klingel in het babyrinth- deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by klingel, Jun 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

Jan 16, 2009
    2,188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik kan mijn arme kind toch geen plensbui op zn hoofd aandoen??!!? :D

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Daaaar heb je helemaal gelijk in ;):D

3. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    1,303
    0
    0
    noorden
    ff... heel snel... moet om 12 uur bij de kindertjes zijn en moet nog eten :(
    Vanmorgen echo gehad, zag er 'schoon' uit met wel veel kleine eitjes (Sorry Maartje en Sikki :(...), dus we kunnen inderdaad gaan beginnen op CD 3. Dus nu wachten op ongi, maar die zal wel niet lang op zich laten wachten. Al 2 dagen kramp, dus dat komt vast goed.
    Dr Z geloofde alleen niet in het suprefact en decapeptylverhaal van Dr S. Hij denkt dat het niks uit maakt of je Utrogestan of suprefact gebruikt en dat hier dus niet de oorzaak kan liggen.
    Nou ja, we zien het wel, we gaan het gewoon proberen.

Sikki: succes straks!

Emma: toch knuff voor aankomende ongi!

Maartje: knuffel meissie, denk aan joe!

alle anderen: later meer!

SMAKKERDIESMAK!

4. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

Jan 16, 2009
    2,188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee Jo,

Wat fijn dat alles schoon is en je veel kleine eitjes hebt! Hoef je toch geen sorry voor te zeggen...
    Wel een beetje jammer dat Dr.Z (wie is dat?) onderuit haalt wat jou juist weer hoop en vertrouwen gaf. Daarbij denk ik meteen aan Loesie. Die werd toen toch ook zwanger? Juist bij gebruik suprefact?

Hoop dat ongi snel komt en je weer aan de slag kunt!
    Werkze!

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik wil even een hele dikke knuffel aan maartje geven...het spijt me zo voor je :(

Sikki: veel succes vandaag!

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Ego-alert!!!

Net de intake gehad. Een gesprekje met verschillende vragen en uitleg. Het was een fijn gesprek, er werd echt de tijd genomen!
    Net meteen bloed laten prikken op virussen en Sasman ook meteen het chromosomenonderzoek.
    8 september hebben we de voorlichtingsavond, of ja Sasman... ik kan echt niet en de keer daarop kan ik ook al niet en anders wordt het pas november :( Ik heb echt afspraken staan die ik onmogelijk af kan zeggen. Beetje lullig, maar aan de andere kant... ik denk dat ik niet heel veel nieuws zal horen. En Sasman kan me even bijpraten daarna.
    26 oktober krijg ik een echo om te kijken of het er allemaal mooi en rustig uitziet (omdat ik hier nog niet bekend ben) en daarna de uitslag van het chromosomenonderzoek. Spannend weer!
    We hebben trouwens dinsdag in ons dorpsziekenhuis een verkeerde uitslag doorgekregen :( Ontzettend slecht!!!!
    We kregen door dat er na bewerking 100.000 zaadcellen overbleven die 100% beweeglijk waren. Fout! Het waren er maar 10.000 :(
    Voor bewerking 1,6 miljoen met een beweeglijkheid van 60%, daarna 10.000 met een beweeglijkheid van 100%. Niet echt super dus, of ja zeg maar gewoon dramatisch slecht :(
    Verder zat er in Eindhoven een doos achter de balie!!! Ik belde net terug om de datum van de voorlichtingsavond door te geven en vroeg of onze afspraak dan een dagje eerder kon. Die stond eigenlijk op 6 oktober en op 5 oktober ben ik vrij. Dus de mevrouw die ik aan de telefoon had ging voor me kijken en zei: u heeft op 14 oktober de afspraak staan. Nee hoor, staat op het form echt 6 oktober...
    Had die doos aan de balie verkeerd in de computer gezet. En toen zei de mevrouw die ik aan de telefoon had: het heeft niet eens nut om op 6 of 14 oktober te komen want de uitslag van het chromosomenonderzoek is pas rond 20-10 binnen. Zucht... er stond duidelijk op het formulier dat ze daar rekening mee moest houden met het inplannen van de afspraak.
    Maar goed dat ik belde dus!!!

