@nyn: kalm an in de hitte vandaag hoor! en goeso dat WIZ ook echt WIZ IZ, ik ben trots sur toi! super dat zwangere vriendin zo lekker en hard ook al gaat he! wel zorgelijk van placenta.. veel controle? dat glas halen we nog wel eens in hoor, over een jaartje ofzo zei ik glas??? BOUTEILLE bedoel ik! @gehoort/d: ik piemel, ik hoor, ik heb gepiemeld, ik heb gehoord! alleen indien fokschaap-einde van stam (proest) dat een T! @HA: HA zegt: HEUL lastig voor mama, HEUL onschuldig voor baby. bloeddruk laag (90 45 ) en bloedarmoede hebben niets met elkaar te maken maar versterken elkaar wel, dat wist ik dan weer niet! anyway het advies waarvoor dok dus jaaaaaarenlang gestudeerd heeft was: alles in slow motion doen (ja dat had ik zelf ook wel door, tsk) en ' anders eens even flink uit je vel springen, goed voor bloeddruk ' WIE MAAKT ME KWAAD? kommmmmmmmmmmmmmaar kommaar kommaar kommaarrrrrrr! :x
WOW! Dat is wel een mega klingel krijs!!! Maar dank jullie voor lieve woorden. Hoewel ik nu wel heel erg overkom als een hysterisch krijsend zwanger mormel! Dat valt allemaal best mee hoor... Ik ben nog steeds uberrelaxed (uchuch) alleen zo vreselijk moe. Vooral 's avonds na lange dag werken en de warmte dus dan stort ik in zodra ik de drempel over ben. Maar ja dan begint het werken pas: koken, baby aandacht, baby pap, baby naar bed, eten, afruimen etc. Allemaal normaal en niet erg maar dan ben ik zoo moe en tja dus ook ietwat licht ontvlambaar. Maaaarrr.... Dat werkt natuurlijk ook 2 kanten op. (Hee ik ga manlief toch ook echt wel even de schuld geven hoor! ) Die is ook moe en warm en geïrriteerd door mij dus ach. Maar ook dat levert geen ruzies ofzo op. Alleen iets minder liefde en empathie enzo.. En over werk: nee geen schuldgevoel hoor. Het zijn de laatste loodjes voor de zomervakantie en die zijn bij ons altijd druk. Plus warme weer tja dan zit ik gewoon van 16.00-17.00 naar een beeldscherm te staren haha... Klingel: werk is wel weer leuk. Na de zomer ga ik voor de helft van mijn uren een project doen ergens anders en dat is erg leuk en eerlijk gezegd is het ook weer anders nu ik zanger ben. Dat is niet echt het moment voor een carriereswitch. Behalve als je Klingel heet natuurlijk!! En dan echo maandag. Tja eigenlijk maak ik me daar helemaal niet druk over. Maar ik ben echt nog wel terughoudend in blijdschap: eerst maar eens zien of het wel goed is. Ik ben ook nog wel misselijk, vooral 's avonds. Al die dingen had ik vorige keer dus echt niet he! Ook geen last van de hormonsters... We gaan gewoon voor een goede echo en dan kan het echte genieten en blij zijn ook beginnen! Trouwens: mijn moeder weet het al! Ik weet het zeker! Ik heb niks echt NIKS losgelaten/gehint etc. Zag haar gister heel kort toen ze mijn zoontje thuisbracht. Ik draag al dagen wat verhullende jurkjes omdat buik echt opzet, maar ik loop naar haar toe legt ze hand op mijn buik en zegt: mmm buikje.. Heel nonchalant en dat was het ook, maar ik dacht ehhhh.... Zij zal ook nooit verder vragen omdat ze weet at ik het zelf wil vertellen als het zover is, maar ben bang dat het al doorgedrongen is haha... Nynke: vakantie, nee nog niet echt gelukt. We hebben