klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    MAARTJE!!!!!!!!! ga op de fiets stap in de auto wat dan ook maar ga een test halen!!!!!!!!!!!!!! je maakt jezelf alleen maar gek nu....en dat is nooit goed

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben het helemaal eens met Silvia!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Tis koopavond, ik heb tot vanavond 9 uur om te besluiten of ik een test ga halen...
    Wil zo graag dat mn vriend nog ff kan genieten van het weekend...
    Voor mezelf, hoe ik me nu voel, zou ik AL LANG over een testje hebben gepiest, maar omwille van zijn weekendje weg wil ik hem eigenlijk nog ff in een blije waan laten...

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.247
    113
    Brabant
    ik lees hier als trouwe fan mee, maar wil nu toch weer iets zeggen hoor
    Maartje: je wilt niet weten watvoor bloed ik allemaal voorbij heb zien komen!!! Desondanks testte ik 10dpo positief. Heb bloed verloren t/m week 12. Dus: ik geef de hoop voor jouw wondertjes niet op hoor!!!!

breekt weer uit

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Wees eerlijk Maartje heeft ie nu een blije waan nu jij overstuur bent???????

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    mee eens hoor ik vanaf week 8 to week 23 gebloed dagelijks en Mathijs loopt toch echt al ruim 2 jaar vrolijk rond hier

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    moet nu gaan eten maar kom straks weer kijken

dikke knuffellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik dacht hetzelfde.
    Je bent nu al voorbereid op slecht nieuws door het bloeden en waarschijnlijk ben je nu behoorlijk verdrietig. Dat merkt Maartman toch ook?
    Maar als jij je beter voelt door niet te testen, dan moet je dat zeker niet door hoor meissie!

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Maartje...ik weet hoe je je voelt...
    Maarrrrrrrrrrrr....ik heb ook rond 10/12 dagen na tp bruinverlies gehad...dacht ook dat het over was, maar op de één of andere manier heb ik de auto gepakt, naar de kv gegaan (was toen nog nie in ons dorp) en heb testen gekocht...heel stom, want eigenlijk begon het altijd met bruinverlies...

Testen bewaard tot vrijdag (heb ze op een maandag gehaald) en POSITIEF!!!!!
    Dussss...zegt nog niks hoor, zo laat bruinverlies...
    Daarna nog een keer met 9 weken helderrood bloedverlies gehad...ook niks aan de hand...

Ik hoop zo dat het goed blijft gaan!
    Maar ik zou ook testen...vriendjeliefs weekens is sowieso anders dan normaal...
    Denk aan je...

Liefssssssss

10. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hmmmmm Maartje: weet niet wat ik moet zeggen is al zoveel raad gegeven. Bloed is gewoon shit, het kan natuurlijk ook zijn bij inbrengen bolletjes dat je met je nagel even iets hebt geschrampt. Ik weet het ook niet, ik zou geloof ik niet meer kunnen wachten met een test. Take care en kies waar jij jezelf goed bij voelt. Knuffel!!!

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx lieverds,

Was van plan om niets tegen maartman te zeggen. Ik ben net op de fiets naar de KV gegaan voor de tests. Toen ik terug kwam was hij al thuis. Kus gegeven en ineens kijkt hij mij aan en zegt: er is iets met je he?
    Ik janken en alles eruit gooien, pff trut dat ik soms ook ben ;)
    Hij zegt dat ik dit echt niet voor hem moest gaan verzwijgen en als het voor mij juist voelt om vanavond of morgenochtend te gaan testen, dan doen we dat.
    Heb 2 KV voor 5 euro testjes in huis.
    Vanavond of morgenochtend ga ik testen.

SMAK

12. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Goed zo Maartje! Wat fijn dat Maartman je zo goed kent en aan je gezicht al kon zien hoe je je voelt. Succes met testen!!!!

13. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee Maartje...

Je doet t like the blijmeisjes way zeg maar.. ;) Ik zeg nik, ik zeg niks en huppakee! :D
    Ik denk dat dat echt goed is hoor! Dit soort dingen moet je gewoon delen, hoewel ik je heel goed snap dat je hem zijn weekendje gunt..

Laten we er maar vanuit gaan dat die test posi is en jullie allebei een super weekend hebben!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Toch goed dat je het met maartjeman hebt gedeeld. Ik heb dat trouwens ook altijd... ik zeg niks maar ik kan me dan ook echt niet inhouden hoor. En maar goed ook, hij zou niet willen dat je het niet zou vertellen. Jullie doen dit samen.
    Gaan met die banaan en testen wanneer het voor jou goed voelt.

