@Klingel: heel veel plezier vandaag met kinderkamerkijken en mama als getuige vragen. Heb je de zakdoekjes al in klaargezet? SO, dat is leuk shoppen bij hema. En is alles zwart of............. Ben benieuwd wat de ha zegt over duizeldraai met flauwval. Jo: ik heb gelezen dat Jo even afstand heeft genomen van zsp. Was haar even allemaal teveel geworden. Na de W.I.Z volgde ook nog een bbq. Waren pas om 22.30 uur thuis. Gelukkig zijn de kids vrij vandaag. En vreselijk vervelend om 11.30 uur weer W.I.Z. Nu even opruimen en huis aan kant maken. Is wel hard nodig. Allemaal een hele fijne dag vandaag.
KNUFFEL voor Jo! Gut Nynke, wat heb je het toch vervelend daar Klingel, viel spass vandaag!!! Geef mammie maar een dikke knuffel van jou en Barbie! Zojuist weer een nieuwtje te horen gekregen. Weer een collegaatje zwanger. Zit op een marketing afdeling met veel dames is vruchtbare leeftijd. Dus nu moet ik dagelijks naar 2 zwangere buiken kijken. Wie volgt? *zucht* Voel me wel altijd bezwaard dat mensen het niet zo goed aan mij durven te vertellen. Naast dat ik zelf met een probleem zit zadel ik er dus anderen ook mee op! Daar baal ik nog wel het meest van. Mensen die niet meer onbezorgt blij tegen mij durven te zijn.
* veegt gesmolten perenijsjes en aardbeienijsjes van de vloer * hi meiden , heb wel regelmatig meegelezen, maar door alle drukte, zon, knie-operatiestress geen zin om mee te schrijven. Sorry . Gisteren dus knie-kijk-operatie gehad voor meniscus, en enorm brak uit de narcose gekomen. Vooral door de extra morfine die ik kreeg vanwege de pijn. Deed even met klingel mee, duizel...duizel... bijna flauwval...terug in bed. Tot een keer of 4 . Gelukkig gisteren toch naar huis en vandaag weer 100% beter dan gisteren! Alleen was ik van plan vandaag lekker van het zonnetje en mijn vrije/ziek-dag te genieten, maar helaas... hij's weg???!! W.I.Z: ha ha, ik had 'm ook vrij snel in de gaten... Helaas een afkorting die ik voor mezelf weinig nodig zal hebben (tenzij ik ook naar frankrijk verhuis ) Nu maar eens een ontbijtje nemen, is wel goed voor de lijn zo'n dagje narcose. Vantevoren verplicht nuchter, na afloop zo misselijk dat je niks hoeft .
hi sik! Herkenbaar hoor! Je bent blij dat ze het weten en er rekening mee kunnen houden, maar vervolgens voel je je bezwaard dat ze dat ook doen en zelf niet meer voluit genieten van hun zwangerschap. Mijn zwangere collega gaat bijna met verlof. Joepie! Dan geen zwangeren meer op kantoor... Blijft vervelend om tegen aan te moeten kijken he? Ook een dikke knuffel voor jou!!!
@klinkel, is had bij isa ook veel duizeldraai acties. Zij lag met haar dikke kontje dan idd op een bepaalde ader waardoor taliaa ging draaien. (en ernaast praten en heerlijk zweven). Ik kreeg de tip om languit op mn zij te gaan liggen zodat ze er weer vanaf ging. Erg leuk midden in de stad enzo Je gaat mama als getuige vragen: super! snifsnif ohhhh ik snap wiz, hier is het p.m.v.i.z (iets met perenijsjes en voeten in een zwembad, ach ja, verschil moet er zijn) breekt weer uit ohnee, ja maatjes project is wel iets voor mij. KOm ik ook eens onder de mensen, hahaha
Hoi meisjes, Jo, nare berichten hoor!! Hoop dat het snel beter met je knie zal gaan!! WIZ duurde ook ff voordat ik hem door had, komt vast door mn coup de soleil!! Maar toen ineens kreeg ik een heldere ingeving... Nynke en dr zwembaadjes Sikki, herkenbaar hoor!! Eigenlijk gewoon willen dat mensen niet zo moeilijk doen met genieten omdat ze rekening met je willen houden. Dat enerzijds heel erg lief vinden, maar anderzijds voel ik me dan altijd alleen maar rotter dat mensen onder mijn gezeik moeten lijden en daarom minder happy-heid zouden mogen tonen. Het blijft lastig. Blij meisje.. En is je afspraak nog op komen dagen? Bubbel.. Ik heb een vermoeden maar twijfel... In ieder geval, welcome back... wie je ook mag zijn Klingel... Veel plezier voor vandaag!!!