nog een paar dingen bekeken, maar ik hou nu toch een beetje de boot af. Het is zo vreselijk duur en niet echt bijzonder leuk. Dan vind ik het niet erg, maar om in een mwah huisje te gaan zitten en dan een kleine 1000 euro neer te leggen voor een week. Tja. Dus we laten het er maar even op aankomen. Komt wel goed! Nou tot zover ego. Ahum. Klingelien! Wat een verhaal weer! Ik moest gistermiddag al zoo lachen om je bedkrijs verhaal. Ik had ook helemaal kippenvel toen ik het van Cin las! Helemaal geweldig! Is het een leuke winkel Loods 6? Wel he? Wij willen daar al tijden een keer heen, maar is zo ver weg. Komt er niet van. En Huil om mamavragen... Volgens mij jank jij tegenwoordig hele dagen of niet? Gaat het al wat beter met mama? En was ze blij? Je hebt haar dus gevraagd toen papa er niet was? Hoe reageerde hij op dat nieuws dan?Ik kan me heel goed voorstellen dat je nog wat reserves voelt tegenover hem. Juist ook omdat het niet is uitgesproken, dat blijft dan knagen. Tot je weer tijden verder bent en het wegzakt. En ha geweest? Lage bloeddruk en ijzertekort? Bllgh. Naar dat je daar zo beroerd van wordt. Ik zou trouwens door combi klachten en naar gevoel yoga afzeggen. Als er iets van voor naar achter van links naar rechts is, is dat het wel! Wel jurk passen?! Spannend!!!! Nynke: Welja! moet jij je hier een beetje gaan verdedigen dat je heus wel wijn drinkt! Omgekeerde wereld! Ze gaan de grond dus al snel bouwrijp maken? Spannend! Dan gebeurt er tenminste wat! Ben benieuwd naar offerte aannemer... Ook spannend. Poeh warm bij jullie trouwens. Hier wordt het vandaag en morgen ook stikbenauwd en 35 graden, hoeft voor mij niet hoor. 25 is ook lekker! Super trouwens dat het met zwangerdinnetje goed gaat! Spannend wel van placenta. Heeft ze ook bloedingen? Kling: had Trees dat niet ook? Die is uiteindelijk naar boven geschoven toch? Nou schatten ik ga even op de bank crashen nu zoonlief slaapt! Net nog even bloed geprikt voor schildklier, morgen hoor ik of dat een beetje goed gaat. geniet van het lekkere weer!!!
Heb ik dat! Loop ik alweer achter.... Klingel kwaad maken terwijl zij bijna gaat trouwen, in volle gezondheid een kind draagt en Cin zwanger is.... uh...... Lijkt mij persoonlijk een mission impossible!
@Klingel: ooit ga ik het begrijpen hoor die piemel+t. Vriendin heeft veel controle idd. Wel bloedingen gehad maar nu gelukkig rustig. Dr.Papa heeft haar wel kunnen geruststellen gelukkig. Jurk is leuk de rest niet doen. Te heet in combinatie met duizeldraaiflauwvaldinggeval. Jij hebt vast een oudere ha? Wat een man zeg. Maar goed ik zou echt wel rustig aan doen en toch wat meer zout eten etc. Bloeddruk is echt wel heul laag. *kijkt streng* We gaan de cave leeg zuipen zodra het kan!! @Blijmeisje: vriendin: zie Klingel. Is ook veel, werken,kind,zwanger,man en hh. Gewoon rustig aan doen voor zover dat kan. Jammer van vakantie maar 1000 euro is wel erg veul seg!! Echo maandag al? Oke dat ga ik nu vast een kaarsje branden. Duimen is te warm. Die mama van jou. Maar je weet het: mama's zien alles. Zo de knetters zeg. Het is hier echt bloedheet. Heb lekker de airco aanstaan. 30 graden binnen is echt wel warm.
