klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    babyrinthbabes!

ook hier te warm voor lang gegil!
    daarom een grote lieve WKnuffel, hmz ik denk dat we worden afgemaakt maar ik zeg toch: 2-1!
    SO!

ja of 1-4, dat denk ik eigenlijk ;)

net proefkapsel gehad, leuk seg, grace kelly rol! :)

daarmee nu, zeer toepasselijk, de AH XL in :D en dan PLAT op BANK voor TV!

@blijmeis:
    PROEST! 50cm, dat past niet met zn 3 (!) en!
    kijk wel uit met zon ding halen met opstaande rand van 1 meter en dan 2 meter doorsnede, hadden wij vorig jaar, 1x ingezeten, toen klapte rand dubbel, dag 75e!

(en 1x raden, die dag kwam google earth ons durp satelietfoto-en dus t is vastgelegd PROESTTTTTTTTTTTTTT)

smak en PUFkus!

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sikki: lekker gezwommen en genoten van de wedstrijd?

@Blijmeisje: heb je nog een groter zwembad kunnen vinden?

@Klingel: *proest* had de tuin wel gelijk water genoeg.

2-1!!! knappe voorspelling Klingel.

@All: knuff

Gisteren na de wedstrijd naar vrienden geweest. Vriendin was geslaagd voor haar kappersopleiding. Champagne mee en feesten maar.
    Vanmiddag een bbq op het strand met collega's van Nynkeman en daarna door naar een bbq met vrienden.
    Ik heb me toch een rotleven hier.;):p
    Er staan muffins in de oven voor de eerste bbq. Zo nog even boodschappen doen voor de tweede bbq. Wijn en pastis.:D

Ik wens jullie alllemaal een hele fijne zaterdag.

3. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Klinkt goed Nynke! Iets minder geweldig voor de lijn, maar dat zwem jij er natuurlijk allemaal zo weer af ;)

Verder even ego berichtje (sorry!!):
    Wij gaan vanmiddag verkoeling zoeken op het water, lekker 2 dagen met het bootje van schoonouders weg. Is maar klein, maar net groot genoeg om in te slapen. Mag alleen officieel niet zwemmen vanwege die kijkoperatie, maar eens even zien hoe ik dat ga oplossen :(. (Plastic zak, tape, luchtbed, zoiets?)

Maar eerst naar H'veen voor echo/aanmelding tp DD, want ik had gisteren al een posi-ovu-test. Dus gisteren pregnyl gezet en dinsdag denk ik de laatste 2 cryo's ophalen.

Fijn weekend allen!!!

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Nynke, wat een rotleven heb jij toch, ik zou echt niet met je willen ruilen hoor :p:D.

@Jo, lekker hoor een paar daagjes varen, veel plezier!
    En dinsdag dan alweer een TP, SPANNEND. Ik ga mijn duimpjes alweer warmdraaien voor het echte duimwerk ;). Er moet weer iemand op die roze wolk :).

5. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    *vangt aarbeienijsje met echte aarbeien en begint er flink op los te sabbelen*

Haaaaiiii..!!

@Maartje, Wat een hufter van een leidinggevende zeg! Heeft hij wel enig gevoel in zijn donder? Goed van je dat je zo voor jezelf op komt, kom maar op met die bedrijfsarts. *hug*

@Nyn, Jeetje wat zal jij genieten daar zeg! Heeeeeerlijk!

Wij zijn gisteravond nog even het water op geweest met ons bootje. Lekker gezwommen. Gut, dan kan ik ook echt enorm genieten hoor!

@Sabrien, schiet het witten al een beetje op? Je zal het wel goed zat zijn met dit warme weer..

@klingel, wat je zegt, what a day! Wauw! *huil* En klingman met vuiltje in oog! Haaa..

@Jo, Geniet maar lekker van die 2 dagen op het water! Ik hoop sooo dat die 2 laatste cryo's blijven plakken! Mijn duimen gaan zeker draaien.