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    @ Jo, fijn dat alles er schoon uitzag en veel kleine eitjes :)
    Wel jammer dat dokter Z de theorie van dokter S een beetje omlaag haalt. Dat was iets waar je veel vertrouwen in had. Persoonlijk geloof ik er wel in, dankzij Loesie.
    Kom op Jo, dit gaat um worden!
    Het is tijd voor roze hier!!!!

8. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Maartje.............. ik heb er geen woorden voor.
    Wat verschrikkelijk voor jullie.
    Ik weet echt niks te zeggen nu ik was zo zeker van een positieve test... sorry :(
    een hele dikke knuffelllllll voor jou en maartman

Sas wat een doos of niet dan... wel fijn dat de rest van het gesprek zo lekker liep.

Emma.. balen dat ongi eraan komt weer :(

Sikki veel succes bij de tp strakkies....zet hem op .

Jo kan ook lekker aan de gang zag ik super goed

loessie hoe gaat het verder met je?

Gaat weer snel even verder neuzen kids net op bed liggen dus werkkleren uit en huisvrouwkleren aan om te poetsen pfffffff

9. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi lieverds,

Heb gisteravond al jullie lieve berichtjes gelezen en huilend aan Maartman voorgelezen. Huilend omdat ze allemaal, stuk voor stuk!! zo vreselijk lief zijn... En nog steeds stromen jullie prachtige lieve woorden binnen. Dank jullie wel daarvoor. Maf misschien hoe je je gesteunt kunt voelen door meiden die je niet eens kent, of juist dankzij alle woorden die we met elkaar delen, elkaar juist zo goed kennen...

Heb mn strijdpak weer aangetrokken. Met liebe Irma overlegd:

Komende donderdag (mits ik dan redelijk ongi vrij weer ben) heb ik dan een hystroscopie bij Uber S. en dan 's middags een afspraak bij Labor Benrath voor de immunologische onderzoeken... Tis misschien heel erg snel, maar ik heb dat nu denk ik nodig om nu niet van een brug af te springen, of zoiets. Ach jullie snappen me vast wel!!

Dikke stiekem-op-mn-werk-SMAK

10. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wauw Maartje wat een strijdlust lees ik in je woorden... toppie ik heb ontzettend veel respect hoe jij (en alle andere dames) omgaat met deze situatie.
    we blijven je steunen door dik en dun...
    spannend weer hoor een ander onderzoekstraject...
    Wel fijn dat je zo snel doorkunt gaan..dan heb je minder tijd om na te denken dat was ook altijd mijn filosofie;)

zet hem op meis... je bent een bikkel
    en er komt ooit een dag dat jij een mooie maartbaby in je armen mag houden....

knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Maartje, ik snap je drang om snel weer verder te gaan. Dat heb je gewoon nodig nu. Jij voelt dat zelf het beste aan.
    En wat fijn dat het ook zo snel kan.

Knuffel meisje :)

12. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    @Sas, gaat lekker daar in dat ziekenhuis ;). Wel fijn dat je het een goed gesprek vond. En dan gaan jullie er vanaf eind oktober dus voor, woeiiiii spannend hoor! Eerst nog lekker op vakantie en dan vol goede moed en energie er tegenaan :). PosiPowerKNUFFEL

@Maartje, wat een doorzettingsvermogen! Ik kan het wel begrijpen hoor dat je nu direct door wilt. Als het voor jou op deze manier goed voelt, vooral doen. Pas je goed op jezelf meid, geef je verdriet en boosheid ook de ruimte. KNUFFEL

@Jo, wat goed dat het er 'schoon' uit zag en veel kleine eitjes, helemaal SUPER!:)
    Hoeveel eitjes produceert jouw lichaam tijdens de stimulatie, waren dat er de vorige keer ook veel?