@maartje, ik ben dan slechts een meelezer, maar ik vind je reactie "normaal" hoor! En zeker heel begrijpbaar!!! Jeetje, wat kunnen mensen toch bot zijn! En wat knap dat jij juist zo eerlijk bent!!!! Mis. kun je anders collega Y zelf even benaderen, als moeder zal zij het misschien wat beter kunnen begrijpen?? Blegh, wat kan ik plaatsvervangende schaamte hebben voor zulke mensen!!!
Nou Maartje, hier breek ik toch nog even voor in hoor. Ik vind het HELEMAAL NIET raar dat je dat gevraagd hebt. Ik vind het eerder heel raar zoals ze met je omgaan!! Je strijd al zo lang voor je eigen geluk, dan is het toch niet raar dat je moeite hebt met baby's van een ander! Ik zit nog niet in de MMM, maar zwanger worden (en blijven) is voor mij zeker geen vanzelfsprekendheid. Op mijn werk weten ze dat ook en houden ze heel goed rekening met mij. Een collega van mij zit diep in de MMM en heeft aangegeven even geen cliënten die zwanger of net moeder zijn te willen begeleiden. Ook dit wordt door het hele team inclusief manager gerespecteerd. Het is toch ook mega confronterend! Willen ze dan dat je straks met dikke tranen bij de kinderen staat?? Is dat dan pedagogisch verantwoord en 'hart hebben voor je werk'? Of is dat jezelf voorbij lopen en grenzen over gaan die je helemaal niet over wilt gaan! Ik zou zeker voet bij stuk houden. Laat hem dan maar een afspraak voor je maken met de bedrijfsarts. Ongevoelige hork!:x Sterkte meid!
Lieve lieve maartje, Heb verder nog niks bijgelezen, maar jezus zeg, zijn die mensen wel helemaal goed wijs! Jou een beetje aanvallen op je eerlijkste en zwakste moment! Jij geeft eerlijk aan hoe en wat en dan zoveel commentaar van die anderen! Gggrrr...kan hier zooooooooooooooooo boos om worden! Tuurlijk sta jij in je recht om dit soort dingen te vragen! Ze kunnen toch best rekening met je houden?! Je vraagt toch niet heel van ze!!! En dat je star bent, ik vind dat je juist heel duidelijk bent en zelfs nog opties hebt, dus de keus aan je leidinggevende laat! En idd, hij kan niet voor jou bepalen wat jij voelt en denkt! Meis, wilde zo graag dat ik iets voor je kon doen, want dit is gewoon niet menselijk meer! Deze wens speelt zo een rol in je leven en dat jij het al zolang volhoudt om gewoon op automatische piloot (denk ik) verder gaat met je werk, dat is gewoon bewonderingswaardig! En dat mag ook wel een keer gezegd worden! Een dikke knuffel van mij! Jo, hoe gaat het met je?! Voel je je al stukken beter na die duizelacties van gister?! En is er nog wat uitgekomen uit die kijkoperatie, of komt de uitslag nog?! Klingel, hoe was het vandaag?!? Een emotioneel dagje denk ik?! Sikki, ik snap wel wat je bedoeld. Je voelt je zowat bezwaard he?! Toen mijn collega op werk vertelde dat ze zwanger was (wist het toen zelf an 7 weken, omdat ze me wilde voorbereiden) begon ik ook weer keihard te huilen...Ik liep net de teamkamer in toen ze omhelst werd door een andere collega en toen kwam er eentje bij mij en die vroeg: en hoe gaat het met jou?! Nou, toen gingen de sluizen open! Heb toen zelfs nog excuses aangeboden aan zwangere collega, omdat ik haar moment niet wilde verpesten! Maar gelukkig begreep ze het wel...maar toch...het heeft toch altijd zo'n lading. Nynke, hoe was je WIZ-dag?!?! Hier was het wat minder weer vandaag, veel regen, dus geen IZ voor mij! rest...knuffel! SMAK
