon voorbij Slaap lekker PIP
@Sas, fijn dat je 'opgelucht' bent . Ik snap wel dat je je zo voelt, ik denk ook dat ICSI voor jullie DE oplossing zal zijn. En 2 meiden zou geweldig zijn . Bedankt ook voor je knuffel . Ik denk ook dat het goed is om het idee van de kijkoperatie in de groep te gooien. Ik weet het niet, maar ik heb zo'n gevoel alsof IUI voor noppes is, maar ja ik hoop dat ik ongelijk heb en dat ik volgende IUI gewoon zwanger ben *droomt lekker verder 8)* Emmaman wordt ook een beetje moe van mijn negatieve gedachten, hij blijft maar positief, de schat. Misschien dat we daarom op elkaar zijn gevallen, hij positief ik negatief . Ik ga de hondjes ff uitlaten en daarna naar m'n bedje. Welterusten lieve meiden! SMAK
Hehe Emma, jullie vullen elkaar toppie aan Sasman was bij zelf proberen en IUI ook heel positief en ik niet. Hij is nu degene die enigszins negatief is omdat hij zo angstig is voor maar een paar kansen en het laatste wat kan. En nu ben ik positief. Hihihihihihi
Goedemorgen! Maartje, kom eens vertellen! Wat heb je gedaan??? Sikki hoe laat hoor jij over de bevruchtingen??
Ik duim vandaag extra hard voor Sikki en Maartje!!! Sikki met 3 goede bevruchtingen en Maartje gaat vandaag gewoon eigenwijs testen
haha... Ze zat gister zoooo te twijfelen. Ik denk haast niet dat ze NIET kan testen vandaag.. Maar ik hoop zoooo dat het geen teleurstelling is! En ook voor Sikki trouwens! De zon schijnt, het wordt een mooie, vruchtbare dag vandaag!
Sikki nog 37 minuten nagelbijten? Ik duim voor een Sikki-trio!! Ik lig nog in bed, ben net wakker en heb m'n ochtendplasje nog niet gedaan...
Jaaaaa daar is ze: MAARTJE!!! *Edit: dit wordt een marteling... Ze gaat er een spelletje van maken! :x *
Whahaha nee, geen spelletje... Eerder twijfelkonterij... Na zo een nachtje geslapen te hebben denk ik... Laat ik het maar niet voor mezelf verpesten en nog lekker ff niet testen... Ik wil nu nog niet weten dat ik niet zwanger ben.. Wil nog een paar daagjesdit gelukkige misschien-ben-ik-wel-zwanger-gevoel koesteren!