Hehehehe 2 meiden... dat heb ik eens gedroomd en dat is me zo bijgebleven. Ik heb heel sterk dat gevoel. Maar het is niet zo dat het mijn ultieme droom is ofzo hoor. Jongen/meisje... ik heb echt totaal geen voorkeur. Het heeft allebei iets speciaals. Tweeling/eenling, heb ook niet echt een voorkeur maar vanwege complicaties e.d. neig ik naar eenling. Het is dus niet iets wat ik wil, maar het is het gevoel dat ik heb. Laat dat even duidelijk zijn Ik ben niet in de positie om voorkeuren te hebben, ik wil gewoon mama worden
Saskia dat is ook heel goed , wij dachten ( voorgevoel geen voorkeur) een meisje en het is een jongen. Nou we zijn heeeeel erg blij, en het belangrijkste is idd eindelijk een kindje krijgen en hopelijk is het gezond! Wens het jullie allemaal zo !!
Sas: dat snapte ik wel hoor . Zo riep ik vroeger toen ik een jaar of 8 was altijd dat ik een tweeling had willen zijn (heb wel sterrenbeeld tweelingen) en kende toen 2 meisjes die tweeling waren. En aangezien ik het zelf niet ben, heb ik daarna altijd gezegd dat ik het liefst een tweeling zou krijgen. Tja, slaat eigenlijk helemaal nergens op, maar het leek me altijd zo leuk... En inderdaad veel meer kans op complicaties, dus wat dat betreft helemaal niet zo wenselijk, maar ja... het zit er in he? Jongens of meisjes zou mij ook echt helemaal niks uitmaken. Niet om politiek correct te zijn, maar het heeft allebei zijn leuke kanten. Twee kinderen van hetzelfde geslacht zou me ook juist weer heel leuk lijken, juist omdat ik zelf alleen een broertje heb en zo graag een zus had willen hebben... Maar ja, eerst maar eens zien dat we er ééntje krijgen
SIKKI... wat een goed nieuws! Lieverd ik heb de afgelopen tijd weinig op je gereageerd, maar ik leef ontzettend met je mee! En nu dit positieve nieuws!!!! Ik denk aan je! Spannend zeg 3 emmy's die worden teruggeplaatst! En Maartje, wat spannend zeg!!! Wanneer is je officiele testdag? Ik duim ook mee!!!
Oja... en waar ik ook nog benieuwd naar was natuurlijk... Klingel, hoe is het met je????? Het schiet al op!
Sikki !!!!!!!Ik ben zo trots op je eitjes gewoon 3 bevrucht super mooi resultaat... morgen mag je ze gaan ophalen en dan blijven ze lekker 9 maanden in je buikje..... ik duim voor mooie baby's voor jou en voor ons aller Maartje die trots weigerd te testen hihihihi ik me haasten vauit het werk nog geen roze nieuws hier zucht..... dit is de maand voor roze testen kan niet anders wil er minimaal 3 zien !!!! werkdag weer voorbij voor mij kids thuis op bed maar willen niet slapen Nog 2 daagjes dan weer weekend Mathijs is net uit de voordeur gevallen hele bult en schaafplek op zijn voorhoofd zo zielig ga even huisvrouwtje en moedertje spelen kussssssssssssssssssssssssssssss
Nou, nog ff en ik hoef niet meer te testen *^&%$@#$^%&*()*&%^$#@$%^&*()_+&%^$#$%^&*()_+%^$#@$%^!! Heb net wat gekleurde afscheiding gehad bij afwegen. De godsgruwelijkeklotekutzooi ongi komt er aan. Van schrik heb ik niet 2 maar 4 bollen en ingesmeten.
Neeeeeeeeeee Dit mag toch niet weer waar zijn pffffff. Ik hoop dat het niks betekend ( stiekem) en gewoon iets van innesteling gewoon. Maar je kent je lichaam vast het beste Pffffffff dikke knuffel xxx
Lieve maartje dat wil niks zeggen schat.... we blijven positief en duimen voor een mooie roze test het moet en het sal reg komen
Lief van jullie, maar ik snap het gewoon niet. Normaal gesproken wordt ik niet ongi tijdens de bollen... Owke, wel tijdens de cryo-cyclus maar toen had ik ook Progynova... Tijdens alleen progesteron eigen cyclussen wordt ik niet ongi met de bollen en tijdens de vorige IVF werd ik ook pas ongi toen ik stopte met de bollen... Innesteling kan toch niet? Het nestelt ALS het nestelt op dag 5 tot 9 na de bevruchting in.... Ik zit nu op 13 dagen na bevruchting... Innesteling kan dus niet. Vrees echt dat het over is... Zwanger worden is blijkbaar weer niet iets wat voor mij weggelegd is.
Lieve schat ga je nu niet zitten opfokken aub....stel dat je een bloeding hebt kan het zoveel dingen zijn..je hebt 3 emm's terug geplaatst er kan er altijd 1 of twee zijn blijven plakken en nummer 3 niet dat die de bloeding veroorzaakt... maak je aub niet zo druk dat is niet goed voor je plakkers...en als je echt zekerheid wilt gooi je er een test tegenaan meis dan weet je meteen waar je aan toe bent knuffelllllllllllllllllllllll
Innesteling zeker kan dat, ik heb nog bloed( bruin) verloren met 13 weken dat zat er nog van de innesteling. Ik duim voor je!!
Lief Maartje, ik snap dat je helemaal ondersteboven bent maar het hoeft niks te betekenen. En eerlijk gezegd weiger ik te geloven dat je ongi wordt. Je hebt 3 emmy's in je buik en baarmoeder is van slag en bloedt een beetje. Dat denk ik echt! SMAK!
Als je je nu zo kut voelt en dat positieve gevoel helemaal weg is, zou ik er een test tegenaan gooien.
ben ik helemaal mee eens Ik weiger het ook te geloven dat het over is.... Ik hoop dat je dat met ons deelt en dat je ons mooi nieuws komt brengen
Zou ik ook doen Maartje, dan maar meteen een test! Je hebt toch al het gevoel dat het niet goed zit, dus het fijne misschien-ben-ik-wel-zwanger-gevoel is toch weg. Testen en lets get it over with! Maar het blijft KUT, KLOTE, WAARDELOOS, ONEERLIJK en alle andere akelige dingen op de wereld, als het echt zo is! :x :x Succes lieve Maartje!!
Thnx lieve schatten. Nu een half uurtje later op bevel van Blij Meisje nog een keer ff een check gedaan. Wc papier blijft nu weer ff omo. PFFFFFFFFFFFFFFF Maar goed, mot mezelf ook niet blij gaan maken met een dode mus, want het bloeden kan ook ff door de 4 bollen progsteron gestopt zijn...