Dag lieve meiden Er is alweer een hoop geschreven maar net als Saskia heb ik de laatste tijd wat minder behoefte aan ZP. Het lijkt wel alsof deze maand rust ook op andere gebieden rust betekent . Het hele zwanger worden kan me even gestolen worden, ben er ff klaar mee. En aangezien het met IUI al niet is gelukt (oke, ik weet 1 keer IUI is nog niks) geloof ik er al helemaal niet meer in dat wij in deze rustmaand zwanger zullen worden. En heeeel eerlijk geeft mij dit zoveel meer rust, even geen hoop hebben, even niet bezig zijn met wanneer moeten we klussen, gewoon even helemaal niks . Gisteren had ik een personeelsuitje en we zijn op het strand gaan Blokarten, da's een soort zeilen maar dan in een karretje op 3 wielen. Echt helemaal SUPER, was echt onwijs leuk om te doen. Daarna richting een strandtent om te bbq-en. Echt een super middag en avond gehad . @Maartje, jammer hoor dat je collega's zo weinig rekening met je gevoelens willen houden. Hieruit blijkt wel weer dat mensen die niet de mmm hebben meegemaakt zich niet kunnen indenken hoe veel verdriet het met zich meebrengt als kinderen krijgen niet vanzelfsprekend is . Ik ben benieuwd hoe dit uiteindelijk zal worden opgelost. @Klingel, wat emotioneel tussen je moeder en jou bij vragen getuige zijn. Maar dat soort momenten zijn ook wel weer heel speciaal en mooi. @Nynke, lekker hoor dat W.I.Z. van jou. En ik vind het ook wel weer logisch dat je zomers meer wijn drinkt, het is gewoon dat lekkere weer, het lekker buiten zijn en daar hoort een wijntje bij . @Saskia, blijf jij maar lekker in je schuilhol zitten. Als je weer tevoorschijn wilt komen zien we je wel weer . En verder weet ik het even niet meer. Kusssss voor iedereen. KNUFFEL
Emma en Sas: jullie dus ook al een beetje klaar met alles? Heb ik ook last van, hoewel ik me nu weer een beetje begin op te laden voor de laatste TP van deze 1e IVF. Dan hebben we 5 TP-en gehad en zullen we na de vakantie weer met stimuleren en eieren kweken moeten beginnen. Ik vraag me alleen wel af of dat nog wel zin heeft na 5 TP-en met prima embryo's. Nou ja, van later zorg, eerst deze 2 laatste cryo's maar TP-en. nynke: ik wil ook WIZ-zen!! Jalooeeersss!! Alhoewel je die 35+ graden wel mag houden daar (tenzij ik vrij ben en de hele dag de tijd heb om te WIZ-zen). klingel: wat een gejank daar bij jou . Wat schattig dat je een speech klaar had en er uiteindelijk wel 4 woorden uitkreeg. Kan ik me wel wat bij voorstellen. En lekker aan het genieten inmiddels van alles, heerlijk! Het is je gegund!! blijmeisje: * huil * bij moeder die buikje voelt. Wat weten moeders dat toch altijd snel! En knuff voor hormonsters! Ach, mannen weten ook waar het aan ligt en weer overwaait. Dus ze moeten maar even geduld hebben. Klingel: doe mij nog eens zo'n ijsje! Warm hier! kijkoperatie: heb met volleyballen mijn kruisbanden gescheurd (ja, in beide knieën ), maar in mijn rechter ook mijn meniscus beschadigd. Daar hebben ze nu wat aan gedaan, weer glad gemaakt en de rafels erafgesneden (of zoiets). Kan 'm vandaag alweer behoorlijk belasten en de duizeldraai was gisteren gelukkig alweer over. Nog een weekje dan kan ik weer fietsen denk ik . zwanger worden: ohja, dat was ik ook nog aant doen ondertussen. Vanmorgen echo gehad bij Dr Z in H'veen en er zit nu 1 follikel van 14,5 mm. Dus nu ovu-testen doen (die moet ik nu weer zelf kopen ) en zaterdag terugkomen. Wsl. dinsdag of woensdag TP dan. Argghhh wat een lang verhaal! Doei!