@Sikki: hoe men het ook brengt het is en blijft een beladen onderwerp. Ik denk dat mensen zelf ook vaak niet weten hoe ze juist wel of niet moeten reageren. (pletknuf) Ik heb het ontzettend zwaar hier hoor. :x @Jo: jij ook even duizeldraai? Niet meer doen hoor. Hoe is het verder met jou? @Maartje84: wat een ongelofelijke eikels daar bij jou op het werk zeg.:x Hoeveel moeite is het om een beetje rekening te houden met een ander zeg! Ik hoop dat je er op een normale manier uit kan komen. (pletknuf) @Sis: loop je me te bespioneren hier? Mooi stukje heb je voor Maartje geschreven. dikke kus voor jou en ik duim nog steeds hoor lieverd!! @Klingel: hoe was het vandaag bij mama en kinderkamer kijken? @Blijmeisje: alles ok? @Alex: hoe bevalt nieuwe baan? @Emma: hoe gaat het met jou? @Saskia: zie Emma. @Zara: ben je nu nog steeds op vakantie? @Sil: hoe gaat met nu met je DDT? Lukt het allemaal in je alleentje? @All die ik vergeten ben: hoe gaat het met jullie? Ik heb weer heerlijk genoten van W.I.Z. 2 flessen in 4 uur tijd met zijn tweeen. Valt best mee toch? Ja, dat valt echt wel mee. Ik kan helemaal wennen aan dit luie leven zeg. Echt zo vervelend dat Franse leven. Helaas is manlief nog niet thuis. Die is nog ergens onderweg en pas rond 21.00 uur thuis of later. Erg sneu en dat in deze mega hitte. Hij zal het best overleven maar om nu uren in een bus te zitten of buiten een raam in een bus te plaatsen met deze temperaturen is niet fijn. Gelukkig heb ik de wijn en het bier koud staan. pletknuff
Hi Darlings... Even snelle korte rea van blij maar zeer moe meisje. = meteen antwoord @Nynke Nee Nynke het gaat goed maar ik heb wel last van mezelf. En manlief ook van mij haha... Ik weet niet, maar ben moe, geïrriteerd, voel me niet lekker. Wil het niet zomaar op hormonen afschuiven, maar het lijkt er wel een beetje op. Ben ook minder misselijk en dat baart me dan ook meteen weer zorgen. Hoewel het ook wel erg fijn is! @Sik: ai weer iemand zwanger. Auw. Dikke knuffel meis! @Jo: operatie? Ai. Auw. Hopelijk is de pijn snel over! @Maartje: GROM! :x Naar dat je ook nog zo tegen collega's moet aanboksen... Knuf! @Loesie: hoe gaat het eigenlijk met jou? Qua zwanger ook? Voel je de beeb goed? Heb je klachten? Al veel gekocht? Vertel! @Nyn: man nog niet thuis? Niks aan! Gelukkig ben jij zeer goede vrouw met biertjes koud en slofjes klaar? @Kling: in het verre Utreg he... Hoop dat het heeeeeeeel fijn is/was bij mama!!!! Snel vertellen! @rest: Sas/Emma/Zara/Sil/Alex/Pip en alle anderen: hoe gaat het met jullie????? Ik heb WEEKEND! Nog 2 weekjes werken en dan 5 weken vakantie! heerlijk. Komt ook erg goed uit qua zwanger, ik hoop me na de vakantie echt weer beter te voelen en mijn werk ook weer naar behoren uitvoeren. Oh en Nynke fan doet me denken aan vriendin waar je tijdje terug over vertelde die eindelijk zwanger was na mk-en geloof ik en dat ging de goede kant op. nog steeds?? Hoe gaat het met haar?? SMAK!!
Sorry meiden, ik ben even heel erg stil. Ik zit heerlijk weggekropen in mijn holletje en dat gaat even prima. Het gaat beter hier hoor, maar ik heb op de een of andere manier even geen zin om op zp aanwezig te zijn. Ik kom echt snel weer terug, ik hoop dat ik dan nog steeds zo welkom ben.
Tuuuuuuuuurlijk ben je dan welkom Sas!!! Kruip maar even lekker onder je dekentje, theetje erbij, dikke magnum, veel chocola en zon. Goed voor jezelf zorgen!! Smak!!