@Emma, Hoe is t met jou? Ik zie dat je bijna naar Shanghai gaat. Lekker zeg! En zijn jullie alweer begonnen met een nieuwe poging?

@Blijmeisje, Bijna echooooo! Spannend! Jij gaat een mooi knipperlichtje zien! :D

Wij hebben vanavond lekker een verjaardag bij onze buurtjes. Wat betekend lekker wijntjes drinken en dan over de schutting rollend weer naar huis :p Morgen lekker BBQ.

Vandaag trouwens gesurfd. Voor t eerst! Was echt super leuk! Ook erg lastig, maargoed oefening baart kunst! 8)

Liefs Lauw

6. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen!

Allemaal goed doorgekookt van de afgelopen dagen? Hier is het gistermiddag gaan regenen en ook flink afgekoeld. Nu weer prachtig! Dus ik hoop op een mooie dag met ietsiepietsie lagere temperaturen!

@Nynke: jaaaaaaa groter zwembad gescoord! Dat is echt heeeel fijn zeg! 200x150x50 dus we kunnen er allebei echt languit inzitten en onze draak spettert er tussendoor. Ruimte zat. Maar je koelt zo heerlijk af. Zeker in de stad is het windstil en dus vreselijk heet, vooral voor dat kleintje. Water is dan heerlijk!

Jij hebt ook wel een mooi leven daar he? Beetje wijn, beetje zwemmen, beetje bbq-en, beetje champagne.. Tja.. ;) Ikku heus niet jaloers hoor!

@Lau: jaaaaaaaaaa bijna echo!!! Morgenochtend al! Gaat echt snel (toch wel). Ik hoop dat het dan ook echt wat echter gaat worden. De vorige keer doken we er meteen helemaal in, nu ben ik toch wat terughoudender, kan het me niet voorstellen dat er iets in mijn buik zit nu. We zullen het zien!

Jij ligt nu ws je roes uit te slapen! :D Lekker hoor bootje varen, bbq! Ga je vandaag ook nog iets leuks doen?

@Jo: lekker genieten op het bootje! heerlijk! En dinsdag dus ws tp?? SPANNEND!!! Ik duim heel hard voor je mee weer!!!!

@Emma: Bijna naar Shanghai! Super man.. Wanneer gaan jullie weer voor de volgende poging? Heb je zin in de vakantie? (in het kader van domme vragen bestaan niet :) ;) )

@Klingel: vrijgezellendag gehad he!? Was het leuk? Nog goed gekomen met de brommerts?? :D :D Hopelijk hadden jullie een binnenprogramma toen de regen begon. Tell us all about it!!

En hoe is het met de rest??? Aan het stenen? Of van de zon aan het genieten? Of allebei???? ;) Dikke knuffel!!

7. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Zei ik laatst dat ik veel minder misselijk was???

Dat neem ik terug!

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Voor jullie allemaal :)

Fijne dag!

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Blijmeisje: succes met de echo vandaag. Ik hoop op een heel mooi knipperboontje.;)
    Kijk dat is een beter zwembad. Lekker van genieten.

@Jo: lekker weekendje gehad op de boot? Morgen TP. Helemaal goed en dan ga je op roze en blijf je daar de komende 8,5 zitten!!

@Lauwtje: jij ook al op de boot en gezwommen. Genieten is dat.

@Emma: jij ook een hele fijne maandag.

@Klingel: leef je nog? Het weekend weer overleefd? Hoe is het met draaiduizelflauwval?

@Sikki: lekker weekend gehad?

@Sil: trek je het allemaal nog? Matthijs weer beter en hoe is het met het DDD?

@Zara: ben je nu nog op vakantie?

@Saskia: waar zit je?

@Maartje: en hoe is het met jou? Ben je toch gaan werken of??

@Natas: hoe zit het daar op je blauw/roze wolk? Lekker aan het genieten?

@Sabrien: is je woonkamer weer mooi wit? En je rolgordijn binnen?

@All die ik vergeten ben: sorry.

