Aaaah ok.. Weet je ik ga er niks meer over zeggen. Ik vind echt dat je het helemaal zelf moet weten. Je eigen gevoel volgen! Dus wij wachten gewoon 'rustig' af!
meiden, ik duim voor jullie!!! reageer nu vanaf mijn werk dus illegaal maar kom na lange tijd vanavond weer ff bijkletsen. Duimen omhoog voor jullie, lieve schatten!!!!!!!!!
Goeso! Pff weten jullie, als ik zeker zou weten dat ik posi zou testen, dan zou ik nu wel testen... Maar dat positieve gevoel dat ik heb... Kan net zo goed zijn dat ik er 100% naast zit... Ik wil echt nog ff hopen en dromen... Ben er nog niet aan toe om met een omo geconfronteerd te worden.
Nou dan lijkt het me duidelijk! Hup naar de wc en plassen.. En doortrekken! Voordeel van later testen is: nu nog op semi-rozewolk en straks al langer zwanger! Dus minder dagen om je ongerust t emaken of alles wel goed gaat!
Lieverds, net met knikkende knieen gebeld en alle 5 de eitjes waren geschikt voor ICSI en er zijn 3 bevruchtingen!!!!!!! Oh, ik ben zo blij! Meer had ik op dit moment gewoon niet te wensen. Heb ook nog aan Irma gevraagd of ze kon zien of het met A1 kwaliteit zaad geinjecteerd was en ze dacht van wel! Zeker weten doen we het niet, maar ik ga er nu ook even niet dieper op in. Laat ons maar in de waan dat we 3 bevruchtingen hebben met A1 zaad Mocht het mislukken dan is het over 2 weken vroeg genoeg om er dieper in te duiken! SMAK van een blije Sikki die snel weer aan het werk gaat! Maartje, nu jij komen met goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oooooooh Sikki wat geweldig!!!!! 3 uit 5! Terwijl ze over 3 twijfelden! Echt super!! En dan 3 tp-en! Dit moet hem gewoon worden!! Werkze vandaag enne wanneer is de tp nou? Jeeeeeeeh!!
Ooooo Sikki!!!!!!! Ik ben zo blij voor je, 3 uit 5!!! Geweldig nieuws! Ik blijf natuurlijk heel hard duimen dat ze doordelen en dan morgen 3 tegelijk tp-en... spannend weer! Maartje, ik zou proberen om niet te testen. Ik vind je gevoel heel begrijpelijk meis.
JAAAAAAAAAAAAAA SIKKI!!! 3 bevruchtingen. Helemaal super. Ben blij voor jullie. Ik ga me vandaag rotduimen voor goed doordelen. Morgen TP!! Goeie dag vandaag voor jou.. Maartje: moeilijk he wel of niet testen? Gewoon je gevoel volgen, en je nu lekker zwanger voelen. Het moment waarop je klaar bent voor de test komt vanzelf. Emma: dikke knuffel voor jou meid!! het is zeker frustrerend het hele MMM gebeuren, inderdaad soms vol met tranen. Maar soms weet je het niet hoor, ik zag onszelf ook al jaren TP met IVF en bij ons was de eerste keer raak en ook op het forum ken ik genoeg meiden die de 1e, 2e of 3e TP wel zwanger raken. Maar ja er zijn ook meiden waarbij het maar niet lukt. Dat is gewoon hartstikke SHIT! Het is een loterij en je weet nooit wie het volgende lootje gaat krijgen. Oneerlijk soms ook. Het enige wat ik je nu kan wensen is heel veel kracht en positieve energie en wij slepen je ook hier wel door de MMM heen. knuffeltje!! Sas: hahaha goed zo 2e TP zwanger van 2 meisjes!! . Dat wordt hem hoor. BM: In Peize vind ik het in het weekend ook veel te druk. Ik ga eens in de zoveel tijd lekker door de week met mn moeder of vriendin. Gorredijk is voor mij klein half uurtje rijden en Peize 50 minuten. Waterlelie vind ik trouwens ook lekker. Misschien dat ik over paar weken net als jij een dagje ga poedelen en niet teveel de sauna in. @ hier: lekker geslapen. PiPman is deze week ook nog thuis, dus gezellig. Ik ga zo de badkamer even in, even doekje doorheen halen. Vanmiddag even naar tuincentrum ofzo en voor de rest lekker niks doen!!