Hoi ontzettend lieve doolhofdinnetjes!! Super dank voor jullie reacties op mn gemok over stomme collega's en stomme leidinggevende. Ik ga zo ff een modje vragen mn eerdere bericht te deleten, maar eerst ff verhaal over de actuele stand van zaken. Vandaag dus gesprek met leidinggevende. Gezeik over dat ik een starre reactie heb blablablaaaa omdat een andere optie dan de twee eerder genoemden niet konden etc etc. Ik probeerde lief en leuk en aardig etc te zijn en tegelijkertijd uit te leggen waarom enzo. Maar ik bleef ''star en ik verwachte te veel van mensen, zoveel dat ik een onrealistische kijk op de wereld heb''. Ik heb over Klingel haar stukje nog goed nagedacht over dat mensen die geen begrip hebben, dat die mensen bij een iets te pittige (duidelijke) reactie van mijn kant, dat ze dan extra hard hun mening/visie willen doordrukken. Ik heb daar nog goed over nagedacht en denk ook dat door mensen uit mn team met onbegrip, zo opgevat kan worden. Dus dat ook meegenomen in het gesprek: sorry dat ik het momenteel niet kan en dat ik erg duidelijk aan geef wat ik wel en niet kan maar dat ik ook begrijp dat dit lastig is voor mensen die mij niet begrijpen. En ik weet best dat vele mensen begrijpen dat ik vaak naar het ZH moet en begrijpen dat dat vervelend is, maar men begrijpt dan niet wat het nog meer met mij doet. Ik probeer zo veel mogelijk rekening met hen te houden: zij hebben ook recht op hun geluk etc. Maar dit is mijn grens. Mijn grens om te kunnen werken, mijn grens die ik moet bewaken om te voorkomen dat ik straks overspannen thuis kom te zitten, want dan heeft men helemaal niets aan mij. Leidinggevende vind in ieder geval dat ik 'het probleem' ben. Al als ik zijn ge-emmer kort en bondig wil samenvatten, hij zegt dat dat mijn interpretatie is en dat ik er dan een oordeel oid aan koppel blablablaaa. Ik heb tegen leidinggevende gezegd dat ik gisteren aan het einde van mn dienst van een collega kreeg te horen dat ze de afspraak met collega Y hebben afgezegd. Leidinggevende: wat voel je daarbij? Ik: ik vind dat erg prettig en fijn dat ze toch rekening met mij willen houden. Wat ik wel prettiger had gevonden was als ze mij dit wat eerder hadden verteld. Ik heb namelijk gisteren van een collega gehoord dat het team dit maandagavond al tijdens het team-etentje (waar ik dus niet naar toe was gegaan omdat ik 5 minuten voordat we daar heen zouden gaan het hele gezeur - van zie eerder bericht- over me heen kreeg en ik me zo kut voelde) besloten was en dat mij dat een hoop vervelende gevoelens dan bespaard zou hebben. Leidinggevende: hoor je nu jezelf wel? Je geeft weer een oordeel aan je collega's die zo vriendelijk ondanks jouw starre houding hierin, jou wilden tegemoet komen maar dat niemand jou daar over op de hoogte heeft gebracht, neem je kwalijk. Ik: nee, ik ben er niet kwaad over. Ik neem het ze niet kwalijk. Ik geef alleen aan dat dat voor mij prettiger zou zijn geweest. Ik waardeer het enorm dat ze die afspraak hebben verzet. We bleven in een soort van spiraal zitten. Leidinggevende: hoeveel procent moet men rekening met jou houden? Ik: op heel veel gebieden hoeven zij 0% rekening met mij te houden. Op andere gebieden, als we het hebben over hoe ik mij nu voel en dan in combi met pasgeboren baby's mee naar mijn dienst te nemen: 100%. Maar eigenlijk vind ik het aangeven in procenten raar. Mn collega's hoeven lang niet altijd rekening met mij te houden. Als er tijdens een teamvergadering aan een collega gevraagd wordt hoe zijn vaderzijn of een een andere collega wordt gevraagd hoe de bevalling was en of de borstvoeding goed loopt of of ze foto's willen laten zien, of dat ze al een ritme hebben of dat het goed gaat met slapen: geen enkel probleem. Wel is het zo dat ik dat hartstikke moeilijk vind... MAAAR die mensen hebben daar ook zo hun recht op dus waarom zou ik dat hun moeten ontnemen? Ik vraag alleen rekening met mij te houden om geen pasgeboren baby's mee te nemen naar de werkvloer ALS ik dienst heb. Leidinggevende vind mijn houding star en veeleisend. Blablablablaaa Nog meer blablablaaaa blablablaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik heb toen gezegd dat ik het gesprek graag wilde afronden voor nu en dat ik graag wil dat we het gesprek op een later moment met een bedrijfsarts erbij gaan voortzetten. Ik heb aangegeven dat ik eerst dan eens een afspraak met die arts wil en dan daarna eens met mn leidinggevende erbij. Ik heb gezegd dat wij hier niet samen uit komen en dat ik wil dat wij samen door 1 deur kunnen gaan en dat als wij zo verder gaan dat niet zal gaan gebeuren en dat ik dat jammer vind. Leidinggevende: waarom met een bedrijfsarts? Ik: ik heb het gevoel dat jij prima begrijpt dat ik soms naar een ZH moet, prima begrijpt dat dat rot voor mij is, maar dat je geen enkel idee hebt hoe ik mij voel en wat voor mij niet te doen is qua confrontaties op mn werk. Dat je niet ziet wat ik nodig heb om niet overspannen thuis te komen zitten. Ik heb het gevoel dat je vind dat het mijn probleem is en dat ik niets van m collega's mag vragen qua begrip voor GEEN baby's op de werkvloer. En dat zorgt er voor dat ik denk dat het beter is om dit gesprek nu te gaan stoppen omdat als ik wat zeg het aannames en oordelen zijn en dat ik te veel verwacht. Dat terwijl als jij uitspraken over mij doet, dat het bomvol met jouw aannames en jouw oordelen en dat ik meer en meer rekening met mijn collega's moet gaan houden. Hierdoor komen wij niet verder en ik wil zien te voorkomen dat hier blijven praten, maar geen stap verder komen. Leidinggevende: en toch is jouw kijk op de realiteit niet correct en is het niet normaal dat... blablbala Ik: ik heb liever dat een bedrijfsarts eventueel gaat aangeven wat wel en niet normaal is dan dat jij daar waardeoordelen aan gaat geven. Ik geloof dat jouw of mijn waardeoordeel op dit moment niets toevoegd. Daarom: ik wil een afspraak bij een bedrijfsarts. Snotter de snotter. Heb mn client voor vanmiddag afgezegd. Ik kan vanmiddag gewoon niet werken.... Voel me zo kut. Twijfel nu heel erg over mn dienst van morgen. Collega Y komt niet en eenmaal op mn werk weet ik altijd wel goed me af te sluiten van de ellende (MITS ER GEEN AKOESSIESKOESSIEEEEEE BABY'S OP DE GROEP ZIJN) dus ik zou wat dat betreft prima kunnen werken. Gisteren ben ik ook 3 minuten na gezeur/gesnotter met leidinggevende op de fiets gestapt en heb ik prima gewerkt. Maar op een gegeven moment is het gewoon op. En ik heb NU het gevoel dat dat nu het geval is... Kan het ff niet opbrengen om op anderen te reageren... Sorry. Liefs, van EGO-maartje
Och Maartje, wat een toestand, drama, k*t en MOK! Wat een verschrikkelijke leidinggevende heb jij zeg! Ik kan je er niet echt in adviseren, maar wil je wel een hele dikke megapletknuffel geven voor je verdriet en k*t-gevoel van vandaag!!
Maartje, dikke knuffel meid! Wat een eikel Ik snap dat niet-mmm-mensen niet alles begrijpen en niet weten hoe wij ons voelen maar een beetje rekening houden is toch wel het minste. Vooral als jij zelf aangeeft wat jouw grenzen zijn. Die grenzen klinken voor mij niet raar en zeker niet als de oplossing zo makkelijk is. Kom dan langs met die baby als jij er niet bent!!! Wat een probleem maakt je leidinggevende daarvan zeg, zo moeilijk is de oplossing niet. Ik zit met tranen je verhaal te lezen. Komt denk ik ook omdat ik vandaag een enorme jankdag heb pfffff... ik moet me al de hele dag inhouden Ik zit helemaal niet lekker op mijn werk en alles irriteert me :x Ik zal wel weer ongi moeten worden ofzo. Net ook nog even in de pauze een cadeautje gekocht voor zwangere vriendin. Misschien niet zo slim van mij, maar toch was het fijn om weer eens een babypakje te kopen. En als helemaal voor een vriendin die ik het ook onwijs gun. Toch wil ik zo graag voor ons kindje eens een pakje kopen BOEHOEHOEHOEHOE, gisteren voelde ik me best ok en vandaag SO KUT!