Hier even aan het bijkomen van een mega druk weekend. Zaterdag van de ene naar de ander bbq gereden. Was super gezellig maar wel druk. Na ruim 9 uur Frans praten was ik helemaal kapot.
    Zondag lekker uitgeslapen en rustig aan gedaan. S'middags zijn we nar de Orb geweest. Een super rivier waar je de viisen zo kan zien zwemmen. De meiden hebben gewoon drie uur lang in het water gezeten. Spelen, zwemmen en gek doen. Zelf heb ik heerlijk even gezwommen. Marijn heeft twee uur lang lopen miepen of hij nu wel of niet het water in zou gaan. uiteindelijk ging hij en heeft hij nog een uurtje lekker gespetterd. Moe maar voldoen gingen we om 18.30 uur weer naar huis.
    Vandaag even een dagje thuis. Badje op vanmiddag en mama even lekker niets doen.

zonnige pletknuff

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dag lieverds!

Hier een heerlijk weekend gehad!
    Ook voor het eerst 2 dagen niet op ZP geweest!
    Goed he :D

Nog 3 weken werken en dan een weekje naar Kreta.
    En bij thuiskomst gaan we weer een dusselgang doen.
    Ik verwacht komend weekend m'n ongi (heb namelijk stiekum geovutest :)) en zal dan m'n volgende ongi 4/5 weken later hebben.
    Had eerder altijd cyclussen van 4 weken, maar sinds de cyclus met Cal&Pris is het 5 weken geworden :)? ENG!!!)
    Maar goed, dan zal het half augustus weer zover zijn.
    Siklief en ik hebben besloten er gewoon weer voor te gaan.
    Testresultaten afwachten heeft voor ons toch geen zin, want bij goed of slecht nieuws gaan we toch door!

Blijtje, heel veel succes vandaag!!!
    Ik hoop op een fantastische echo!

Jootje, morgen TP!
    Ben je al UW?
    Of vooral veel zin in?

Emma, jij nog 2 weken werken toch?
    En dan lekker chinezen :D

Klingel, volgende maand bent u een getrouwde vrouw!
    Ben je al aan het UWEN?
    Volgens mij stiekum wel een beetje.
    Doe je wel een beetje rustig aan?
    Met z'n 2 zijn, is niet werken en druk doen voor 2!

Nyn, ben je ondertussen niet helemaal gaar gebbqd?
    Heb dit weekend je nog een beetje geimiteerd.
    Met WIZ!
    Heb heerlijk gedobberd!

Lauw, volgens mij heb jij ook een Nynke imitatieweekend achter de rug!
    Maar dan in de surfbabe variant! Cool!

Sabrien, dit weekend ook nog een beetje gebruind ipv gewit?

Sas, KNUFFEL!

@All, ook knuffel!

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goodmorning!

Zo het begin van een nieuwe werkweek! Druk, druk, druk...
    EINDELIJK zijn we klaar met witten en is ons huisje weer spik en span, mamma is zaterdag komen helpen met poetsen :D HEERLIJK wat kunnen die mama's lekker poetsen! Echt een heeeerlijk gevoel. Hopelijk deze week de rolgordijnen :) :D, ze zouden bellen als ze binnen waren. Nou kom maar op wij zijn er klaar voor!!!!!!!!!
    Ben nu wel helemaal gaar, was niet te doen in die hitte.

Sikki, hihihi nee niet gebruind.....ben spierwit..... och ja dit weekend zou het weer zo lekker worden dus ga dan maar lekker in mijn ligbedje in de tuin liggen!! En jij dus in augustus weer dusselstarten?!?! SPANNEND. Maar eerst over 3 weken lekker op vakantie, geniet daar eerst maar eens lekker van. Lekker vooruitzicht! Wij moeten nog 5 weekjes werken dus dat begint ook al op te schieten!

Nynke, inderdaad ben je nog niet gebbqd? Hhihihi. Vandaag maar lekker rustig aan doen. Klinkt zo heerlijk viva la france!!! C'est formidable! Geniet er maar lekker van.