@Sil, weer lekker gewerkt vandaag? Doen de kinderen het ook nog steeds goed bij de oppas? Poets ze :D

Vergeet ik nog iemand :(, uhmmmmm......Ja!

Sikki, hoes't?????

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha meiden,

Lieve Maartje, wat een vechtlust weer! En natuurlijk begrijpen we je!!!!En dan nog, als jij je er goed bij voelt, dan moet je dat lekker doen, SO! Want het is jouw lichaam en jouw koppie, dus jij weet het beste wat goed is voor jezelf!
    En ik natuurlijk ook, want ik kan me vinden in je plan!
    Hoe is de smsactie gegaan?! Ik ben het vergeten...sorry...

Jo...fijn dat je kan beginnen en dat er al veel kleine eitjes klaar liggen!!! Laat ze maar groeien.
    Idd stom dat dr. Z. (hier ook de vraag: wie is dat?!) de theorie van dr. S onderuit haalt! Helemaal omdat je er juist een nieuwe boost van kreeg!
    En zoals ze al zeggen...kijk maar naar mij! Het was mijn wondermiddel! Wil niet zeggen dat het altijd werkt en bij iedereen, maar er zijn ook goeie verhalen dus!
    En jij had toch ook het probleem dat je snel weer ongesteld werd?!? Dan geloof ik er heilig in hoor!
    Laat hem maar kletsen!

Sas, jezus wat een fout zeg!!! Daar word je ook nie blij van! Lijkt wel of ze steeds slordiger worden met dingen!
    10.000 is idd niet heel goed nie...maar jij krijgt nooit 10.000 eitjes, dus er zullen altijd zaadjes genoeg zijn om de eitjes te bevruchten. Dat zei ik ook altijd tegen Loesieman als hij bang was dat hij niet genoeg zaadjes had bij ICSI!
    En wat een dozen achter de balie daar! Sjonge jonge!
    Is maar goed dat je zelf weer belde! Als jij het ook niet doet, dan let niemand op!!!!

Sil, lief dat je naar me vraagt!
    Het gaat hier goed! Zolang het met beebje goed gaat, gaat het met mij ook goed en neem ik mijn lichamelijk zwakke gestel voor lief!
    Hoe is het met Mathijs?! Was gevallen las ik ergens?! Sneu is dat altijd he?!

Emma...komt de ongi eraan?!? Potverdorie...da's echt balen!

Nyn, lekker aan het genieten?!? Goeso, je hebt het verdiend na al die lieve woordjes hier!

Klingel moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel teruglezen straks! We kunnen best kletsen zonder haar, maar MET haar is veel leuker!

Sik, hoe is het gegaan?!?! Volgens mij had je 15.45 of niet?! Dat is nu...(straks als ik dit plaats is het al later!)
    Hoop dat je straks goed nieuws komt brengen!!!!!
    En dan sleuren we je die wachtweken weer door!

Pip, blijmeisje, iedereen, zwaai!!!!!

Hier vandaag weer eventjes naar werk geweest, vergaderen en overdragen! Ga lekker 2 ochtendjes naar het werk toe om te helpen. Heb ik toch nog het idee dat ik er een beetje bij hoor!
    Heb er wel zin in! Maar ben toch blij dat ik geen groep heb.
    Zag ze vandaag allemaal slepen met tafels en stoelen en schriften en boeken...bah, verschrikkelijk!

Verder heb ik net de behangboom opgehaald!!!!!!!!!
    Morgen kwam mijn zus al om me gezelschap te houden. Ze werkt in Deventer, ook als juf, en da's hier in de buurt! Ze heeft ook samen met mijn andere zus de rest van het kamertje behangen, dus heb haar al gesmst of ze wilde helpen met de boom morgen!
    En dat wilde ze, dus gaan we lekker samen doen!
    Als het af is zal ik het resultaat in m'n album zetten.

Zaterdag komen mijn ouders. Vaders zet de commode in elkaar en hangt het wandplankje er boven en ik ga samen met moeders gordijnen en vouwgordijnen uitzoeken!
    Heb er zin in!