WOOOOW Maartje! Ik heb jouw verhaal net wel even snel gelezen en dit meen je niet Wat belachelijk! Hoe moeilijk is het om even rekening te houden met iemand haar gevoelens. Bah bah! :x
haai! benk weer! what a day what a day. even bijpraten! WAARSCHUWING DAGBOEKKRIJS!!! zoals t ooit begon hier! @nyn: hoest daar bij jou? tres tres chaud? huis aan kant? nog aannemernieuws? dank je wel voor tip trouwens van laatst, ik probeer sowieso ook meer door de knieen te gaan (voor/tegen duizel) en heb rare oefeningen (soortvan achterstevoren tegen de muur aan rijden ) voor die steken in bloemetje. die trouwens nagenoeg weer weg zijn! @nyn: HEMA: ALLES GEKLEURD op 1 setje na! veel bloemen zelfs! zwangerschap doet vreemde dingen met je.. dacht trouwens dat ik 75D had, zat ook lekker, maar is toch te groot. ik neem althans aan dat die beugels niet in je oksels moeten zitten PROEST! C it is voor nu, maar daar heb ik ook heel wat van in huis gesleept. @kinderkamerkijken: om nooit te vergeten. we waren in deze supergave winkel Silo 6, loads of living, houten vloeren en eiken houten lamelparket, woonaccessoires,sierlijsten, riviera maison, plafonds, gietvloeren,teak tafel,eiken tafels, kast,steigerhouten meubelen,sloophouten meubelen, tuinmeubelen,lamelplanken presenteren w en ik was ondertussen alleen maar verwikkeld in een sms-roulatie tussen cin, bow, elke en mij. de meesten zullen t wel weten hier, maar busvriendin cin kreeg vandaag de uitslag van haar bloedprik na 1e ICSI. onwijs spannend, en toegegeven (nu mag t he cin, als je meeleest ) de hoop werd kleiner. gewoon wegens zelf/een ander bescherming en ' ach de 1e, 1 cryo (enige!) en 3 cellen, dat zal toch wel niet? ' nou, WEL DUS! ik heb mij jankend op een geweldig bedje (onthouden voor als ze groter is! soort houten hemelbed met uitgezaagde hartjes in lichtroze) geworpen en het peperdure dekbed ondergejankt. toen met cin gesproken, die rustiger was dan ik kortom, een vreemde ervaring, ook voor de rest van t winkelend publiek! anyway, daar hadden we bijna een mega broccante sloophouten kast gekocht. van meer dan 2 bij 2. die niet demontabel bleek! toen eens even het verstand gevolgd en plan C gedaan: basics bij *in elkaar zet horreur! * ikea en dan pimpen. deze kast http://www.killerdesigns.nl/images/l...emnes_ikea.jpg en deze kast IKEA | Slaapkamermeubels | Overige garderobekasten & linnenkasten | HEMNES | Garderobekasten dit schatje IKEA | Nachtkastjes, bedtafeltjes & toilettafels | Toilettafels | HEMNES | Spiegelladekast cute of niet! lief wiegje erbij, en dan rocken met blij lief beddegoed/loveseat om op te voeden/enz enz in geblomde gebeestjesde knal(roze)kleuren. klingelschilderij van 3x1.5 erbij en klaarrrr. got, er valt een last van me af, had echt al week een ' helpallesmoetafpaniekje ' bij me doos. anyway: het belangrijkste: hoewel ik een mooie speech in hoofd had voor mama, kwam ik niet verder dan de 1e 4 woorden. toen begon ik te huilen, mama ook meteen, en klingman had opeens een vuiltje in zijn ogen, of was het een fishermans friend? heel lief en emo dus. mama IS er, gezond en wel dan, hoewel nog opkrabbelende, en dus de letterlijk belangrijkste getuige!! *snif* papa kwam later thuis van de universiteit, en hoewel we weer normaal deden merkte ik bij mezelf een remming. tja, oud zeer gaat niet zo snel weg, als weer bovengekomen .. @jo: toen ik t zei vernam ik het inderdaad van haar. snap het ook.. zeker nu barrahus ook nog dicht is, is het ook qua babywens weer even zoeken en ook naar je hoop/moed zoeken knuffel voor haar, in gedachten... @WIZ: welja, van de WIZ in de BBQ! heerlijk! maar nu even eerlijk. alle keren dat jij zegt dat je aan de W zit, dat is niet