Klingel, ook druk weekend gehad? Hoe is het met mama? geen duizelflauwigheid meer gehad? Enne je hebt van mij echt die rustrestrictie opgelegd gekregen he, en daar moet je naar luisteren!!!! Komend weekend weer hitte dus luisteren naar Sabrien!

Blijmeisje, succes vandaag met de echoooooooo :D. En toch misselijk? JAK. Successss!

Jo, lekker weekend op het water gehad? Klinkt goed! En morgen TP van 2 cryotjes! Whoeiiiiiii spannend hoor. Succes.

Ben het allemaal een beetje kwijt, heb teveel verflucht gesnoven of zo :D, hihihi.

Kus!

12. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Blijmeisje: dus toch misselijk! Even is fijn, dan weet je dat het goed zit, maar liever niet langer dan 10 minuten per dag :D. En vandaag echo, spannend, alhoewel met zoveel misselijkheid, zal dat vast goedkomen!

Sikki: goed zo, 2 dagen niet ZP-en. Afstand nemen :D, voor 2 dagen... en dan snel weer langskomen!
    En dat klinkt als een duidelijk plan!

Maar eerst lekker genieten van vakantie en elkaar (en wijn of bier) en lekker eten en mooie ritjes door de natuur en strand en zee en...
    Hmm.. ben helemaal niet jaloers of zo hoor ;)

maartje: hoe is 't? Bekomen van die vreselijke collega's, leidinggevende en andere botte horken die deze wereld rijk is?

sabrien: klinkt toch wel lekker, zo'n helemaal opgefrist huis. Zou bij ons eigenlijk ook heel nodig moeten. Misschien dat ik daar toch mijn vakantie maar voor ga opofferen. Gecombineerd met een beetje buiten in het zonnetje zitten natuurlijk :D
    Nog 1 weekje werken, nou ja, eigenlijk 3 dagen..

Want we gaan inderdaad morgen weer naar DD! Zo grappig in H'veen. Ze doen alles daar voor het eerst en weten nog nauwelijks hoe alles werkt en wie de mensen zijn in DD. Maar ze leven ontzettend mee en doen zo hun best om het ons (of mij in dit geval) zo goed mogelijk naar de zin te maken. Echt heel lief (en best wel schattig, die onzekerheid)!

o, o... aan 't werk. Wordt geroepen... later meer!

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Jo, ben je nou alweer illegaal via je werk aan het ZP-en :p.
    *hihihi zeg Sabrien die nu toevallig pauze heeft (dus niet)*
    Whahahahahahaha :D......

Zullen we bij jullie ook nog even langskomen? heb toch nog een hoop witsel over!!!!

Lekker bijna vakantie!!!!!!!!!!

14. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Zooooooooo goedemorgen!

Het is hier opeens druk!

Even heeeel ego, maar kom net uit het ziekenhuis en we hebben een prachtig minimensje gezien met kloppend hartje! Precies 8 weken ook dus uitgerekend op valentijnsdag... We zijn echt super blij hoewel het nog steeds niet echt doordringt! Manlief heeft net soort van vrij genomen dan gaan we het zijn ouders zo vertellen en de mijne vanavond. Dan wordt het denk ik ook wat echter...

De misselijkheid is vooral 's avonds echt mega. Gisteravond echt op randje van kotsen (3x kokhalzen en toen was het opeens weg).. Maar voor een goed doel! Zeker nu we hebben gezien dat het helemaal goed is...

Lieve mmmeisjes.... Ik gun jullie dit ook zo vreselijk!!!! Ik kan me voorstellen dat dit soort berichten heel dubbel zijn. Kan ook alleen maar zeggen dat ik hoop dat jullie die ook echt HEEL snel meemaken!

SMAK allemaal!!

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    WAUW, Blijmeisje!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

GEFELICITEERD!!!!!!!!!! En van deze mooie berichten kan ik alleen maar genieten!!!!!!!!!! JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE......:):D:)

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Blij meisje...JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een heerlijke bevestiging!!!!!!!!Van harte!!!
    En wat lekker dat vriendje vrijgenomen heeft!