Yeahhhhhhh Sikki heeft 3!!! Wat vreselijk goed zeg!!! wauw!!! 3 uit de 5!!! Goed gedaan zeg!!! En uiteraard A1 kwaliteit!!! Ut mot en sal!!! Ik heb m'n plasje doorgespoeld en 2 verse Uruzgansnollen ingepropt. En als toetje nog ff een snuifje Suprefact gedaan. Voor vandaag is het testgevaar weer geweken!
Sikki wauw wat goed!!!! Duimt heel hard. En voor maartje je maakt het wel errug spannend Maar ik duim verder!!
Even heel snel want we gaan zo weg. Sas en Emma: pletknuff. Maartje gaat morgen testen. Pip was ziek en had bloedverlies maar gelukkig gaat het beter en doet kleine PIP het goed!! Blijmeisje geniet van haar vakantie. Nog wat leuks doen vandaag? Sikki: wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O, ik ben zo blij. Speciaal voor jou even snel gekeken. Dit moet zo de poging gaan worden. Vanaf morgen houd ik je hand weer vast. O, ik heb goede hoop. Nu snel weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pletknuff
Goedzo Maartje! *geeft schouderklopje* Oh Emma sorry helemaal vergeten op jouw verhaal van gister te reageren.. Wat een rotgevoelens brengt alles soms met zich mee he? Knap dat je probeert zo veel mogelijk te genieten van de rest en je niet TE veel in de MMMellende te storten. Ik zei het gister ook al tegen Maartje, maar zo'n forum als zp geeft soms ook een vertekend beeld he! Niet vergeten! Vooral als dingen niet goed gaan wil je ze delen. Dus zie je hier veeeel miskramen en veeeel meisjes bij wie het maar niet lukt. Maar het lukt gelukkig bij heel veel wel! En of het nou met IUI of met IVF is, de kans wordt steeds groter en er is geen enkele reden om nu aan te nemen dat het bij jullie niet gaat lukken! Ik ga even puinruimen! Tot later! Oh en Nynke: wat gaan jullie doen?? Ik weet het nog niet vandaag. In ieder geval even bloedprikken voor schildklier en verder beetje rommelen denk ik. Heb geen plannen verder.. Het weer valt me op zich mee, dus even door de stad wandelen ofzo..
Hé niet zo snel allemaal! :x Ik probeer vandaag ook nog te werken en met mijn collega bij te praten! Sikki: super zeg 3 uit 5!!! En je gaat inderdaad 3 tp-en net als Maartje? Spannend zeg, straks 2 3-lingen hier *droom droom* Maartje: goeso! Ik kan me dat gevoel so goed voorstellen. Lekker nog even in twijfel-land verkeren. Ga jij ook nog leuke dingen doen het weekend? Sas: ik denk ook dat ICSI hét wordt voor jullie! En 2 meiden dus, hihi Emma: mijn ervaring, vooral niet te ver vooruit kijken naar wat je misschien boven het hoofd hangt! Anders word je er zo moedeloos van. Gewoon stapje voor stapje en er zijn bij elk stapje weer meiden waar het raak is, dus dat kan voor jou ook zo zijn. Ik heb trouwens een kijkoperatie gehad na de 3e IUI, dat was bij ons in het zh standaard. Zo'n kijkoperatie is ook niet alles en als het nou gewoon lukt die eerste keren word je dat weer bespaard. Maar inderdaad na 3 IUI's zou ik ook willen weten of het überhaupt wel kan! Een HSG kan trouwens ook he? Daarbij kijken ze ook naar de toegankelijkheid van de eileiders en is veel minder ingrijpend. Nynke: hebben jullie wel een beetje lekker weer? Hier was het gisteren zooo slecht! Ik kwam echt helemaal verkleumd van de zomerspelweek af, bah! Hopelijk blijft het vandaag droog. En wat gaan jullie doen vandaag? Doen jullie ook aan kasteeltjes bezoeken? Vind Joman altijd zo leuk in Frankrijk! BM: ik woon heel dichtbij Gorredijk, maar ben nog nooit in die sauna geweest. Wel in Peize . Sommige bekenden wil ik liever niet tegenkomen in Gorredijk. . Natas: hoe ist met joe? Vanavond meer dus? Pip: lekker rustig dagje vandaag dus! Goedso! Kalm an! hier: vandaag dagje werken, vrijwilligers genoeg bij de zomerspelweek en ik heb het eigenlijk best wel druk. Vandaag salarissen overmaken, ook belangrijk!
Sikkiiiiiiiiii, helemaal SUPER die 3 uit 5! Duim, duim, duim voor een goede doordeling en TP morgen!!!!! Oh, ben helemaal blij voor je