altijd zo he? je zegt t ook wel eens voor de gezellig/pesterigheid he? ZEG MAAR JA! kan me zoiets herinneren, dat we t daar over hadden tijdens onze eetdeet waarbij we ook zouden gaan ZUIPEN, hetgeen niet meer kon wegens de barbietruc! kortom: @allemaal: nyn is heulemaal niet zon orgel hoor! of wel natuurlijk! en terecht! @sik: welja, weer een collega zwanger?? hmz, dat is ook wel moeilijk he. zeker als die buiken gaan groeien dat het voor hen moeilijk is dat het voor jou moeilijk is, ja.. dat geeft jou ook weer een dubbel gevoel denk ik maar ja, heel hard (domme dingen) gillen over hun zwangerschap zou ook pijn doen denk ik.. grommmmmmmmmmmmmmmmmm... @jo: was je weer jee, kijkoperatie, en ons helemaal niet vertellen zodat we helemaal niet je handje konden vasthouden, foei! (of zit dat in mijn onbijgelezen stuk nog?? van vorige week? ) duizel ook bij jou? HUIL! doe je wel voorzichtig? hoe voel je je nu lieverd? op alle gebieden? @taliaa de azaliaa de daliaa de petuniaa de galiaameloen: jij onder de mensen komen? gets ik wist niet dat je zo graag gegangbangd wilde worden! (ik? rare associaties? waarom? je wilt toch onder de mensen komen?) *kijkt breezerig* @taliaa de amaliaa: ja, die holle ader! daar had ik ook al van gehoord en gelezen. maar kan een beebje van, gok, 700 gram, dat ding al afknellen? heb t wel met name liggend. maar ook als ik bv NU heel hard zou opstaan. dan wordt alles zwart sterrerig. languit op het trottoir om beeb van ader af te laten zakken? HA! ik ben er toe in staat hoor. maar dat zal niemand meer verbazen denk ik? hoe voel jij je trouwens, zwangertechnisch? goh, dat was volgens mij de 1e aan jou gerichte normale vraag van mijn kant! goed zeg! @bubbel: volgens mij weet ik ook wie je bent. wegens je soortvan onderschriften.. als IK al een idee heb, zouden de mensen die je echt kennen (niet alleen vaag je te denken te herinneren) je niet herkennen nu? tis toch wat, dat je je naam moet veranderen he. best een eng idee trouwens, als direct bekenden/vrienden/collegas van je zouden meelezen en vervolgens doen of ze niets van je weten. brr! maarja, das t risico van een openbaar forum. HE LAUWTJE?? @maartje: hai schat. wat een fijne begripvolle reactie van je collegas zeg! NOT! :x dat je zo eerlijk bent siert je, en ook wel zo duidelijk (te voor hun gevoel? voelden ze zich aangevallen ofzo ) dat je toch niet meer anders dan lief kan reageren? hoe moeilijk is het om die keren dat er een baby komt, dat even af te stemmen op wanneer jij er niet bent? op je vraag of ik je verschrikkelijk vind: NEEN. misschien kwam je wat dwingend over, dat weet ik niet, ik lees alleen hoe je het hier neerzet. als mensen grote platen voor hun kop hebben, qua het gevoel van anderen, zal dat wellicht de weerstand oproepen die je nu bent tegengekomen. en dat vind ik onwijs HORKERIG en KLOTE van die lui. zeker omdat jij op je werk je veilig en gerespecteerd moet voelen... je zou het ze bijna nog weer een keer echt hard uitleggen. wat de MMM betekent. welke pijn jij elke seconde bij je draagt, door de leegte in buik en hart. GEEVEE! :x @loesie: hai schat, leuk je hier te zien! hoe gaat t met jou? als getrouwde vrouw? wat is er veranderd? en hoest met jou dusselinnetje????? @nyn: nynman veilig, edoch overhit, thuisgekomen? koud bier is dan heerlijk he! @blijmeis: haai! last van jezelf? last van de hormonsters bedoel je. die zijn niet van jou, maar die hebben jou wel over genomen he. oh, ik lees dat je t niet op de hormonen wil gooien! nou, ik heb jou leren kennen als een nogal relaxt en laid back blij meisje. als je nu opeens een krijsmeisje bent geworden, dan leg ik toch echt de link naar de zwangerschap hoor! edoch- dat maakt