Die van mij zei toen ook na de 1e echo: ik hoef niet meer terug naar het werk vandaag, heb de rest van de dag vrijgenomen!
    Heerlijk was dat, lekker genieten en het aan mensen vertellen!
    Heb je een leuke manier om het te vertellen?!
    Geniet ervan en laat je weten hoe ze reageerden!?

Jo, wat schattig dat ze in H'veen zo met je meeleven! Kun je nie van elk ziekenhuis zeggen! En idd, die onzekerheid...hihi...toch wel aandoenlijk!
    Ik ga heel hard aan je denken en heel hard voor jullie duimen dat dit toch echt DE tp wordt!!!!
    En iedereen hier helpt je die verschrikkelijke wachtweken wel door!

Sik, had het ook in het oude garde topic al geschreven, maar wat heerlijk dat je straks een weekje weggaat!
    En dus toch doorgaan...wat een sterk team zijn jij en je mannetje toch!!
    Heb daar echt veel respect voor! En dat moet toch gewoon een keer z'n vruchten af gaan werpen!
    Maar nu eerst even rust...

Sabrien, wat heerlijk dat het weer helemaal opgefrist is bij jullie thuis!!!! Mama's kunnen idd heerlijk poetsen, die van mij zei laatst ook al, ik kom je binnenkort weer een keer helpen in huis! Heerlijk! Als ze wil mag ze de keuken onder handen nemen, die kwan wel van binnen en buiten een schoonmaakbeurt gebruiken!

Kling, hoest met mama?!?! En trouwdag komt dichterbij he!? Spannend hoor, maar alles loopt vast zoals je in gedachten had!
    Het is zo'n heerlijke dag, maar hij gaat zo supersnel voorbij, dus geniet ook van de voorpret!!!!

Nynke, zelf ook helemaal gaar, haha!
    Je krijgt echt zo'n beeld van tv over Frankrijk! Elke dag vers stokbrood en croissantjes, lekker WIZ en BBQ...heerlijk hoor!!!!
    GENIET!

Hier...
    Druk weekend gehad, maar wel leuk!
    Nu weer een weekje rustig aan doen! Laatste week voor schoolvakantie, dus ga nog wel ff een paar keer.
    Morgenmiddag musical kijken van groep 8 met de groep en woensdag ff rapporten uitdelen, hoeft de invalster dat niet te doen!

Zwager heeft zaterdag kamertje gegipst, dus we kunnen verder met schilderen en daarna behangen! Heerlijk hoor!

En nog iets leuks...wie heeft mijn enkels gezien!??! Ben ze kwijt!?!? Mocht je ze ergens tegenkomen...zeg ze dan rap terug te komen! Ik heb ze nodig, want pas nie meer in de meeste schoenen/slippers!

Meiden, fijne dag!

Knuffel!

17. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Blijmeisje, een mooie echo gehad! super zeg! ik had ook niet anders verwacht ;)
    Geniet er nu maar lekker van meid!

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Dank jullie wel lieverds!

Wij gaan nu zoonlief van de creche halen en naar opa en oma. Ik heb een tshirt gekocht voor hem met 'HOERA ik word grote broer!' Leuk leuk!

Reageer later op jullie hoor nu snel weg!

Knuf!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai!

ja ben ik weer, boven water geplonsspetterd! :D

@blijmeis: nogmaals HOERA wegens miniwonderknipperlichtje! :)
    lekker samen wolken vandaag! ;)
    klote van avondmissel zeg. buh.. lijdzaam volhouden meis... het moet minder worden binnen een paar weken of... maanden
    whoei leuk van shirtje! HUIL! :)