X

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Maartje wil je even heel erg veel SUCCES wensen met je test.. en je weet je kan altijd op ons leunen steunen en desnoods kreunen.. we zijn er voor je... je kan iedereen die je wilt pb-en en sommige heb je op hyves dus kan je daar ook prive mee babbelen..weet dat we er voor je zijn

knuffel!!!!!!!

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Maartje en Maartman, de duimen draaien hier op volle toeren!!!

Ik denk aan jullie!

17. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Meiden, ik zit zo in dubio!
    Ik mis jullie echt hoor.
    Zit er over te denken om stiekem toch maar weer mee te lezen en mee te schrijven, kan het gewoon allemaal niet van me afzetten...
    Maartje: Ieeeeeekss wat spannend meis!!!!!!!!!
    @Sikki: Jeetje, wat ga jij snel zeg!Alweer een tp.3 stuks, dat MOET gewoon goed gaan!!
    @Silvia: Hoe gaat het met je kotertjes???:)
    @Klingel: Hoe gaat het met het buikje?:):):)
    @Wie ik allemaal vergeten ben, ik heb nl inmiddels té veel pagina's gemist...Wat heb ik gemist, sinds half juni?

@hier: Nog steeds MMMpauze, bezig met solliciteren naar een andere baan en verder niks veranderd...
    Ga zo de deur uit, ff gedachten verzetten in de bios.
    Werk sinds vorige week 6 dagen, omdat collega op vakantie is en ben nu écht werkmoe.(werk nl normaliter maar 4 dagen)

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    HOI Zara!!!!!!!!!

Altijd welkom voor een gezellige of serieuze babbel dat weet je toch.. gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt.
    Hier gaat het goed met de kinderen ze groeien als kool
    sinds maandag weer aan werk dus das even pittig maar wel goed te doen weet nu weer hoe blij je kan zijn met een lekker bed ;)

Klingel is op huwelijksreis in LDF
    Nynke staat op een camping met wifi in de Ardeche
    en alle andere dames staan op spanning op springen of bijten hun vingers helemaal kaal van de spanningen die hier heersen ivm de www

Normaal baal ik als de kids te vroeg wakker zijn maar morgenvroeg mogen ze dat voor een keer want ik moet iets doen voor een bepaald iemand en dat moet al heel erg vroeg;)

Maartje meis hoe gaat het nu met je en met je UW?
    Ik denk aan joe

xxx

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    It's over.

Net weer wat rose met een vleugje rood. Daarom besloten dat we maar complete duidelijkheid moeten hebben. Test bleef op controle streep na omo.

Heb gejankt, heb vreselijk gejankt.
    Hoe ver willen we nog gaan. Hoe ver gaan we nog? Gegild dat ik wil gaan stoppen, dat ik door wil gaan, dat ik wil gaan stoppen. Dat ik wil dat Maartman opzoek gaat naar iemand die niet zo stom is als Maartje. Om vervolgens keihard te gaan brullen/janken als hij zegt dat ik stom ben en dat ik niet zulke onzin moet gaan zeggen omdat hij met Maartje een beebje wil en met niemand anders. Direct besloten nu een pauze in te gaan lassen en direct besloten dat ik van de week ga bellen voor de immunologische onderzoeken. Wat dan ook nodig is om mn klotekutzooilijf te dwingen om mee te werken aan een lief Maart(man)beebje, ut mot en sal!! En direct besloten mn cryo uit de vorige poging binnenkort te laten TPen en dan direct weer te gaan starten met een verse poging...
    Verdorie, ik kan wel janken en ik jank. Kortom: chaos in mn hoofd. Hoe kan ik dit rotlijf ooit weer vertrouwen? Me zo tussen de oren zwanger voelen, zulke fuckingonzin innesteling gevoelt op dag 8 na bevruchting.
    Tis zo vreselijk oneerlijk allemaal KLOTEKUTZOOI!!!!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.247
    113
    Brabant
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE......
    Jeetje meid, had het zo gehoopt voor je! (tja, wie niet...)
    Heelveel sterkte en duik even lekker onder, of juist niet...
    Net wat je wilt...
    Knuffel vooral veel met manlief en gooi alles er bij hem uit!!!!

Deel Deze Pagina