t niet anders of makkelijker. wat is eraan te doen? laten gebeuren? op tijd afkoelen onder douche/in bed? lezen? schrijven? praten? sowieso hier hartluchten he! over je misselminder: snap dat je daar wel onzeker van wordt even. nog 1 week, en dan zie je de kleine blijmeis in de dop/knop hoop ontzettend dat de onzekerheid wat vermindert dan! net als de missel, want dat is opzich natuurlijk ook fijn! @blijmeis: 5 weken vacance, wauw! wat heerlijk! lekker genieten met je lieve mannen! hoest verder op je werk? ben je wel (weer) blij? nu beetje schuldgevoel dat je het niet kan uitvoeren zoals je wilt, lees ik tussen de regels door? is ook lastig. desondanks: zwangerschap gaat voor! en het komt terug, de energie enzo rustigaan he lief! @sas: jij bent altijd welkom. dat priveholletje heb ik niet voor niets voor je getekend! als je wilt praten en hartluchten over de deceptie rondom laatste IUI en het wachten op midden augustus, doen he! altijd welkom. knuffel!! @ @ zo nu weet ik t niet meer hoor. moet ook snel naar bed, morgen heen&weerdagje. allemaal stomme regeldingen, van HA naar opticien naar bruidsjurk (das wel leuk!) naar yoga (geen zin, geen goede vibe bij, kijken offie klopt...) naar ringen naar aerosleepmatrasspullen binnenslepen. tjonge, dat was wel klingeliaanse nachtelijke monoloog! en dan te bedenken dat ik nog het reageren op de dagen dat ik afwezig was vorige week wil inhalen. kan zijn.. dat ik dat niet doe maar een scanselectie maak slaaplekker lieve doolhofdinnetjes!!!! SMAK!
hm links naar 2 kastjes doen t nog steeds niet. maar boeit ook niet! slaapzacht allemaal.. (en heet zeg, ook zonder piemels. behhh warm)
@Blijmeisje: hormonen of niet is niet leuk dat je even wat minder in je velletje zit. Zullen ook wel de UW zijn voor de echo denk ik zo. Lekker zeg 5 weken vakantie. Gaan jullie nog weg of is dat toch niet gelukt? Nynkeman was om 21.00 uur thuis. Biertje heeft hij gedronken sloffen maar even laten zitten. Met zwangere vriendin gaat het goed. Is inmiddels 17 weken zwanger. Maar ze moet heel rustig aan doen omdat haar placenta voor de uitgang ligt. Lief dat je nog aan haar dacht. @Saskia: zit jij maar lekker in je holletje. Welkom ben en blijf je altijd. @Klingel: ik moet nu toch echt bekennen dat W.I.Z ook echt elke keer W.I.Z is. Sinds het mooie weer drinken we steeds meer zeker als we bij vrienden zijn. In de winter drinken we vele malen minder. Dat ik niet dronk bij de date had ook te maken met de UW en het feit dat ik nog moest rijden. UW en drank gaat slecht samen. Al had 1 glas echt wel gekund. Het is hier idd erg warm. Of zeg maar gewoon heet. Overdag lopen de temperaturen op naar 35 graden. De afgelopen twee dagen hadden we daar wind bij maar vandaag is het bladstil en wordt het dus bloedjeheet. Gelukkig hebben we airco in huis. Gistermiddag was het 30 graden in huis. Nog niets van aannemer gehoort(d?). Wel zijn tekening al ontvangen en die ziet er goed uit. Hij wacht nog op wat prijzen en stuurt ons dan de offerte. Wel hebben we bericht gekregen dat ze de komende 14 dagen gaan beginnen met het terrein bouwrijp te maken. *huil* om mamavragen en Cinzwanger. Papa weer gezien. Raar denk ik en dat gevoel moet weer op zijn plekje terug gaan zakken en dat kost tijd. Ikea pimpen is leuk. Wordt een super beebkamer als ik het zo lees. Succes met Yoga, ringen, etc. Fijn trouwens dat de pijn in je bloemtje weer bijna weg is. Wat zei HA over draaiduizel/flauwval?? @All: ((dikke pletknuff)) Hier maar even actief zijn vandaag en zo snel badkamer en wc doen. Dan is huisje weer even schoon. Vandaag geen wind en strakblauw = hete dag vandaag. Nu maar even actief en kids naar school en verder niets vandaag.