@sab: hee lekkere klusdoos! :) wat goed van jullie zeg.
    niet teveel snuiven! hoewel, high kan best lekker zijn he! :p
    ik doe echt wel rustig an hoor.
    weten jullie, ik werk momenteel niet dus eigenlijk heb ik alle tijd om rustig an te doen.
    misschien (zeker) klink ik drukker, maar ik heb dus veel tijd voor soms drukte! ;)

duizel is er nog immer, hoewel wel iets minder fel dan afgelopen week.
    komt denk ik doordat ik echt probeer op te letten dat ik op OMAsnelheid beweeg :D

@nyn: ahhh heerlijk, bij l' orb!
    moest lachen op miepmarijn trouwens, wel niet in water en uiteindelijk vond hij het fantastisch zeker he? :D
    kan me wel voorstellen dat je lang frans praten (en BBQen) wel vermoeiend vindt. nu even lekker en hollandais in je eigen piscinetje met een klein W' tje??
    ;)

@jo: waaaaaaa ik duim voor jou schatje. op een mooie ontdooiing en superTP.
    lief en schattig van heerenveen inderdaad.
    is voor hen ook wennen..
    zal ik me woensdag (echo bij de LGG) even opwerpen als regeldoos daar?
    volgens mij zou ik dat best kunnen :p
    word ik gewoon de dussel/bara-zuster :D

hoe gaat t verder met jou?
    en met je vader, en met jullie, qua mamaverdriet? heel dikke knuffel voor jou...

@sikki: goeso, WIZje gedaan en even geen ZP. lekker wel he ;)
    nog even werken en dan gillen (kreten uitslaan:D) op kreta!
    daarna weer dussel.
    lieverd wij gaan jou zo hard steunen!!! het MOET nu lukken verdorie!!!

over de resultaten afwachten, zouden er geen dingen uit kunnen komen die vragen om een andere benadering deze x?
    of maakt dat sowieso niet uit?
    nee denk ik... ' gewoon ' cryo's kweken en TPen he... hmzz...
    maar we willen meer cryo's!
    dat moet uber S echt regelen hoor!
    hopelijk werkt de kadomedicatie beter ;)

@maartje: en jou ook! hoe ist daar? hoest met werkmok en stomme koude collega's? knuf voor jou!

@alex: ook knuf voor jou!!!!!

@loesie: haai schatje, hoe is t met jou?
    enkels kwijt? :$
    WOW! komt door hitte en vochtvasthouden enzo denk ik?
    blijft je vingerafdruk erin staan? ik herinner me dat ik zo geshockt was toen een collega dat eens liet zien!

kamertje schiet lekker op? :)
    wat voor behang wordt t?
    hier wordt t deze:

http://www.behangstore.nl/full9724981.jpg

hoewel er nog een lichte twijfel bestaat voor deze:
    PIP behang met vogeltjes 34,95 | PIP Behang | Behangstore

in elk geval komen er ook vogelhuisjes op de muur :) SMELT:

PIP vogelhuisjes 15,95 | PIP Behang | Behangstore

het is de enige muur die kan aangezien de rest schuine muren zijn of muren waaruit/waardoor van die spanten hopen.
    ben wel benieuwd hoe we, lees mijn schoonouders :p, dat gaan doen- behangen op 4,5 meter hoogte! :$

@sas: hoest met jou? in je holletje? dikke knuffel voor jou..
    *schuift dienblad met ijsthee, chocolade troostvoer, boekjes, ijsjes, fruitsalade en een enorme PIEMEL naar binnen*

@emma: en daar? leuke nieuwe ava trouwens! :)

@natas: en met jou? vertel eens!?

.. nu weet ik t niet meer hoor!

@mama: mama steeds beter. ze klinkt nu weer een beetje als vanouds aan de tele; dat dunne en zwakke is van haar stem af... komt goed!!
    @trouwen: geen zenuwen nog eigenlijk. wel spannend dat t nu al over 5 :$ weken zover is.
    moet niet zoveel meer gebeuren. nog even wat vergaderen met bestevriendgetuigeceremoniemaster, bloemen uitzoeken, kapper en nog x proefkapsels, en eind juli jurk opnieuw passen.. :)
    OHJA en echt mega mega mega waterproof makeup regelen!!