Meiden, ik ga weer!
    Even plat, heerlijk!

SMAK

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    @Loesie, ik ben benieuwd naar de foto's van de behangboom! Morgen wel plaatsen hoor :).

En WAUW, je bent alweer 29 weken zwanger :). Wat gaat het toch snel!

KNUFFEL

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Ja, die uitslag... dat vind ik echt een grove fout!
    Dat was nog in mijn vorige ziekenhuis. Bij mijn nieuwe gyn... die komt uit mijn nieuwe ziekenhuis.
    Pffff, het loopt niet helemaal lekker allemaal.
    De gyn die we net hadden was wel erg lief. Maar zij stopt per 1 november :( Jammer! Weer een andere gyn!

16. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

Jan 16, 2009
    2,188
    0
    0
    Hoge Noorden
    @Sas, ik schrok toen ik al je :( smileys in je bericht zag, maar gelukkig was het een goed gesprek! Wel een gepruts hoor in jouw ziekenhuizen. En een 0 vergeten in zo'n uitslag.. Ai ai ai.. Dat haalt je 'wat goed!' gevoel wel een beetje onderuit. MAAR: wat Loesie ook al zegt, voor IUI is dat heel belangrijk, voor IVF en ICSI heb je natuurlijk maar veeeeeeel minder zaadjes nodig. Dan heb je er aan 50 goede ook genoeg.. En ze waren wel 100% beweeglijk, dus dat is wel goed toch!?
    Wel een gedoe van niks met die afspraken, dat zou mij meteen zo irriteren :D Nee niet waar. Dat zou me soms irriteren.
    Heel benieuwd naar de uitslag van het chromosomenonderzoek! Lekker vakantie vieren en dan aan de bak!

@Maartje, lieve Maartje, Wat een verdriet en wat een strijdlust. Ik snap zo goed dat je weer ergens mee bezig wilt zijn, ergens op richten. van een brug zul je niet afspringen, maar zo voel je je nu wel een beetje denk ik. Maak maar een strijdplan en als dat niet meer goed voelt dan niet. Jouw lijf, jouw keuzes! Dikke smak!!!

@Loesie, ik vroeg ook naar je hoor.. :( :D Je vermaakt je nog wel dus. Gelukkig!

@Sikki: ik ben heeeeeeeeeeeel benieuwd hoe het gegaan is met de drie! Zitten ze warm en veilig in je buik? Ik hoop het zo!!

@Sil: huis weer schoon?

@Nyn: nog wat leuks gedaan?

@ALL: PLETKNUFFF!!!

17. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Hai lieve meiden!

Da bin ich wieder met je 3J's ins bahrmutti!
    TP ging gelukkig weer prima en S gaf aan dat alle emmy's met A1 zaad waren bevrucht en 2 Emmy's waren perfect en klasse 1 en 1 Emmy was klasse 2, want die had wat fragmentatie.
    Alle 3 waren ze vlak voor de TP 4-cellig, dus helemaal prima.
    Nu 2 weken afwachten en hopen dat emmy's 12, 13 & 14 nu eindelijk eens blijven plakken. Of een deel daarvan :D
    Dat ze klasse 1 zijn zegt me niet zo veel, want dat waren de vorige 11 zo'n beetje ook allemaal, maar de vorige keer hadden we zelfs met IMSI geen A1 zaad.

Natas, wat verschikkelijk van je papa.
    Heel veel sterkte voor hem!

Nyn, nog effe vakantie, dus geniet en vooral NIET dweilen!

Sas, wat een ontzettend stomme fout zeg!
    Maar helaas komen fouten maar al te vaak voor.
    Wat Loesie zei, 10.0000 goed beweeglijke zaadjes is fantastisch voor ICSI!
    Siklief komt niet verder dan 3% :(
    Ik heb dan ook echt goede hoop voor jullie!