@Maartje, ik wil je ook een knuffel geven. Wat een gesprek! Jammer dat hij vind dat je een starre houding hebt, terwijl je eigenlijk alleen maar je grens aangeeft. En zoals je hebt gezegd hoeven je collega's alleen maar rekening met je te houden op dit ene gebied. Wat ik dan wel weer positief vind van je collega's is dat ze die afspraak hebben afgezegd, ondanks hun nare opmerkingen proberen ze dan toch een beetje rekening met je te houden. En bij jouw leidinggevende krijg ik een beetje een gevoel dat hij denkt 'meisje, je moet niet zeuren'. Dat hij er dus niet veel aan wil doen met de kans dat jij straks overspannen bent. @Saskia, meid voor jou ook een dikke knuffel. Ik herken je gevoel . Af en toe zo'n jankdag tussendoor, zo'n dag dat alles en iedereen je irriteert terwijl je je helemaal niet zo wilt voelen. En tja, je gunt iedereen een kindje, maar zoals je schrijft je wilt zelf ook zoooooooooooooo graag zelf eens die kleertjes voor JOUW kindje kopen. Ik denk dat jij en Sasman en alle meiden hier het gevoel wel herkennen dat je aan alles kan merken dat je zo ontzettend klaar bent voor een kindje. Maar mijn vriend zei laatst, onze tijd komt nog, wij gaan dit ook allemaal mee maken alleen duurt het wat langer, andere mensen maken het NU mee maar wij straks. Kortom wat in het vat zit verzuurt niet . Heel vaak trek ik mezelf weer op aan deze gedachte, helpt het mij weer verder te gaan. Alhoewel jankdagen/momenten heb ik nog steeds hoor. KNUFFELS
Halllllllloooooooo, sorry heb het allemaal niet meer zo bijgehouden afgelopen dagen. Ben zoooo druk, druk op het werk en druk thuis met klussen a la Bob de Bouwer!! Maar we hebben echt een verkeerde week uitgezocht hoor, jeetje wat een hitte echt weer om je hele woonkamer te witten . Maartje, bah wat een rot situatie zeg op je werk, vindt het wel heeeeel goed dat je zo voor je zelf bent opgekomen. Zou ik niet durven . Echt heeeeel goed. Vooral aan jezelf denken! Jo, gaat het goed met je knietje? Zielig zegggggg.... Hoe lang ben je daar nu zoet mee? Spannend weer bijna TP!!!!!!! Klingel, JOEPIE IKEA LEUK! En leuk dat je je mama hebt gevraagd *mega huil*. Goed dat je naar de huisarts bent geweest, rustig aan met deze hitte he! Goed naar je lichaam en Barbie luisteren! Nynke, wat heb jij een heeerlijk leven daar in France!! Geniet er maar lekker van!!!!! Sikki, haaaaaaaaaaaaaaai. Saskia, dikke knuffff. Het is ook zo moeilijk allemaal..... Iedere teleurstelling wordt ook steeds moeilijker om te verwerken vind ik. We blijven positief en gaan keihard vechten om onze grootste wens uit te laten komen!!!! Ben nu nog op het werk zo meteen naar huis, boodschappen halen en weer witten. Joepie!! (NOT) hihihihihi. Maar ja, heb volgende week wel een mooi, schoon en fris huisje .
*gooit aardbeienijsjes met echte aarbeien in die ijsjes in babyrinth en had sabrien's raad eerder willen lezen inzake hitte&lijf* *crash*
haai schatje lou! ik was jou al kwijt!!! mis jou! en onze hele ouwe DDgarde, hoewel, de meesten zitten hier ik kom zeker kijken, maar ik weet niet of ik, naast bus en bayrinth en schommel, een vaste inwoner zal kunnen worden hoor! mag ook hierkomen? je hoeft het niet te kunnen bijhouden gewoon meepiemelen met de sik en de zaar en je kent al die dusselsletjes wel! *gaat topic zoeken* slaap lekker allemaal in de hi ha hitte schatjes! ben dr morgen niet, bruidskapsel (buh?) en dan illustreren, koest houden, WK, en nog meer koest houden wegens druk weekend. SMAK!!
@Maartje: ik had een verhaal geschreven maar ik hou het toch maar bij een ((knuff)) voor jou. @Emma,Saskia en Jo: die stomme mmm toch ook. De wens is zo groot waarom moet het dan toch zo lang duren en zo moeilijk gaan? Verdomd oneerlijk is het. @Klingel: rustig aan vandaag. pletknuff voor all
Sorry lieverds, tis te warm. Vandaar een megapletknuf voor iedereen die het kan gebruiken of die het gewoon lekker vindt Gisteren naar SATCII geweest in Arnhem met een paar meiden. Pfff, biossen met dit weer was niet echt een succes. Manlief is nu nog even aan het werk, maar komt op tijd terug om nog even in schoonouderszwembad te dobberen voorafgaande aan DE wedstrijd! Fijne dag allemaal!!!
Dames! Hai! Sorry maar het is echt TE warm om iets zinnigs uit te kramen... Net even een kort rondje winkels gedaan, maar je kan echt beter binnen zijn... Ik kwam laatst trouwens heel trots met een als kraamcadeau gekregen zwembadje naar beneden van 'zo dan kan kleine man daar lekker in en ga ik er met mn kont ook even inzitten'. Blaas ik dat ding op is het echt een badje met een doorsnede van 50 cm! Niu ja, daar pas ik dus NIET in, dus zo even een groter exemplaar scoren waar we samen in kunnen afkoelen. Maar zo'n zwembad als Sikki, ja, dat lijkt me ook wel wat! (waar wonen je schoonouders Sik? ) Dames, voetbalze vanmiddag en tot later! PLETKNUF!