@vrijgezellenfeestje en enschedeweekend: was geweldig!
    onwijs blij met de vriendinnen allemaal. kende niet iedereen, zaten onwijs gave (lees: net zo hysterisch gillerig en piemelig aangelegd) meiden bij.
    wel god op blootje knietjes gedankt dat ik NIET ben gaan brommeren.
    los van ' gewoon eng ' vielen die dingen om de haverklap uit en dan moest je ze, in de zinderende hitte, aanlopen.
    en dat dan 3 uur lang.
    no fukking wee!
    ik was de bezemwagen met (onmisbaar!) tomtom en airco en water en opvang voor overhitte meisjes.

daarna borrelen, uit eten, uit.
    dat was wel hilarisch: bruid in spe, goede vriendin en ik sliepen samen in hotel en hadden alle3 eens even ons in superstrakke sexy jurkjes en killer heels gehesen.
    sowieso hebben 15 wilde vrouwen veel aanspraak, maar als je dan van de zijkant/van achter met een of andere versierzin wordt aangesproken en je draait je om met je pronte zwangerbuikje, dan schrikken ze zich wild!
    :D
    hebben we ons echt om bescheurd, gemeen he! :p

echter, om 2330 werd de voorheen ' licht-uit-doener ' en ' dansvloeropener ' melancholisch. mooi melancholisch hoor.
    maar ik vond niet dat ik daar meer thuishoorde, in de herrie, met dochter in buik.
    dus, taxi genomen (voor die 3 minuten lopen :p) en lekker naar bed.

om weetikhoelaatvroeg kwamen andere 2 dinnen lallend thuis en kropen bij mij in bed.
    tipsy gesprekken tegen buik, erg schattig.
    maar om 0500 heb ik ze eruit gekickt! :p

gisteren geshopt voor jurkje in buik en ook voor jurkjes om buik, en savonds met klingman een inelkaarzetaanval qua beebkaam.

dressoir en bedje AF en ik ga nu eens even kijken of ik die kast kan doen.
    kan ik wel!

so!.

later meer (hoewel, dit was me het monoloogje wel weer even ;)) en voor nu een grote piemelknuffel!

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    *Sas komt even snel uit holletje gekropen om te spieken*

@ blijmeisje, super meid! Gefeliciteerd, het is je gegund :)

@ Sikki, nog maar even en dan heerlijk naar Kreta! Goed dat jullie doorgaan, jullie zijn echt kanjers!

@ Emma, en jij bijna naar Shanghai, geweldig!!!

@ Jo, morgen op naar DD. Spannend weer! Succes lieverd.

@ Nynke, lekker dagje rust. Heerlijk, lekker van genieten!

@ Klingel, hoe is het met bruiloft-UW?! Bijna bijna bijna, het komt steeds dichterbij!

@ all, wat een lekkere weekendjes komen er hier voorbij. Allemaal wijn- bbq- en waterweekendjes! Prachtig :D
    Hier ook zo één. Zaterdag heerlijk gaan zwemmen met zn tweetjes en gisteren kwamen er vrienden barbecueën. Lekker aan de prosecco mmmmmmmm :) Vriendinnetje was zwanger, manlief heeft alcohol afgezworen en vriendinnetjes man is niet zo van de alcohol, dus ik had de fles voor mezelf hihihi :) maar ik heb me keurig gedragen!
    Sasman was heerlijk aan het knuffelen met kindje van onze vrienden. Ze is nu 1,5 en ze waren samen aan het kleuren en de vissen in de vijver aan het voeren. Emo-moment!!! HUIL, hij is zo goed met kinderen! Hij wordt een top-papa!
    Verder gaat het op zich prima hier. We zijn weer klaar voor de volgende stap! Al vinden we een maandje geen ziekenhuis, ovutesten en de andere mmm-ellende ook wel erg lekker. Dus daar genieten we nu even van.

Deel Deze Pagina