Jo, jij dus ook weer snel beginnen.
    En met lekker veel eitjes ;)
    Das toch hartstikke fijn meid!
    Dat in zo'n lege eierdoos heb betekent niet dat ik dat een andder ook gun! :D

Loesie, wat goed dat je lekker rustig aan doet.
    Jij en de been (en je man ;)) daar draait het nu om.
    En een behangboom. Leuk!
    Mijn neefjes hebben die ook en die zijn echt geweldig!

Emma, weer mislukt :(
    KUT!
    En je blijft er zo nuchter onder...
    Is dat zo of lijkt dat maar zo?!?!

Maartje, een nieuw strijdplan!
    Heel goed!
    Ik heb dat ook altijd hoor.
    Na de 1e en 2e mislukte poging was ik dezelfde maand al weer aan het pillen voor de volgende poging.

Blijerd, toch nog droog gebleven vandaag?

Sil, respect voor jou!
    Weer aan het werk!
    Ik heb al tegen manlief gezegd, als het een 3-ling wordt stop ik met werken :D
    In mijn functie moet ik namelijk minimaal 4 dagen blijven werken.
    En ik heb ook altijd gezegd dat als er kinderen zouden komen dat ik dat ook wilde blijven doen.
    Maar mocht het nu na alle moeite ons toch gegeven zijn, dan denk ik niet dat ik dat doe.
    Vooral met 2 of 3 :$
    En als ik niet bij mijn baas kan blijven met minder werken, dan moet ik maar weg ;)

@alle lieve meeleesmeisjes, thanks voor de gelukswensen!

Toedels!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Jee Sikki, 3 aan boord!!! En 2 van topkwaliteit, jahoeoeoeoe :D

Lief wat jullie allemaal zeggen en het is voor ICSI natuurlijk ook prima. Maar toch... we zijn van 1 miljoen met de IUI naar 10.000 gegaan en daar maak ik me wel ernstige zorgen over :(
    We zijn zelfs van zelf proberen op advies van gyn helemaal naar ICSI gegaan. Ik vind het wel gek dat het zo drastisch achteruit gaat elke keer.
    Maar goed, we houden moed! Misschien was dit nog van de "slechte" lichting en is het de volgende keer een stukje beter.
    Goh, ik was eigenlijk al niet echt te spreken over die 100.000, dus die 10.000 hakt er ff in zeg ;)
    Had ie zich maar een nulletje de verkeerde kant op vergist, dan was het tenminste 1 miljoen ;)

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Solly blij meisje!!!! Was nie de bedoeling om je te vergeten! Vergeef me!!!!! PLETKNUF!!

SIKKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! Wat ontzettend goed zeg!!! 3 superklasse emmy's met a1-zaad, dit moeten ze toch gewoon zijn?!?!?!?!
    En ook nog 4-cellig...wauw!!! Dat is echt mooi!
    We gaan je er doorheen slepen!!!!

Lieve Sas...ik begrijp je echt!
    Ik probeerde je op te beuren, maar natuurlijk schrik je ervan!
    Bij ons leek het ook steeds slechter te worden, ook eerst IUI, maar naar opwerking al te weinig voor IUI en gelijk ICSI en natuurlijk hakt dat er in!
    Maar het is daarbij gebleven, daarna ging het aantal weer omhoog. Nog niet veel, maar wel meer dan het was.
    En wij waren zo bang dat het alleen maar slechter ging worden, maar dat hoeft dus echt niet.

Natas, ik heb even het verhaal gemist van je vader...zal even terug lezen!

Liefs

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jeetje Natas, wat ontzettend rot voor je vader en voor jullie natuurlijk...
    Heel veel sterkte morgen en ik hoop dat alles goed verloopt!
    Kan me voorstellen dat je gevoelens alle kanten op gaat!

En dat echo-verhaal...sjonge jonge, dat er dan niet iemand bij is die even kan helpen...Wel ontzettend lief van je mannetje dat mams dan weer mee mag over 3 weken...
    En dan al de 20-wekenecho, dat gaat echt supersnel!

Knuffel!!

Share This Page